Capitolul 26 : Romantism

552 44 8
                                    

Zambesc obosita si las scenariul sa-mi alunece din mana pe covor .
- A iesit bine , isi dadu cu parerea blondul ce inca privea replicile .
- A iesit perfect , da-ne dracu' , rad si analizez expresiile vizionatorilor.
Ma las pe spate , podeaua rece si prafuita facandu-ma sa tusesc.
- Esti alergica la praf , idioato , iar tu te bagi cu nasul in el .
Rad si arunc cu pixul la picioarele femeii blonde ce sorbea incet din cafeaua fierbinte.
- Incerci sa ma omori? se rasti ironic, ridicandu-se,
apoi isi aranja fusta .
Imi simteam caile respiratorii infundate , iar gura mi s-a deschis inconstient , respiratia
-La naiba , injur si imi scutur hainele .
Imi umplu plamanii cu aer si iau cateva inghitituri cu noduri de apa din paharul dintr-un plastic refolosit .
- De cand n-ati mai spalat podelele? ma rastesc la brunetul care viziona scena amuzat dintr-un colt inaccesibil luminii , al camerei in care ne aflam.
Isi incrucista bratele la piept si continua sa ma priveasca , pe fata aparandu-i un zambet fortat.
- Eu sunt femeia in casa , nu?
- Te prinzi repede . Vreau sa adaug cateva replici si didascalii in scenariu , daca imi este permis.
- Puteti oricand sa interveniti cu pareri proprii , ii raspund evaziv .
Mi-l ceru din priviri , iar eu i-l intind.
- In scena a intai , din ultimul act al dramei, personajul Ryuuji nu reflecta sentimentele necesare iubirii. E mai mult un fel de impunere , ca si cum ar fi obligat sa o iubeasca pe Mikasa.
- De ce crezi asta? il intreba Naruto , citind printre randuri replicile prinse de clipboard.
- Un adulter . Asta ar face piesa mai interesanta . Am putea muta actiunea undeva in epoca medievala .
- Suntem doar trei persoane , asta ar implica deja prea mult , interveni brunetul .
- In "39 de trepte" sunt patru actori ,insa asta nu i-a impiedicat sa joace mai multe roluri .
Tenten isi lega unul dintre cocuri din-nou-si-din-nou  , expresia sa faciala denotand confuzitate.
- Ne vedem mai pe seara . Ar fi cel mai indicat , in regula? ma adresez celor din incapere.

***

Sasuke isi dorea un sarut .
Un sarut . O imbratisare . Scene romantice intre personajele noastre.
Eu nu-mi doresc niciun sarut.
Si Naruto voia un sarut.
Iar brunetul era de partea lui.
- Te holbezi la pagina aia de zece minute. La ce te gandesti?
- La multe .
- Cum ar fi?
- Incalzirea globala , disparitia tigrilor siberieni . Oare razboinicii Kamikaze inca exista?
- Nu vrei sa fie saruturi in piesa.
- Da ? "Te prinzi repede."
Inchid caietul cu ciorne si-l asez peste celelalte carti de pe birou .
- Nu mai esti la varsta la care sa te comporti prosteste cand vine vorba despre romantism profesional.
Nu e romantism profesional.
- Ai douazeci si unu . Poarta-te ca atare.
- Nu sunt actrita . Habar nu am cum s-o fac .
Nu-mi doream sa am un ton sfidator, insa fara vointa reactionam in defensiva la auzul reprosurilor barbatului.
- Habar nu am cum sa sarut , il anunt si aproape ma bufneste rasul . N-am mai facut-o . Pe mine nu ma place nimeni . Sunt atat de naspa.
- Esti atat de naspa , repeta , iar prima mea intentie a fost sa-l lovesc .
Mi se lumineaza ochii si incep sa rad fara voie , lasandu-mi capul in jos , parul acoperindu-mi fata.
- Mie-mi placi .
Imi dadu parul peste ureche si-mi ridica barbia , in asa fel incat sa-mi poata vedea fata .
- Te subapreciezi degeaba . Esti o personalitate frumoasa , Sakura .

N/A : Scuzati intarzierea si eventualele greseli de tastare.

Femeia enigmaticăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum