Kabullenemem

255 25 2
                                    

Gözyaşlarıma hakim olamıyordum.Belki de hiç bu kadar çok canım yanmamıştı.Ona şekil vermemi istemişti evet gözyaşım sayesinde olmuştu bunlar ama daha yeni terkedilmiş bir kızken nasıl ona umut verebilirim ki hem sevgilimden ayrılmış olduğum için o gözyaşının aktığını bilse ona şekil vermemi gerçekten diler miydi ? Yapamazdım hem daha onu tanımıyordum tabi tanısam ne değişecekti ki yıllarca tanıdığım insan yüzünden bu halde değil miydim ? Gerçekten çok garipti 2 günde neler yaşamıştım. Merdivende öylece ne kadar kaldım bilmiyorum bu akşam eve gitmem gerekiyordu.Biraz daha sakinleştikten sonra eve indim elimde ki anahtar bile ıslanmıştı ne kadar ağladıysam.Hani ağlayınca telefonun ekranını bulanık bir halde görünür ya öyle görüyordum etrafı.Yare uyumuştu bile beni bu halde görmesini istemiyordum ona "ben çıkıyorum uyuyan güzel " diye bir not yazdım ve çıktım. Akşam dışarı çıkma falan iptal oldu. Yolda giderken çok halsizdim.Beni bu hale getiren Topraktı.Keşke bu kadar iyi biri olmasaydı,içimi ısıtmasaydı.

-Ah keşke keşke daha önce çıksaydın karşıma

Eve vardığımda babam daha gelmemişti annem ve kardeşim  evdeydi annem gözlerimin kafam kadar olduğunu fark etti hemen.

-Hira kızım iyi misin yarenurla mı kavga ettiniz

Dudaklarımdan sadece minik bir off çıktı

-Kızım anlatsana ne oldu

-Bir şey yok anne sadece yarenurla tartıştık sinirlerim bozuldu merak etme

-Ah be kızım desene öyle ilk değil ya bu yarın barışırsınız

-Yani neyse anne ben dinleneyim biraz iyi geceler

-Tamam canım

Anneme yalan söylemekten nefret ediyordum ama karşısına geçip Ege beni terk etti ve ben başkasına... evet Hira getirsene devamını ben neydim ona ? Kendime engel olmalıydım tekrar bırakılmak istemezdim doğrusu. Aslında ben şu an kabullenemiyorsam bir nedeni de aşkın bu kadar basit bir halde olmasıdır.Daha doğrusu sıradan olan bazı şeylerin aşk sanılmasıdır.Bense korkuyordum yeniden birine bağlanmaktan kırılmaktan korkuyorum.Evet biri beni üzdü diye başkasına böyle tepki vermek çok yanlış biliyorum. Ama daha çok çok erken hem ben yorgunum hemde onun hakkında adından başka bir şey bilmiyordum ki.

Toprak. Ve benim bir damla göz yaşımla şekillenecek olan biriydi karşımda. Umarım sonumuz bir damla daha gözyaşı dökülmeden biterdi.

BİR DAMLA GÖZYAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin