,,Jaký máš z toho pocit?" zeptala se mě Seo-hae, když jsme vyšly ze školy.
,,Ta škola vypadá dobře, tak snad jsem to napsala dobře." odpověděla jsem.
Jmenuji se Seo-jin a s mojí sestrou jsme se přestěhovaly do Jižní Koreje, kde jsem teď psala přijímačky na vysokou, moje sestra ještě nemusela, protože chodí na střední. Seo-hae je o 3 roky mladší, ale obě jsme si už hledaly brigádu.
♡
,,Hele oni mi odepsali!" vykřikla Seo-hae z pokoje a přiběhla ke mně.
,,A co ti napsali?" zeptala jsem se a usmála se na ní. Bylo pěkné jí vidět zase se usmívat.
,,Že bych mohla přijít příští týden se zaučit!" vypískla radostí.
,,Tak to gratuluji." řekla jsem a objala jí ,,To chce oslavit, ne?" uculila jsem se a ona jen nadšeně kývla.
---
Stály jsme v centru a koukaly kolem sebe.
,,Kam by jsi chtěla jít?" zeptala jsem se pobaveně a ukázala na nejmíň pět restaurací v našem okolí.
,,Mi je to jedno." odpověděla.
,,Tak nepůjdeme tam?" ukázala jsem na jednu z nich, která se mi líbila, ale hned jsem ruku stáhla k tělu.
K restauraci přiběhlo několik lidí, tlačili se tam navzájem a začali řvát, ale těžko říct co. Zpátky jsem se koukla na Seo-hae.
,,Tak radši ne." řekla jsem a ona se tam zvědavě zakoukala.
,,Co tam je?" zeptala se a já pokrčila rameny ,,Hele oni tam něco fotí! Třeba tam je nějaká celebrita!" vyjekla a táhla mě tam taky.
,,Bože Seo-hae, kolik ti je?" řekla jsem otráveně. Nemám tyto situace ráda nebo celkově hodně lidí.
Seo-hae se tam taky nahrnula a já radši stála opodál. Koukala jsem se kolem sebe a viděla, jak některé holky drží v ruce... light sticky? Všude s nimi mávaly a nepřetržitě řvaly.
Pak ke mně přiběhla zpátky Seo-hae ,,To jsou BTS!" vyhrkla na mě.
,,Aha." řekla jsem a protočila očima ,,Tak pojď." řekla jsem a ona kývla.
Proto dělají takový povyk přes celou Koreu? Nemám nic proti nim, ani je pořádně neznám, ale bože jsou to lidi tak jako my.
---
,,Bože to je úžasný, že jsme je tu potkaly." řekla Seo-hae u jídla.
,,Hm." řekla jsem a ona na mě hodila vražedný pohled ,,No co? Radši bych potkala někoho jiného." řekla jsem nevinně.
,,Dlouho jsem neměla tteokbokki... vlastně naposledy od mámy." řekla to poslední slovo tak smutně, až mě to zabolelo.
,,Já taky." dodala jsem k tomu smutný úsměv.
Když jsme vycházely z restaurace furt tam byl ruch.
,,Půjdeme už radši domů, ne?" zeptala jsem se ,,Tak jo no." odpověděla mi Seo-hae.
♡
,,Za týden by nám měli dát vědět ze školy, takže bychom měly za tu dobu dát dohromady náš byt." řekla jsem a lehla si vedle Seo-hae na zem, kde jsme si roztáhly matraci.
,,Budeme muset." řekla a koukla se kolem sebe ,,To bude ale fuška." dodala a uchechtla.
,,To máš pravdu." řekla jsem jí.
ČTEŠ
Another part of life [Jungkook]
RomanceSeo-jin a její mladší sestra se přestěhují a plánují začít od znova. Chtějí otevřít další část jejich života, kde doufají, že bude lepší než předtím. Jak to dopadne?