,,Půjdeme zase tam, jak jsme tu byly poprvé?" zeptala se nadšeně Seo-hae.
,,Proč? Beztak tam chceš jít, jestli tam budou zase BTS." řekla jsem a ona nevinně pokrčila rameny ,,Možná." řekla a začala se smát.
---
,,Víš co?" vydala ze sebe u oběda ,,Hmm?" zamručela jsem.
,,Jak moc nesnášíš BTS?" zeptala se a já se zarazila.
,,Nemám proti nim nic, proč?" zeptala jsem se a zadívala se na ní.
Znervóznila a sklopila pohled k talíři ,,No... víš, já ti chtěla už konečně říct, že jsem army, ale bála jsem se, že budeš mít k tomu připomínky." řekla sklesle.
,,Co? A proč ses bála? Bože Seo-hae však to je v pohodě. Proč by mi to mělo vadit? Já proti nic nemám, možná mají i hezké písničky, ale neposlouchám je." řekla jsem a ona se rozzářila.
,,Bože, jsi taková ťuňťa." řekla jsem a zaculila se na ní.
Mrzí mě, že po tolika letech je ještě taková, že mi ještě neříká všechno, že se ještě řídí mými názory.
♡
Když jsme přišly domů, udělaly jsme si úkoly a šly se spolu koukat na seriály.
Ano, na tomhle se shodneme, obě milujeme totiž k-drama. Vlastně tohle nás sblížilo.
/o týden/
Achjo- další den ve škole. Možná by to nebylo tak hrozné, kdybych se tu s někým bavila.
Vlastně se tu bavím jedině s Jungkookem... nebo takhle on furt mluví na mě, protože v hodinách nedává pozor.
Ostatní tu mají své skupinky nebo jsou samotáři. Ale poslední tři dny tu jsem sama, protože se tu Jungkook neukazuje. Asi je nemocný. Na obědech jsem seděla se Seo-hae.
♡
,,Co ti to tu hraje?" zeptala jsem se, když jsem vcházela do pokoje od Seo-hae.
,,Koncert od BTS, jeli teď do Japonska." oznámila mi ,,Aha." řekla jsem úsměvem.
,,Můžu si tu k tobě sednout? Potřebuji si udělat něco do školy a nechci být sama v kuchyni." zeptala jsem se jí a ona mi hned začala dělat místo vedle sebe.
Po chvilce poslouchání jejich koncertu jsem posoudila, že nemají zas tak špatné písničky, hlavně se mi líbí ty texty.
Když jsem to tak po hodině dodělala, šla jsem do kuchyně udělat večeři.
,,Seo-hae máš velký hlad?" zeptala jsem se jí a ona vyšla z pokoje za mnou ,,Ani ne, proč?" zeptala se a nakoukla do ledničky.
,,No nic tu nemáme, takže budu muset do obchodu." řekla jsem a začala si chystat tašku ,,Musím s tebou?" zeptala se a udělala psí oči.
,,Nemusíš." řekla jsem pobaveně a vyšla.
♡
Bože, musí tu být tolik lidí! Opravdu tohle nesnáším, ale pokud chceme jíst, nezbývá mi nic jiného.
Tyhle mačkanice fakt nemusím, říkala jsem si, když jsem se chtěla dostat k nějakému masu.
Když jsem se nějak dostala k pultu, kde měli nějaké akce na maso, někdo mě žduchl a já ztratila balanc... jo, vážně jsem spadla. Plácla jsem sebou na zem, jak placka... může to být ještě horší?!
Otočila jsem se na záda a měla jsem chuť tam zůstat, ale někdo ke mně natáhl ruku.
ČTEŠ
Another part of life [Jungkook]
RomanceSeo-jin a její mladší sestra se přestěhují a plánují začít od znova. Chtějí otevřít další část jejich života, kde doufají, že bude lepší než předtím. Jak to dopadne?