6. why did he look at you like that?

105 8 0
                                    

Nakonec jsme přišli před náš dům ,,Tady bydlím." řekla jsem a zastavila se. 

Rozhlížel se kolem a jen kývl ,,Díky za všechno." řekla jsem a vzala si od něho ten nákup. 

,,Tak zítra ve škole." řekl a otočil se k odchodu ,,Ty už jdeš zítra do školy?" zeptala jsem se a on kývl.

,,Kde jsi vůbec byl?" zeptala jsem se, možná to nebylo vhodné a taky bych pochopila, kdyby mi neodpověděl, přeci jen se známe jen od vidění. 

,,No... byl jsem s klukama pryč." řekl neklidně a zase mě pozoroval. 

Asi bych si měla zvyknout na to, jak pořád kontroluje moje reakce, ale docela mě to znervózňuje. Jen jsem kývla a odešla.


---


 ,,Seo-hae večeře!" zakřičela jsem na ní a dala talíře na stůl ,,Jo!" zakřičela a vtrhla do kuchyně. 

Hned, jak mě uviděla se zarazila ,,Co máš s nohou?" vyjekla a hned se mi na ní začala dívat.

,,To nic, jen jsem spadla a jeden hodný kluk mi pomohl." řekla jsem a zaculila se. 

,,Proč se culíš?" vyhrkla ,,Já se neculím!" vyhrkla jsem já a začala jíst.

,,Očaroval tě?!" zeptala se a culila se ještě víc.

,,Ne, jen je hezké, že takový lidé tu mezi námi ještě jsou, myslíš, že by ti BTS pomohli?" řekla jsem s nadějí, že do toho nebude ještě víc šťourat.

,,Co by dělali v obchodě?" řekla pobaveně a začala jíst konečně taky ,,Pravda." odpověděla jsem. 

U jídla jsme dál probíraly školu a potom si zapnuly nějaký film.


 ♡ 


Dneska jsem do školy přišla trochu dříve, protože Seo-hae si musela něco vyřídit před hodinou. 

Ležela jsem opět na lavici, když jsem zase uslyšela pištící holky. ,,Sakra, co je to s nimi?!" zabručela jsem a slyšela, že ten jekot se blíží ke mně.

,,Super..." protočila jsem očima a zvedla hlavu. Do třídy vstoupil Jungkook a kolem něj byly nalepené holky. Jako dobře pěkný je, ale proč tak vyvadí?!

Jungkook přistál pohledem na mě, všechny holky si toho všimly a hned mě propalovaly pohledem. Rozešel se mým směrem a sedl si jako obvykle za mě. 

Naštěstí zazvonilo, takže se všechny sebraly a odešly. 

Po hodině jsem šla na záchod, abych byla co nejdál od tich uječených holek. Ale jak jsem vyšla všechny stály před dveřmi.

,,Proč se na tebe tak díval?!" ,,Co s ním máš?!" ,,Proč sedí za tebou?!" vyjely hned po mně a já nechápavě zírala.

,,Co vám všem je? Však je to obyčejný kluk." protočila jsem očima a hned mi na tváři přistála facka.

,,Obyčejný kluk!" vykřikla na mě dívka a další do mě strčila ,,Co jsi v životě dokázala ty!" křičely na mě, spadla jsem na zem a tentokrát se už opravdu nepostavila. 

Pak jsem uslyšela, jak se otevírají dveře ,,Co se tu děje?" vyhrkla učitelka a za ní vyšel Jungkook. Všechny holky běžely k němu a ke mně se vydala učitelka.

,,V pořádku?" zeptala se a začala zkoumat můj kotník ,,Už předtím jsem viděla, že na něj nestoupáš, pomůžu ti do ošetřovny." řekla a pomohla mi se zvednout.



,,Chvilku si tady odpočiň." řekla ošetřovatelka a odešla pryč. 

Uvelebila jsem se a začala přemýšlet, proč je Jungkook pro ně tak důležitý, nebo proč se takhle zachovaly. Z myšlenek mě vyrušil něčí hlas.

,,Jsi v pohodě?"

Another part of life [Jungkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat