4.bölüm

60.3K 561 47
                                    

Ceren Aybar

Arabada ikimizde sezsizdik sadece ilaçların verdiği etki beni birazda olsa rahatlatiyordu.
Korkuyordum ama emirin bana sahip olmasindan değildi....ellerimi bacagimdaki yaraya götürdüm....belkide o günü tekrardan hatırlamakta korktum...
Biranda araba durdu emir arabadan indi ben ise derin bir nefes alıp verdim....
-( unutacaksın... ilacı içtikten sonra yine unutacaksın ceren...)
Arabanin kapısını açtığımda ellerim titriyordu...yumruk yapıp sıktım... geçicekti unutacaktim.
Emir bir şey dahi demeden eve doğru yönelip kapıyı açtı..
Eliyle içeriye girmemi işaret etti gözlerine baktım ama sadece kendimi görüyordum... gözlerinde bile...
Kolumdan yavaşça tuttu...sakin bir sesle,
- gel....
Ben ise itaatkar bir şekilde hayır dahi demeden onunla birlikte bir kapının önünde durduk...
Pantolonunun cebinden bir anahta çıkardı ve bana doğru uzattı...
- kapıyı aç...
O kapının arkasında tekrardan hatırlayacağım anılarım vardı bacagimdaki yara sizlamaya başladı...
Emirin elindeki anahtarı alıp kapının kilidini açtım...
Son bir kez gözlerine baktım belki acırdi bana belki bana dokunmak dahi istemezdi...ama yüzünde tek bir hareket dahi yoktu donuk bakışlarının altında sadece hüzün vardı sanki....
Hızlı kapıyı açtım...
Heryerde ben vardım...bir oda dolusu fotoğraf...
Odanın içine girdim,emir hâlâ kapının önünde bekliyordu...duvardaki asılı olan bir fotoğrafı aldım lise yıllarında eve giderken çekilmiş bir fotoğraf tı.
Arkasını baktığımda bir yazı vardı...

12.06.16

Bugünde seni gördüm sevgilim....sanki bedenimi uyusturuyormuşsun gibiydi, bağımlı gibiydim sana ve bunu fark ettiğimde sana daha da bağlandım.

Hızla fotoğrafı masanın üstüne koydum ama masanın üstündeki fotoğraf daha ilginçti ben ile emirin sarıldığı bir fotoğraf,hemen arkasını çevirdiğimde...

3.02.17

Bugün hayatımdaki en güzel gündü,sana dokunmuştum sevgilim.. kokunu,tenini sesini bile bedenimde hissetmiştim.... bugün belkide bu okul maçını kazanamasaydık beni kendinden mahrum bırakıcaktın.ve belkide hicbir zaman sana bu kadar yakın olamicaktim.

Fotoğrafı bırakıp arkamdaki donuk gözlerle bana bakan adama baktım..
- emir...
Biranda dönük bakışları yerini sadece nefrete bıraktı...
Alayla, gülerek
-evet...komik değilmi sana köpek gibi aşık mışım...ne romantik bir hikaye...
Ama artık o aşık aptal çocuk büyüdü ceren.
Emir hâlâ kapının önündeydi odanın içine dahi girmiyordu...sanki kendine kalkan yapmış gibiydi...
Emire bakarak,
- bilmiyordum...
Biranda kahkaha atmaya başladı...ellerini pantolununun cebine koyarak bana küçümseyerek baktı...
- ne oldu bana acımaya mı başladın...
Ama şuan ben acınacak durumda değilim bebeğim...eskiden sen beni parmağında oynatıyordun...şimdi ben seni altımda oynaticam....
Biranda sinirle ellerimi sıktım....
- sadece amacın intikam mı??? Gerçekten geçmişin içinmi bana bunu yapıyorsun!!!
Ama soruma cevap dahi vermedi,net ve yüksek bir sesle...
- hadi çık...
Odadan çıktım...emir kapıyı kilitledikten sonra anahtarı cebine koyup bana baktı...
Kulağıma eğilerek,alayla
- bizim sizinle küçük bir işimiz daha var ceren hanım...
Kolumdan tutarak,merdivenlerden çıktık,koridordan sadece ikimizin ayak sesleri yankılanıyordu... diğer eliyle önünde olduğumuz bir kapıyı açarak beni içeriye attı....
Sadece nefretle ona baktım o ise sadece gülümsüyordu...
- evet bebeğim bana yatakta nasıl olduğunu göster...
Yavaşça gömleğinin düğmelerini açtı,ve yanıma geldi... üzerimdeki elbiseyi çıkardı...ellerini hissetmemle bacağımdaki yara ağrımaya başladı...
Karşısında sadece iç çamaşırlarıyla duruyordum o ise sadece gözlerime bakıyordu...elleriyle önüme gelen saçlarımı arkaya attı...ve biranda sarıldı.... tıpkı o resimdeki gibi masum  bir sarilmaydı...
Biran bütün içimde olan korku ve yıllardır içimde büyüyen korku bile biran hafiflemisti....verdiği ilaçtan bile daha fazla iyi gelmişti bana bu masum sarılma....

Emir onat

Kokusunu...tenini.... saçlarını... tekrarda bedenimde hissetmiştim... tıpkı yazdığım gibi bedenimi tekrardan bağımlı etmişti...ve ben buna katlanacak gücü eskisi kadar bulamıyordum...
Cerenden kendimi çektim...
Net bir sesle,
- ceren git....
Bana anlamsız bir bakış attı...
- emir...
- git.....
Biranda bana sarıldı tüm bedenim onun sıcak vücuduyla kendini doyuruyordu...
Şaşırmıştım...ceren kısık sesiyle,
- seninle yatmak istiyorum....
Hızla belinden tutup duvara bastırdım bacaklarını belime doladı

Hızla belinden tutup duvara bastırdım bacaklarını belime doladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dudaklarını dudaklarıma bahşettim...teninin kokusunu içime deli gibi çektim bedenine dokundukça yüzümdeki gülümsemeyi durduramadim....
- çok güzelsin.....
Hızla kucağıma alıp yatağa yavaşça yatırdım, bacaklarını sıkarak goguslerini ısırdım....
-AHHHHH!!!...MMM
inlemesiyle büyüyen ereksiyonumu bastırdım...
-ahhhhh...
Dudaklarımı göğüslerinden aşağıya doğru ilerleyin ve son bir kez da gözlerine bakıp
- hazır mısın...
- e -vet..
Hızla gelgitlerimi hızlandırdimm...
-ahhhh....
Ellerim tüm bedeninde geziniyordu,
Sıcaklığı beni uyusturmustu...

İkimizde nefes nefese kaldık...
- sadece benimsin....
Ceren elleriyle saçlarımı okşadı,
- sadece benimsin....

Kerim salvatore

....

-NERDESİN LAN PİÇ!!!!!....
selin kolumu tutarak,
- kerim sakin ol....
Kolumu hızla çekerek belimdeki silahla tavana bir el ateş ettim...
Selin çığlık atarak kulaklarını elleriyle kapattı...
-kerimmm!!!
- KARŞIMA ÇIK LAN KORKAK!!!.....FARE GİBİ SAKLANICAKMISIN!!!
biranda adım sesleri duymaya başladım...ve sonunda karşıma çıkmıştı....
Alayla sırıtarak,
- sizi burada beklemiyordum selin ve... eski dostum kerim...
-CEREN NERDE LAN!!!...
merdivenlerden yavaşça indi tam karşıma geçti...
- olması gerektiği yerde....yanımda...
Hızla yumruğunu sıkıp yüzüne geçirdim...
- ÖYLEMİ!!!!...
kahkaha atarak,ağzındaki kanı elinin tersiyle sildi...
- öyle...
Yakasından hızla tutup...
- BENLE DALGA GEÇME LAN CEREN NERDE!!!!
Hala iğrenç sırıtışıyla,
-  misafirimsin diye sana kabalık etmek istemem ama canımı sıkmaya başladın kerim...
Biranda ellerimden kurtulup yüzüme yumruk attı...
Selin bagirarak..
-emir ....lütfen... yapmayın..
Burnumun acısıyla biranda afalladım ve yere düştüm...
- hiçte sağlam değilmişim lan...
Elleriyle yakamı tutup tam tekme atacakken biranda...
- emir...
Cerenin sesini duymamizla ikimizde ona baktık....
Hızla merdivenden aşağı inip emiri kolundan tuttu...
- sizin derdiniz ne...çocuk gibi kavga ediyorsunuz...
Ayağa hızla kalkıp cerene yaklaştım,
- BU ADAM SANA BİR SEY YAPTIMI
- saçmalama kerim...
Kaşlarımı çatarak kolunu hızla tuttum...
- hadi burdan gidiyoruz...
Emir kolumu iterek,
- yavaş ol kerim...
- EMİR KES!!!
- BENİMLE GELİYORSUN CEREN!!!
Ama elini bende çekerek,emirin elini tuttu...
- ben hiçbir yere gitmiyorum...
Öfkeyle sustum ve hızla köşkten çıktım...selin arkamdan bana yetişerek,
- kerim dur....
Sonunda kolumu tutup beni durdurdu...
- sakin ol.. lütfen
Kafamı onayla sallasamda içim yanıyordu...sanki onu bir kez daha kaybetmiştim...
Hızla arabaya binip köşkten ayrıldık...
Selin endişeyle...
- kerim biraz yavaş sürermisin...
-kerim!!!!
Seline baktığımda neredeyse agliyacakti.. hızımı biraz azaltıp seline baktım
Elini tutup
-tamam...tamam sakin ol....
Dolmuş gözleri bir an bana baktı dudaklarını sıkarak
-tesekkurler..






TAKINTILI TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin