Medya: Cihan Ocak
Keyifli okumalar! ❤️
Asaf Süvari
Terasta geçirdiğimiz keyifli akşamın ardından vedalaşarak evlere dağıldığımızda, saat geç olduğu için abimlerin de bizde kalmaya karar vermesi sonucu oturma odasında hep birlikte günün son sohbetini ediyorduk.
Annemle babama Fındık'la olan birlikteliğimizin haberini vermek istiyordum ama konuya nereden gireceğimi, lafa nereden başlayacağımı bilememiş, bu yüzden de susup kalmıştım.
"Asaf sen pastayı yedikten sonra nerelere kayboldun oğlum? Bir anda yok oldun, abinler de işi varmış bilmiyoruz dediler."
Ben konuyu nasıl açacağımı düşünürken babamın sesimi duymuş gibi bu soruyu sorması, beni bir miktar germekle birlikte abim ve yengemi de fazlasıyla eğlendirmişti.
"Kafeye gittim baba."
"Oğlum abinleri de bekleseydin ya, hep beraber çıktılar zaten senden biraz sonra."
"Benim önceden gitmem gerekiyordu baba, hatta tam olarak size bu konudan bahsedecektim." dediğimde annemle babamın meraklı bakışları bize dönmüştü.
"Biz Fındık'la birlikteyiz, birbirimizi seviyoruz. Bugün de kafeye onlardan önce gittim çünkü sürpriz hazırlamıştım ve Fındık gelmeden önce orada olmam gerekiyordu."
Annemin yüzü bir anda sevinçle ışıldarken, bu kadar sevinmiş olması beni de fazlasıyla mutlu etmişti.
Babamın yüzünde ise şaşkın bir ifade vardı.
"Sizin adınıza sevindim de..." dedikten sonra başını hayretle yana yatırdı. "Çok şaşırdım, hiç beklemiyordum."
"Ay Eda, sen mi yaptın kızım aralarını?" dedi annem, bu akşam terasta dönen mubabbette de bahsetmişlerdi bu konudan. Gerçekten annelerimiz bizden daha hevesli ve istekliydi, bu iyi miydi kötü müydü emin olamamıştım ama şimdilik hoşuma gitmişti.
"Yok anne bana ihtiyaçları yokmuş zaten, seviyorlarmış birbirlerini. Bana gerek kalmadan oldular."
Annemin gururlu ve mutlu bakışları üzerimde dolaşırken bu sefer tekrar babam girdi söze.
"Fındık söyledi mi ailesine? Gizlemezsiniz diye düşünüyorum ama kendisi söyleyecektir, pot kırıp zor duruma düşürmeyelim kızı."
"Her şey bu akşam oldu zaten baba, ne zaman fırsat bulup konuşur bilmiyorum. Dediğin gibi gizlemek gibi bir niyetimiz yok, saygı duyacağınızı biliyoruz zaten."
Sabahından akşamına fazlasıyla mutlu geçen günü aynı şekilde tamamlamış, odama geçtikten hemen sonra da bugün çektiğimiz fotoğrafı sosyal medya hesabımda paylaşmıştım.
@AsafSüvari: ❤️
Beğeniler tek tek bildirim paneline düşmeye başladığında, bizimkilerin ve diğer yakın arkadaşlarımın da güzel yorumlar attığını görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FINDIK
Romance[Ara verildi.] "Fındık Ocak." Elindeki çiçek buketiyle, ismimi söyleyerek içeri giren kargo görevlisini doğum günüm olduğu için kimse garipsemese de iş yerime çiçek gönderenin kim olabileceğini tahmin edemediğim için şaşkınlıkla yanına ulaşmış, çiçe...