12. Bölüm

586 75 22
                                    

Seonghwa ile yemekten sonra film izlemiştik. Film sıkıcı değildi ama mayışmış, Seonghwa'nın omzunda uyukluyordum. O ise saçımı okşayarak beni daha da mayıştırmıştı. Film bittiğinde ise kısık sesle "Hadi kalk seni yatağına götüreyim." Dedi. Başımı salladım ama beni kollarımdan tutup kaldırmasa omzunda uyuklamaya devam edecektim.

"Sağdaki oda benimki." Dedim zaten evde iki oda vardı. Beni yönlendirirken hala başım omzuna yaslıydı. Yatağa yatırdığında rahatca gözlerimi kapadım. "Böyle yatamazsın. Pijamalarını giyin." Dese de mırıldandım sadece. Uykum açılırdı üstümü değişmeye kalksam. Ses gelmediğinde kabullenip gittiğini düşünüyordum. "Pasaklı." Diye mırıldandığında gözümü açıp baktım ve uykum birden açıldı.

Seonghwa dolabımı açmış ve oraya sıkıştırdığım kıyafetler yeri boylamıştı. Dolapta katlı olan pijamalarımı yatağın üstüne koyup yerdeki kıyafet yumağını aldı. "Bunları kirli varsayıyorum. Kirli sepeti nerede?" Dediğinde gözlerimi kaçırdım ve "Koridorun sonunda,banyoda." Dedim. Rezil olmuştum.

Uykum da kaçtığı için pijamalarımı giyindim ve üzerimden çıkardıklarımı yerde bırakmak yerine kirli sepetine atmak için banyoya gittim. Çamaşır makinesini inceleyen Seonghwa ile kaşlarım çatılmıştı. "Ekranı yok bunun." Diyip bana baktığında omuz silktim. "Eski de ondan. Ben yarın hallederim çalıştırmana gerek yok." Dedim.

"Tamam. Ama kirlilerini temizlerle karıştırma." Dediğinde gülümsedim ve başımı salladım. "Bazıları temizdi. Sen geliyorsun diye öyle yaptım. Yoksa yatağın üstüne ya da yere atıyorum." Dedim kendimi savunmak için ama yine de memnun değildi. "Temizleri de yere atarak mı kirletiyorsun? Pasaklısın cidden." Dediğinde gözlerimi devirdim. Titiz olduğunu biliyordum ama Seonghwa'nın içinde temizliği seven bir anne vardı.

Bana benim de yapabilmem için temizlik rutinini anlattığında ise takıntılı bir manyak olduğunu düşünmeye başladım. Ama herkesin kusurları olabilirdi. Bana kendi odasını temizlediği gibi benimkini de temizlemeye yardım edeceğini söylediğinde ise iyi bir özellik olarak görmeye başladım. Evden giderken bana sarılmış ve vakti olursa temizlik için bu hafta geleceğini söylemişti.

Seonghwa'nın gıcık olacağım hareketleri vardı; bana çok karışması gibi mesela. Ama aksine sık boğaz olmuyordum ve hoşuma gidiyordu. Yunho ve Mingi'nin gelmesini beklemek yerine uyumaya gittim ve düşüncelere dalmadan uykuya daldım.

____________

Seonghwa o gün evimize ilk gelişinden sonra artık hep gelmeye başladı. Bundan üçümüz de memnunduk çünkü evi topluyor ve yemek yapıyordu. Mingi ev arkadaşı ararken keşke seni tanısaydım hyung diyecek kadar beni satışa getirmişti. İkimiz de kötü ev arkadaşıydık ikimizin peşini aslında Yunho topluyordu.

Seonghwa belli etmese de ailesi ile sorunları olduğu için bizim eve geldiğini düşünüyordum. Yemeğini bizimle yiyordu. Hatta hafta boyunca benimle birlikte uyuduğu zamanlarda olmuştu. Tabi benim tekli yatağımda pek rahat edemiyordu, sabah sarılarak uyanma gibi bir şey olmuyordu. Çünkü uykusu o kadar hafifti ki Mingi'nin eski yatağına gidiyordu ben uyurken.

Yine küçük yatakta ona sarılmıştım ve bu durumun alışkanlığım olmuş olma ihtimali vardı. Çünkü dün gelmemişti ve ben uyurken yorgana sarılıp uyudum. Başımı okşayışı bile rahatsız edici değildi. "Eden hyung'un ile ne zaman tanıştıracaksın?" Dediğinde gözlerimi aralayıp ona baktım. "Bana izin verdiği için teşekkür etmene gerek yok." Dedim.

Bugün öğrendiğim kadarıyla Eden hyung şirketle konuşup üniversitedeki son yılımın son haftalarında bana izin ayarlamıştı. Geceleri bulan çalışmalar artık yoktu sadece şarkı sözü yazıyordum. Buna en çok Seonghwa sevinmişti.

First Love✔|Seongjoong Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin