CEREN AYBAR
Saatlerdir emiri bekledim ne olursa olsun emire affettirecektim kendimi
Ama bekledikçe zaman daha da yavaş geçiyordu...ve emir eve gelmiyodu...
Ağlamak istiyodum deli gibi çığlık atmak ama yapamadım....yapmadım...Hızla yataktan kalkıp dolabımı açtım soyunup en güzel iç çamaşırlarımı giyindim...
Aynadan baktığımda iyi duruyordum...Sacımdaki tokayi da çıkarıp saçlarımı dağıttım ve o sırada araba sesi duymamla balkondan baktım...emir gelmişti....
Son bir kez daha aynadan baktıktan sonra hızla kapıyı açtım... emir beni görmesiyle bana doğru tamamen döndü...
Ben ise diğer merdivene doğru ilerleyerek aşağıya indim köşk karanlıktı ışıklar kapalıydı...
Net bir sesle..
- ceren...
Arkamı döndüğümde emir bana değişik bakıyordu..
- efendim...
- şey...nereye...
Kaşımı havaya kaldırarak
- susadım da şu içicem...
Anlamış gibi yaparak kafasını salladı...
Ben ise hızla mutfağa doğru ilerledim...
Sürahiyi alıp bardağıma doldurdum ..
Ama gelmemişti... artık onu tahrik edemiyordum sanırım ....
Suyu alıp dudaklarına götürürken biranda arkamda sert birşey hissettim...korkarak arkamı döndüğümde emiri görmemle sevinmiştim ama dudaklarımı sıktım...
- bir sorun mu var ..?
Emir beni iki kolunun arasına alarak sıkıştırdı...
- evet bir sorun var...
Penisini bana bastırarak...
- beni deli ediyosun...ve bunu bilerek yaptığını farkındaydım...
Dudaklarımı kıvırarak...elimdeki bardağı tezgaha bıraktım
- şey benim uyumam gerek...
Ama emir beni kollarının arasından çıkarmıyordu...bana daha da yaklaşarak... Ellerini kalçalarıma götürdü...
- istiyomusun...
Kaşlarımı kaldırıp..
- Emir yorgunum...hem senin işin vardı ben meşgul etmek istemiyorum...
Dudaklarını kulağına doğru getirip fısıltıyla,
- sadece sen ve ben varız...ve uyuyacakmısın...
Kafamı onayla sallayarak...
- evet uyuyucam...
Kolunu ittirip mutfaktan çıkacakken beni kucağına alıp merdivenlere doğru ilerledi...
- emir... bırak beni....
- bunu siz istediniz küçük hanım...
- ben birşey istemedim... bırak beni...
Odayı açarak beni yere bıraktı ve eliyle belimi tutup kendine bastırdı...
- nasıl yani beni istemiyor musunuz ceren hanım...
Gülümseyerek... Tırnağımı ağzıma götürüp yatağa oturdum...
- bilmem belki istiyorumdur...
Bana vahşi gözlerle bakıp dudaklarını yaladı....
Bana doğru gelerek...
- peki ne istiyosun küçük hanım...
Kıkırdayarak... ayağa kalkıp ellerimle kaslarına dokundum...
- sana öğrendiklerimi göstermek istiyorum...
Kaşlarını havaya kaldırarak
- böyle kadınlara aşık olduğumu biliyor muydunuz peki sevgilim...
Ellerimle kalçalarıma dokunarak,
- hadi yatağa uzan...!
Bana itaat ederek yatağa uzandı...
Masadan kelepçeleri alıp emirin kucağına oturdum...
Bana şaşkın bir şekilde bakıp.
- kelepçe mi?
- susssss....sadece beni izle...
Daha da gülümseyerek rahatladı...
Ellerini yatağın iki yanına kelepceliyerek... üstünde sürünmeye başladım gömleğini çıkarıp altındaki pantolonu da bir kenara attım...
- emir beni istiyomusun...
Dudaklarını kıvırarak,
- evet... küçük hanım sizi istiyorum...
Kucağına tekrardan oturarak boynunu emmeye başladım boynunda küçük morluklar bıraktım... gittikçe aşağıya doğru ilerledim...
Çıplak penisi şişmişti... dudaklarımla küçük öpücükler kondurduktan sonra tam altına geçip dilimle yalamaya başladım...nefes sesleri gelmeye başladı...
Hızlıca ıslak penisinin üstüne oturup sürtünmeye başladım içime o dik şişmiş ereksiyonu sertçe giriyordu...
-ahhh....mm...
- ceren... yüzüme otur...
Gülümseyerek yüzüne popomu koydum...
Dil hareketleri beni deli ediyordu...o kadar sert sokuyordu ki
- AHHHMMM
Dili popomun her yerini ıslatıyordu...
Hızla kelepçeleri açtım ve açmamla hızla beni altına aldı...ve dudaklarıma yapışıp eliyle amımı parmaklıyordu....
Ağzının içinde inliyordum...
Bacaklarımı ayırıp içime girmesine izin verdim...
Tereddüt dahi etmeden hızla penisini soktu...o kadar ıslaktıkki...bu beni azdırıyordu...
Ağzını goguslerime getirdi ve sertçe ısırdı...sonra emdi...elleriyle tüm bedenime dokundu...
Ve altıma geçti...diliyle hızla yaladı,emdi....ve soktu...
-ahhh....
Elleriyle bacaklarımı daha da açıp yalamaya devam etti...nefes seslerimi ve dilini deli gibi içimde hissediyordum...Ve bir süre sonra beni üstüne alıp uzandık....ikimizde yorulmuştuk ama ikimizde bu tutkuyu sadece birbirimizle tadabileceğiniz biliyorduk...
- ceren.... evlen benimle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI TUTKU (+18)
ChickLitYavaşça kulağıma eğilip, fısıltıyla - seni öyle bir sikicemki güzelim, inlemenden korkacaksın... elleri belimden aşağıya doğru ilerledi ve sertçe kasıklarımı sıktı. - ah..