KARARSIZ

240 21 3
                                    

Ertesi sabah uyandığında kendimi günlerdir uyuyormuş gibi hissediyordum.Sanki Egeyle değilde Toprakla yıllarca birlikte olup şimdi ayrılmıştım.İşte bazı insanların üzerimizde ki etkisi böyle derin oluyordu.Yarı yıl tatlindeydik ve bir hafta sonra okullar açılacaktı.Artık kendimi toparlamam şarttı. Hem ondan sadece etkilenmiştim. Aşık değildim ya! Yatakta düşüncelerimle mücadele ederken Yarenurdan mesaj geldi.

"Hiracığım akşam bir anda gidişinin hesabını vereceksin bir saate sizdeyim :) "

Tam umursamazken aklıma dün anneme söylediğim yalan geldi. Yarenurla kavga ettik demiştim şimdi buraya gelirse off böyle durumları hiç sevmiyorum.Hemen yarenuru aradım.

-Yare kızım sakın bize gelme

-Korkma kız öldürmeyeceğim seni

-Yaree! Bir dakikalığına saçmalamadan beni dinle.Anneme dün seninle kavga ettiğimizi söyledim.

-Hira iyi misin neden böyle bir şey dedin?

-Beni o halde görünce başka bir şey gelmedi aklıma.

-Ne halde ? Ne oldu ki sana ? Yoksa toprak sana ya Hira bulmaca gibi konuşmasana ne oldu?

-Tamam bak bir saat sonra bizim alt sokakta buluşalım anlatırım.

-Peki, görüşürüz

Hızlıca telefonu kapattım ve banyoya gittim hava o kadar da soğuk görünmüyordu. Hazırlanıp anneme arkadaşlarla buluşacağımı bildirip evden çıktım. Yarenurun yanına gittiğimde daha ağzımı açmadan başladı.

-Kızım neler oluyor ne neden yaşanılanlardan benim haberim olmuyor şimdi hepsini anlatacaksın.

-Of tamam gel oturalım önce.

Ve sorguya çekilmiş suçlu gibi saatlerce aynı şeyleri anlattırdı bana.

-Hira sakın bu Toprak sana..

-Kes sesini yare!

Neden böyle diyordum bilmiyorum istemiyorum sevmesin beni istemediği biri olayım ben zaten ona şekil verebilecek cesaretim yok olmadı hiç.

-Hira madem öyle çık o Toprağın büyüsünden kurtul.Daha kaç gün oldu ki kendini ne hale getirmişsin. Anlıyorum canım benim istemeden etkisine girdin senin bir suçun yok evet ama eğer ortada bir aşk olacaksa onu engelleyemezsin. Aşk engel tanımaz.Onu ortadan kaldırmaya kimsenin gücü yetmez..

BİR DAMLA GÖZYAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin