Hned jsem ho poznala byl to Jungkook.
,,Co tu děláš? Však je hodina." zeptala jsem se.
,,Řekl jsem, že mě bolí hlava, jestli tu můžu na chvilku." řekl a sedl si vedle mě.
,,Nedivila bych se, když furt kolem jsou ty holky." řekla jsem otráveně.
,,Hele je mi líto, že tu kvůli mě sedíš." řekl sklesle.
,,V pohodě, kdo mohl čekat, že z jediného pohledu skončím tady." řekla jsem pobaveně, ale on se ani nepousmál.
,,Nic si z toho nedělej." řekla konejšivě a on se o úsměv pokusil.
Po chvilce jsem se musela zeptat ,,Teď vážně. Proč jsou z tebe tak hotové?" zeptala jsem se, on se zarazil a koukal na mě, jakoby si rozmýšlel, co mi má říct.
Koukala jsem na něj a zjistila, jak moc pěkné oči má, tak krásně čokoládové. Počkat! To jsem samozřejmě nechtěla říct.
,,Jsem prostě úžasný a to dneska jen tak nepotkáš." řekl a pousmál se ,,Jasně." protočila jsem očima a usmála se.
,,Jo, málem jsem zapomněl, mám ti něco od Jina vyřídit." řekl a já se zpátky otočila na něj ,,Prý máš dneska k nám přijít na večeři, ale jak tak koukám, tak tě vyzvednu." řekl a zvedl se.
,,Už půjdu, chceš pomoct?" jen jsem zakroutila hlavou ,,To radši ne." řekla jsem pobaveně a on nechápavě naklonil hlavu, bylo to roztomilé. Teda ne! Nebylo.
,,Nechci to mít horší." vysvětlila jsem, smutně se na mě podíval. To jsem nechtěla, měl to být vtip.
V tichosti odešel a já se cítila za to špatně. Asi ho to fakt trápí, neměla bych o tom dělat srandu.
♡
Ten kotník mě zas tak nebolel, takže jsem v klidu došla domů.
,,Seo-hae?!" vykřikla jsem do bytu, ale bylo ticho ,,Ještě se nevrátila?" podivila jsem se a začala dělat večeři, teda jenom pro ní.
U vaření jsem myslela na tu večeři. Co bych si měla obléct? A mám Jinovi tykat? Očividně je starší i než Jungkook. A co když tam budou i ostatní z té jeho party?
Přemýšlela jsem nad tím tak těžce, až jsem si nevšimla, že se Seo-hae vrátila.
,,Co tu děláš?" uslyšela jsem za sebou a trochu se lekla a tím jsem poskočila ,,Nad čím přemýšlíš?" zeptala se a nadzvedla obočí.
,,No něco ti řeknu, ale v klidu jo?" jen na to kývla a pozorně mě sledovala, pousmála jsem se.
,,Ten kluk, kterého jsi minule viděla, mě pozval i s jeho kámošem na večeři k nim." řekla jsem a jí spadla brada.
,,To se musíš nějak pěkně obléknout!" vyjekla a utíkala do mého pokoje.
,,Počkej!" vyhrkla jsem a utíkala za ní ,,V klidu dodělej večeři a nech to na mě." řekla a tlačila mě pryč.
Co nejrychleji jsem dodělala večeři a vydala se do pokoje.
,,Sukni si nevezmu!" vyhrkla jsem ,,Proč?!" vyjekla zoufale.
Po hodině dohadování jsem nakonec kývla na svetr, který měl trochu vetší výstřih, než na který jsem zvyklá. K tomu jsem si samozřejmě vzala kalhoty.
♡
K večeru mi zazvonil mobil ,,Máš jít už dolů!" vyhrkla Seo-hae, když si přečetla zprávu.
Vyšla jsem a před brankou už stál Jungkook.
ČTEŠ
Another part of life [Jungkook]
RomanceSeo-jin a její mladší sestra se přestěhují a plánují začít od znova. Chtějí otevřít další část jejich života, kde doufají, že bude lepší než předtím. Jak to dopadne?