/o týden/
JK : Večer se k tobě stavím
Seo-jin : Dobře
Proč se chce setkat večer? Jinak jsme se spolu normálně bavili, co jsme zase začali chodit do školy.
Nic jsme neřešili, co se stalo na té chatě, za co jsem byla ráda, ale i na druhou stranu, mě to mrzelo.
Od té doby mé myšlenky totiž neznají jiné téma, než Jungkook, moje oči se nesoustředí na nic jiného, než na ty jeho a na celého jeho.
Blázním? Zamilovala jsem se? Nevím, nikdy jsem zamilovaná nebyla, znám to jsem ze seriálů, kde to vypadá tak jednoduše a krásně.
♡
,,Budu dneska spát zase u Ri-el jo?" křikla z pokoje na mě Seo-hae ,,Jasně!" odpověděla jsem jí.
,,Tak já půjdu." oznámila mi s taškou v ruce ,,Bav se, hlavně žádné blbosti." řekla jsem přísně ,,Jasně mami." řekla a obě jsme se rozesmály.
---
JK : Jsem tu.
Nakoukla jsem z okna a uviděla ho stát před brankou. Sešla jsem tedy dolů.
,,Ahoj." řekla jsem s úsměvem ,,Co se děje, že ses chtěl setkat večer?" zeptala jsem se.
,,Chtěl jsem ti říct dvě věci. Za prvé pojedu teď s klukami pryč, takže se nějakou dobu neuvidíme." řekl a podíval se na mě a já jen kývla.
,,Za druhé..." odmlčel se, koukala jsem na něj a čekala, co řekne dál.
,,Čeká mě něco důležitého, takže pro štěstí." řekl a než jsem se stačila zeptat co pro štěstí, přitiskl své rty na ty mé.
Stála jsem tam zamrzlá a samozřejmě překvapená. Odtáhl své rty a podíval se na mě... určitě krásný pohled na překvapenou holku, co má červené tváře.
Pousmál se a odešel. Stále jsem tam stála a on mizel v dáli, ale já tam furt stála.
Nakonec jsem se otočila a šla dovnitř.
,,Bože! Co to bylo! Co to mělo znamenat?!" vyjekla jsem doma a culila se jak debil. Jo... opravdu blázním, ale z něj...
---
Využila jsem situace, že není Seo-hae doma a začala hledat lístky na koncert BTS, měli teď mít jeden o víkendu a to zrovna měla Seo-hae narozeniny, takže chápete proč.
Řekla bych, že to mohl být jeden z nejlepších dárků, co jsem mohla vymyslet.
/sobota/
,,Všechno nejlepší!" vtrhla jsem do pokoje Seo-hae.
,,Ale spát na narozky není zakázané, ne?" vyhrkla ospale a já se zasmála.
,,Vstávej! Mám pro tebe nachystanou výbornou snídani." řekla jsem a hned viděla její úsměv.
---
,,Mám tu pro tebe něco." řekla jsem u snídaně a podala jí obálku.
,,Uuu." vydala ze sebe a vzala si jí. Nezapomenu tento moment, jakmile otevřela obálku, celá se rozzářila a bleskově se postavila.
,,Děláš si srandu?!" vyhrkla a oči se jí zatřpytily ,,Bože unnie, já tě miluju!" vtrhla mi do náruče.
,,Máš tam dva, aby jsi nešla sama, vezmi koho chceš." řekla jsem.
,,Že půjdeš se mnou?" řekla a udělala psí oči ,,Tak co mám s tebou dělat." rozcuchala jsem jí vlasy a zasmála se.
ČTEŠ
Another part of life [Jungkook]
RomanceSeo-jin a její mladší sestra se přestěhují a plánují začít od znova. Chtějí otevřít další část jejich života, kde doufají, že bude lepší než předtím. Jak to dopadne?