Muzicienii intotdeauna ma fascinasera.
Felul in care fac pereche cu instrumentul ma intriga , imi lasa loc de intrebari retorice in minte . Ma ustura limba sa dau frau liber emotiilor si sa strig . Sa strig orice , sa ma auda , sa ma vada , sa-mi de-a atentie , sa se intrebe ei : ce are nebuna asta?
Ma indragostisem de muzicieni. De trupe . De persoane de neatins . Persoane indepartate . Idoli. Oameni ce intruchipeaza perfectiunea . Modele superficiale , estetic modificate pentru a avea o imagine spulberatoare .
Viata mea gravita in jurul vietii lor .
Intr-o secunda , idolii cu imagine spulberatoare au fost spulberati. De acordul unei chitari , de sunetul scos de arcusul violoncelului asupra coardelor.
Un blond cu ochi albastri era chitara mea.
Un brunet cu ochi negri era violoncelul meu.
Dragostea ce o purtam chitaristului era de o profunzime ce numai sunetul instrumentului sau o putea intelege.
Dragostea ce o purtam violoncelistului era invelita in muzica , in natura sa de artist.
Dragostea ce o purtam pentru aceste doua figuri ale muzicii se datora numai misterului provocat de melodiile interpretate cu atat de multa pasiune .
Intelesul muzicii intotdeauna imi pusese o patura de ceata asupra ochilor, asupra urechilor ,lasandu-ma sa ma confrunt cu sentimentele.
Urasc sentimentele. Sunt eronate , ciudate , fenomene extaziante .
Inima e doar un muschi ce bate. Ne e frica si bate puternic. Alergam si bate la fel de puternic.
Ne indragostim? Ne e frica.
Concertul miocardului are patru acte numite atrii si ventricule , ce o iau in ritm rapid , se emotioneaza cand intra pe scena , apoi se destind incetand sa mai cante. Murim.A iubi e un termen relativ. Poti iubi o persoana .
Poti iubi o carte.
Poti iubi un idol. Il poti idolatriza.
Poti iubi o melodie.
O melodie . Un amalgam de note insiruite pe un portativ alcatuind o partiura.
Gresesc.
Nu iubesc un om.
Iubesc ceea ce acel om canta.
Nu-l iubesc pe chitarist. Ii iubesc muzica.
Nu-l iubesc pe violoncelist. Ii iubesc fiinta.
Iar a iubi fiinta este acelasi lucru cu a iubi omul ce o poseda.
Il iubesc pe violoncelist.A/N : Vedeti voi ce vad si eu? S-a hotarat si ea sa aleaga .
Nu aveam de gand sa posez un intermezzo , insa capitolul nu era terminat , iar eu sunt fata de treaba si-mi indelplinesc datoriile.
CITEȘTI
Femeia enigmatică
FanficCaptiva in propriile sale principii si teluri , Sakura Haruno isi doreste o noua poveste in care sa-si traiasca restul vietii . Neavand bani si nici mijloace , insa o putere de convingere pregnanta , paraseste orasul natal , in speranta de a ajunge...