Büyük karşılaşma

376 28 3
                                    

Gözlerimiz buluştuğunda içimde bir şeylerin eridiğini fark ettim. ne işi vardı burada ya Allahım beni mi sınıyorsun diye geçirdim içimden birde ukala işte geldi masaya oturdu tam bana bir şey diyecek diye beklerken sametle konuşmaya başladığını gördüm ne yani bu ikisi yok,yok bu kadarı fazlaydı zaten rezil olmuştum onunla aynı ortamda bulunmak yüzümün iyice kızarmasına sebep olduğu için bir sinirle kalktım tam masadan gidiyordum ki arkamdan gelen ayak seslerini duydum ve daha neler olduğunu kavrayamadan bir el kolumu sıkıca kavradı. ani bir dönüşle bir yabancının gözleriyle karşı karşıya geldim oydu işte ukala şey. aramızda bir nefes kadar mesafe vardı kokusunu alabiliyordum.etkilenmemek mümkün değildi ki.ama tüm bunları bir kenara atıp dudaklarımı araladım tam bir şeyler söyleyecektim ki parmaklarını dudaklarıma getirdi ve konuşmaya başladı.

-neden kaçıyorsun

-ben,ben utanıyorum

-sen utanılacak bir şey yapmadın

-ama..

-şş hadi daha isimlerimizi bile bilmiyoruz gel ve yeniden alalım belki bu defa öfkeni bana kusmazsın

kesinlikle ukalanın önde gideniydi şuna bak ya içimden bunları derken dudaklarımdan tek bir kelime çıktı.

-peki.

Masaya geri döndüğümüzde tüm gözler üzerimizdeydi yarenurun seninle sonra görüşeceğiz bakışını aldıktan sonra sohbete geri döndük yavaş yavaş herkes evine gitmeye başladığında eğildim ve kulağına Hira dedim anlamsız gözlerle baktığında ;

-ya senin adın ne dedim

-Toprak dedi yüzünde ki eşsiz manzararların en güzeli olan bir gülümsemeyle.bana neler oluyordu bilmiyorum ama halimden memnundum. hissediyordum bir şeyler olacaktı.çok yakında.

BİR DAMLA GÖZYAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin