14. forget about school

97 8 0
                                    

,,Co koukáš tak překvapeně?" ,,Nekoukej a nastup." řekli mi a já k nim nastoupila. 

,,To všichni jedeme do školy?" řekla jsem trochu pobaveně. 

,,Zapomeň na školu, jdeme se bavit." odpověděl mi Jimin, jen jsem se otočila na Jungkooka, který řídil.

,,Na mě nekoukej, to rozhodli oni." řekl nevinně.


---


,,Proč zrovna tady." řekla jsem sklesle, když jsme zastavili před zábavním parkem. 

,,Co se ti na něm nelíbí? Však je tu tolik srandy!" řekl Hoseok. 

,,Jen je tu vždy tolik lidí." řekla jsem otráveně. 

,,Proto jsme tu jeli dopoledne, kde jich tu tolik není." řekl Tae. Co když jim to Jungkook řekl?

,,Kam půjdeme jako první?" řekl natěšeně hnědovlásek a já se nad tím pousmála... jak malé dítě.




,,Hej! Měl sis vzít vlastní preclík!" vyštěkl Yoongi, když mu už po druhé Jimin ukousl ,,Nechte toho!" okřikl je Jin a všichni se začali smát.

Posadili jsme se všichni konečně na lavičky ,,Bože, už mě bolí nohy." řekla jsem zmoženě a všichni se rozesmáli. 

,,Půjdeme někam na oběd, ne?" zeptal se Namjoon a všichni kývli.


--- 


,,Vidíš Seo-jin nebylo to tak hrozné." řekl ke mně Jin. 

,,Nebylo." řekla jsem a uculila se. 

Když jsem cítila už docela dlouho upřený pohled na mě, otočila jsem se na danou osobu. Jungkook mi nenápadně dal znamení, jestli nepůjdeme pryč od stolu, já jen kývla. 

Vyšli jsme ven před restauraci ,,Copak?" řekla jsem.

,,Včera jsem jim nic neřekl, respektuji tvoje rozhodnutí, ale neměla bys jim to říct?" řekl a věnoval mi pohled.

,,Někdy určitě ano." řekla jsem a pousmála se ,,Dobře." s těmito slovy jsme se vraceli zpátky. 





/o měsíc/



,,Počkej na mě!" křičela jsem na Jungkooka, který přede mnou zdrhal s mým mobilem. 

,,Jen jsem se koukal na hodiny!" křičel při běhu. 

Po chvílí jsem ho doběhla a zatáhla ho za mikinu ,,A ta galerie se rozklikla sama, co?" řekla jsem pobaveně, ale i zadýchaně.

,,Hm jo?" řekl a začal se smát. 

,,Bože, dneska máme zeměpis, že?" znechuceně řekl Jungkook, když už jsme se blížili ke škole. 

,,A jo! Vlastně mám dneska prezentovat ten referát." protočila jsem očima ,,No jo vlastně." řekl a pohladil mě po hlavě nebo spíš mi jen rozcuchal vlasy.

,,To zvládneš." řekl.


---


,,Tak pojď Seo-jin i se svým referátem." promluvila na mě učitelka a já se zvedla. 

Za ten měsíc mě kluci tahali všude možně jen hlavně, že tam bylo hodně lidí a když jsem měla nějaký referát nebo prezentaci soustředila jsem se na Jungkooka. 

,,Tak začni." pobídla mě učitelka a já začala číst moje poznámky a sem tam jsem koukla na Jungkooka tím, že ve třídě byl v pohodě kolektiv, bylo to snazší, teda až na ty holky, které mě furt propalovaly pohledem.


--- 


,,Byla jsi úžasná." pochválil mě Jungkook cestou domů, Seo-hae měla dneska dlouhou školu, takže jsem s ní nešla. 

Taky se s Jungkookem ve škole moc nebavím, protože má kolem sebe furt ty pijavice, které do teď nechápu. 

,,Jin chtěl, ať se tě na něco zeptám." protrhl Jungkook po chvíli ticho.

,,Vždy když takhle začneš mi přijde, že to chceš vlastně ty, ale svádíš to na něj." řekla jsem pobaveně.

,,To není pravda!" vyhrkl a já se rozesmála a on potom taky.

,,Tak co chtěl?" zeptala jsem se.

,,Měl jsem se tě zeptat, jestli nechceš s námi o víkendu jet na chatu, máme to jako takový odpočinek." řekl a podíval se na mě.

,,Chatu?"

Another part of life [Jungkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat