15

727 36 2
                                    

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba! 🫶🏻
Aktif okuyanlar bu satıra yorum bırakabilir mi lütfen?

Medya: düğünden Fındık ve Asaf 😻

Ağustos 2017
Fındık'ın doğum gününden bir ay sonra

Sonunda büyük gün gelip çatmıştı, bugün Arman abi ve Alçin evleniyordu. Yıllardır bekledikleri, onca emek ve sabırla hazırldıkları düğünleriyle birlikte sonunda hayatlarını birleştiriyorlardı.

Hepimiz onlar adına fazlasıyla mutluyduk ama tüm bu süreç boyunca yorulduğumuz da bir gerçekti. Yine de tüm zahmetlere değecek şekilde istedikleri gibi bir evleri olmuştu. Düğünleri de hayal ettikleri gibi gerçekleşecekti.

Dün akşam Alçin'in kınasında çok eğlenmiştik. Alçin'in isteği üzerine nedimeleri olarak onun kaftanına uyumlu kırmızı birer abiye giymiştik ve çok tatlı bir konsept olmuştu.

Şimdiyse kuaförde neredeyse hazır bir şekilde erkeklerin gelmesini bekliyorduk. Saatler önce, sade bir hazırlanmayla evden çıkış gerçekleşmişti ve düğüne hazırlık süreci kuaförde tamamlanmıştı. Hepimizin saçı ve makyajı yapılmıştı, sırayla elbiselerimizi giyiyorduk.

"On dakikaya burada olurlarmış, Seçkin aradı az önce." diyen Mehpare'yle hep birlikte toparlanmaya başlamıştık. Eşyalarımızı çantalara yerleştirip arabalarımızın bagajlarına koymaya hazırlanırken anı olması için her anı fotoğraflamayı da ihmal etmiyorduk.

Eğlenceli geçen on dakikanın ardından tekrar Mehpre'nin telefonu çalmaya başlayınca ekrana bakıp "Geldiler herhalde." dedi ve aramayı yanıtladı.

Eda abla, Nazan ve ben hazır bir şekilde Mehpi ve Alçin'in de eşyalarını alarak çıkışa yöneldik ve video çekmek için arabaların yanına ilerledik.

Arman abi yavaş adımlar ve heyecanlı olduğu her halinden belli olan tavırlarıyla kapının önünde beklerken kapı açıldı ve Mehpare'nin yardımlarıyla Alçin dışarı çıktı.

Çok güzel olmuştu, tıpkı bir peri kızı gibiydi.

Birbirlerini ilk gördükleri anı videoya aldıktan sonra kameraman ve fotoğrafçının çekiyor oluşunun rahatlığıyla abim ve Asaf'ın üzerinde ilk defa gözlerimi gezdirdim.

İkisi de fazlasıyla şık olmuştu.

"Kızlar harika görünüyorsunuz." diyen abim hemen Nazan'a sırnaşıp sessizce iltifatlarını sıralamaya başlayınca, onların haline gülümseyip kendi sevgilime yöneldim.

"Çok güzelsin." diyen Asaf elini belime sararken sağ yanağıma da bir öpücük bırakmıştı. "Elbisen de çok yakışmış."

"Teşekkür ederim," dedim ellerim göğsünde yer edinirken. Bir yandan da elbisemin rengindeki yaka mendilini düzeltiyordum.

Benim de aklıma gelmişti fakat ben abartılı bir hareket olacağını düşündüğüm için asla dile getirmemiştim. Asaf düğünden bir hafta önce beni şaşırtarak elbisemin rengini sormuş, yaka mendilinin elbisemin renginde olmasını istediğini söylemişti. Asla itiraz etmemiştim tabi.

Düğünün yapılacağı, kır düğünü konsepti için düzenlenmiş mekana arabalarla geçiş yaparken, bir eliyle elimi sıkıca kavramış olan Asaf'ın dizini sürekli titrettiğini farketmiştim.

Abimle şoför koltuğunda arabayı kullanırken Nazan da yan koltukta oturuyordu. Biz de Asaf'la arkaya geçmiştik ve ellermiz kenetli bir şekilde Asaf'ın dizinde duruyordu.

"Hayırdır, damattan daha streslisin?" diyerek takıldım, kılırdamama da engel olamamıştım.

Derdini biliyordum elbette, ilişkimizi açıklmamamızın ardından ailelerimizin gözü önünde birlikte bulunmamıştık hiç. Hatta Asaf babamla hiç görüşmemişti, en son doğum günümde evlere dağılmadan, yani ilişkimizi öğrenmeden önce görüşmüşlerdi.

FINDIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin