BAŞLIYORUZ

216 22 4
                                    

Eve geldiğimde içimde garip çok garip bir his vardı.Sevinç çığlıkları atıp dans etmek sonra ağlamak istiyordum.Az önce Toprakla öylece oturup konuşmuştuk çok huzurlu hisstemiştim yanında sanki yıllardır onunlaydım.Egeden yeni ayrılmış bir kız olarak ne kadar doğru yapıyordum bilmiyorum ama ben farkında olmadan gelişiyordu bu olanlar hiç aklımda olmayan bir şekilde.Belki de Toprak haklıdır kalbim onun olmadığı bir yeri kabul etmiyordur. Artık yapacağım tek bir şey vardı geçmişi tamamen silecektim.En azından ona yıllarca biriyle sevgili olduğumu söyleyebilir beni anlayışla karşılamasını bekleyebilirdim.Evet zaten onun da geçmişinde vardır birileri.Of bu düşünce bi anda sinirlenmeme neden olmuştu.Neler oluyordu? Günlerdir aynı şeye kafa yorduğum için annem kızmaya başlamıştı.Biraz annemle vakit geçirdikten sonra odama geçtim.Sıra gelmişti Toprak beyi sosyal hesaplardan bulmaya ilginç olan yanı da daha soyadını bilmiyordum.Ben tam adı Toprak olan hesaplara bakarken önüme bir fotoğraf geldi. Tam da beklediğim gibi Ege ve yeni sevgilisi! Normalde şu an ağlamaktan gözlerimi balon gibi yapmam gerekirken ben sanki arkadaşım biriyle sevgili olmuş gibi yakışmışlar ama kız daha alımlı gibi yorumlar yapıyordum.Fotoğraf daha yeni paylaşılmıştı arkadaşlarımdan da bir kaç teselli mesajı gelmişti. İyi de ben neden üzgün değildim ki ? Ben gülmeyi çok seven bir kızım Ege ise sürekli ciddi takılırdı.Şimdi düşününce gerçekten her konuyu alttan alarak kendimi ona uydurmaya çalışarak ne büyük aptallıklar yapmışım.Aşıkken insanın aklı küçülüp kalbi büyüyormuş. Ben tam bu düşüncelerle boğuşurken bir mesaj sesi geldi.Mesajı gönderenin adına baktığımda şaşırmamak mümkün değildi.

Bölümleri okuduktan sonra yorumlarınızı bana bildirirseniz sevinirim :) Şimdiden teşekkür ederim.

BİR DAMLA GÖZYAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin