Medya: Seçkin Soydan
Açıklama bölümün sonunda :)
Fındık'ın elbisesi
Eda'nın elbisesi
Fındık OcakFazlasıyla yoğun geçen bir hafatnın ardından, Eda ablayla elti kombini yapacağımız düğün günü gelip çatmıştı. Aynı model elbisenin iki farklı rengini giyerek fazlasıyla tatlı bir ikili olmuştuk.
Arabaları park edip düğünün olacağı mekana girdiğimizde kendimi etrafı incelerken bulmuştum. Göl kenarında, fazlasıyla büyük, huzurlu bir mekandı. Açık alana yerleştirilen masaların yanı sıra havanın kötüleşmesi durumunda organizasyonu içeride devam ettirebilecek kadar geniş bir iç mekana da sahipti.
Bir anda "Anne bak kuşlar!" diyerek gölün diğer tarafına doğru paytak paytak koşmaya başlayan Dünya'yla Eda abla da panikleyip "Dünya beni bekle kızım!" aiye seslenip peşinden ilerlemişti.
Uzaktan onların tatlılığını seyrederken abimin "Fındık hadi masamıza geçiyoruz." demesiyle bakışlarımı ona çevirdim. "Siz geçin ben Eda ablanın yanına gideceğim, birazdan beraber geliriz."
Beni onaylayıp hep birlikte masaya ilerlemeye başladıklarında ben de daha fazla oyalanmadan harekete geçtim ve Eda ablayla Dünya'nın yanına ulaştım.
"Fındık abla bak bunlar öydekmiş."
"Ne kadar güzel." Demek için ağzımı açmışken Dünya tekrar konuşup "Amcaaa bak öydek!" diye bağırınca Asaf'n da yanımıza geldiğini anlayarak gülümsedim.
"Evet fıstığım orada birsürü ördek var."
Sohbet ederek, Dünya'yla ilgilenerek geçirdiğimiz ve etrafı gezdiğimiz dakikaların ardından masaya döndüğümüzde, telefonumda atları görmeye gittiğimiz anlarda Eda ablanın çektiği fotoğrafımızın yer edinmiş, anılarımıza bir yenisi daha eklenmişti.
Daha şimdiden bir sürü fotoğrafımız olmuştu ve baktıkça içimde yeşeren mutluluğa engel olmak güçtü. Ona olan sevgim miydi birbirimize bu kadar yakıştığımızı düşündüren bilmiyorudum. Bildiğim tek şey, içimde günden güne büyüyen sevginin ne kadar güzel hissettirdiğiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FINDIK
Romance[Ara verildi.] "Fındık Ocak." Elindeki çiçek buketiyle, ismimi söyleyerek içeri giren kargo görevlisini doğum günüm olduğu için kimse garipsemese de iş yerime çiçek gönderenin kim olabileceğini tahmin edemediğim için şaşkınlıkla yanına ulaşmış, çiçe...