-"Cause all I need
And all you need
Is here.
And I believe
That I found love somewhere." , recit zambind intrigata , tinand caietul suspendat cu doua degete. Esti indragostit , rad si arunc cu obiectul din mana mea spre el.- Iar de data asta persoana exista , mormaii adunand foile imprastiate de pe jos.
- Si daca ti-o imaginai , tot exista , Sasuke. Eu plec, intru in tura la si jumatate,il anunt , obrajii imbujarandu-mi-se din cauza emotiilor.
- Ti-ai gasit de lucru?
- Doar nu o sa va las sa ma intretineti , mormai scarpinandu-mi ceafa , apoi ma ridic de pe scaun.
Deschise gura in semn de protest , insa-i fac semn cu mana si-i parasesc camera .
***
Respiram greoi , iar tamplele-mi zvacneau de durere . Imi simteam ochii umeziti din cauza lacrimilor adunate inconstient .
Calmeaza-te , Sakura , ma dojenes singura, batand cu piciorul un ritm nervos in podeaua acoperita de parchet laminat , de culoarea lemnului de artar.Rascolesc prin geanta dupa celularul ce suna .
- Moshi , moshi , Sakura-dono , raspunde o voce groasa , ragusita.
- Konnichiwa , salut indoielnica , nerecunoscand persoana. Cu ce va pot ajuta?
- Kinosuke Osaka , se prezenta evaziv. Am o rugaminte , ma anunta.Imi musc buza de jos , si-mi sterg sudoarea de pe frunte cu podul palmei , apoi oftez disperata.
- Sigur , fac orice , mormai apasat .
- Interviul pe care il aveam programat cu clientul din China , pentru a stabilii contul bancar in care trebuie transferati banii , a fost anulat si restabilit pentru astazi .
Mi-e frica.
- Inteleg . Cu ce v-as putea fi de ajutor in aceasta situatie? Intreb formal , abordand un ton profesional .
- Eu nu pot ajunge , sunt intr-o sedinta , Sakura-dono , nu mai pot vorbi mult . Te rog preia clientul ; intrebarile si reportofonul sunt pe stativul din camera - studio.
- Dar...
Sunetul scos de apelul incheiat imi taie suflul si aproape imi aluneca telefonul din palma transpirata.
Ma ridic tremurand , pantofii KardashianKollection, cu toc cui, neoferindu-mi o stabilitate buna , alunec pe spate.
Ma bufneste rasul , ignorand durerea ce imi cuprinse partea posterioara.
- Va simtiti bine , domnisoara?
Inghit in sec , potolindu-mi accesul .
- Ma scuzati , soptesc , proptindu-ma de canapea. Scot plicul cu petcete din buzunarul sacoului protocolar si-i citesc numele scris in kanji complexe .
- Trebuie sa fiti Jokinaka Wuku .
Barbatul ce-mi statea in fata avea o statura impozanta , eleganta , parul saten , aranjat pe spate - lucios.
Costum Louis Vuitton , recunosc croiala fina si-i admir persoana impecabila.Afiseaza un zambet imaculat , buzele perfect arcuite dandu-i o alura sexy .
- Ma scuzati , ma imita , insa sunt un reprezentant, domnul Wuku nu a putut ajunge.
- Sakura Haruno , reprezentanta domnului Osaka , ii intind mana cu unghiile perfect aranjate . Domnul este in aceeasi situatie.
Ii intorc zambetul , cu unul stangaci , ce n-a ajuns la ochi.
- Joe Clark.
***
Mana imi statea bland asezata asupra stiloului Parker Frontier ,in timp ce semnam contractul .
Ochii caprui ai barbatului ma urmareau cercetator.
- Domnisoara Haruno .
- Domnule Clark , imi permiteti sa inregistrez interviul?
- Nu ma priveste , mi-o taie repezit . Doar hai s-o facem , cedeaza , in vocea lui recunoscandu-se frustarea.
Corpu-mi rigid se fastacea pe fotoliul din piele intoarsa - crem.
Lumina soarelui in nuanta cu draperiile victoriene ale biroului ii proiectau lui Clark umbre pe fata , chipul sau masliniu inspirandu-mi intimidare.
Prind de clipboard CV-ul satenului si-l deschid la prima pagina.
- In iarna anului 2006 , cand compania multinationala E.E.W. va acceptat in post , domnul Wuku a inceput o colaborare cu UNESCO . Cate patrimonii au fost puse pe lista de asteptare si cate au intrat sub ocrotirea acestei institutii ?
Imi ridic privirea de pe lista si ma uit la mainile incrucisate ale reprezentantului.
- Biografia inmanata de catre companie mie , atunci cand am facut contractul , impreuna cu cartea de munca , implica douazeci de patrimonii culturale in lista de asteptare , iar in prezent , cele aprobate sunt in numar de sapte.
Sorbi cu tact din paharul cu sampanie oferit , apoi se aseza picior-peste-picior.
Ii urmez gestul , pantofii de firma etalandu-se acum aproape de ochii sai vigilenti , fusta din compleul bleu-marin , ridicandu-se pana la baza derierului.
Daca eleganta si manifestul lui erau nemasurate , ego-ul tafnos nu-mi permitea sa nu ma ridic la nivelul asteptarilor.
- Firma E.E.W. a cunoscut vreo inflorite majora in ultimii ani ?
- Intotdeauna a avut un statut de varf si continua sa-l mentina cu tenacitate.
"Sun is shining
I am smiling;
Love and honor
You are here to make me stronger."Intrerup transmisia reportofonului si-i fac semn cu mana domnului Clark in semn de scuze.
- Raspundeti la mobil , am nevoie de o pauza , ofta scotandu-si pachetul de Camello din buzunarul pantalonilor de doc.
Dau la o parte perdeaua din satin negru ce impiedica vederea prin usa din sticla .
- Sasuke , suier , sangele urcandu-mi alarmat in obraji .
- Otanğobi omedeto gozaimasu ! imi urara cu totii aparand in spatele brunetului .
- E ziua ta? se informa Joe Clark stand rezemat de tocul usii , invartind tigara intre degete , scrumul cazand pe covorul persan.
Esti ca si mort , Clark.N/A : Am pus capitolul atat de devreme pentru ca nu stiu cat timp o sa am joi , insa sa nu va asteptati la asemenea luxuri mereu ! :)
CITEȘTI
Femeia enigmatică
FanfictionCaptiva in propriile sale principii si teluri , Sakura Haruno isi doreste o noua poveste in care sa-si traiasca restul vietii . Neavand bani si nici mijloace , insa o putere de convingere pregnanta , paraseste orasul natal , in speranta de a ajunge...