Special de Craciun 2 : Neaşteptat

855 61 5
                                    

Sasuke se tranti extenuat pe canapea , aceasta scartaind sub greutatea lui.

- Mai incet ca ies arcurile din saltea! il mustra Sakura ce se invartea mandra prin camera-de-zi.

- Taci . Macar pentru cinci minute .

Femeia ii facu cu ochiul si scutura din cap , apoi continua sa-si clateasca privirea si sa se autocomplimenteze pentru rezultatul muncii sale ca supervisor .

Naruto plecase , convocat de Kiba ce se chinuia sa isi convinga cainele sa mearga la veterinar , pentru controlul de Craciun .

- Sasuke , trebuie sa te pregatesti!

- Lasa-ma , femeie. Du-te naibii .

- Intarziem , baka!

- Oh , fratie , opreste-ti gura din a se mai misca , mormai barbatul acoperidu-si fruntea cu antebratul .

- Foarte bine ,plec singura , iar tu vei fi singur de Craciun .

- Bine ,pa!

- Imbracate , nenorocitule! se enerva rozalia batand in podea .

- Gata , gata , ma imbrac! ridica Sasuke mainile in semn de capitulare , iar Sakura privi satisfacuta .

- Ai cinci minute !

Se auzi bloborosind ceva , barbatul , in timp ce urca in camera lui, iar Sakura ofta urca si ea in camera sa.

Se aseza pe pat ,incercand sa elimine caldura ce o cuprinse , si incepu sa se dezbrace . Tot entuziasmul ii pieri si nu stia din ce motiv.

Isi lua rochia rosie , de dans pe ea , insa fermoarul ii dadu batai de cap.

- Sasuke !

- Care e problema? o intreba el intrand in camera , incheindu-si nasturele manecii de la camasa .

- Ma ajuti , te rog?

Barbatul isi puse mainile pe umerii ei si ii atintii spatele cu privirea.

- Ma ajuti? repeta , nerabdatoare , intrebarea.

Isi baga degetele mari pe sub bretelele rochiei si i le lasa pe coate .

- Ce faci?

- Ce spui sa mai intarziem putin?

Sakura se intoarse panicata cu fata la el si se lasa in genunchi.

- Iesi din camera .

Barbatul se lasa si el in jos , aplecandu-se peste ea , atintind-o la pamant .

- Iesi din camera , zise apasat , rozalia , incercand sa-si elibereze mainile .

Il vedea atat de aproape . Fata lui era aproape de fata ei . Buzele lui se apropiau de buzele ei.

Apoi Sasuke incepu sa rada.

- Nenorocitule .

Ii dadu drumul si se aseza pe podea langa ea , razand din ce in ce mai tare.

- Tu chiar credeai ca...

- Nenorocitule .

- Ce idioata.

- Ce nenorocit.

Telefonul se auzi sunand de la parter, insa niciunul dintre ei nu a reactionat.

- Te urasc .

- Nici nu ma asteptam la altceva .

- De ce ai facut asta?

- Ma distram si eu . E Carciunul!

Femeia enigmaticăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum