Toata lumea joaca un rol in societate. Pentru asta a fost creata umanitatea : ca sa fie manevrata precum papusile , sa li se harazeasca o poveste si sa joace personajul principal.
Fiecare viata are o coloana sonora.◇
Ma pierdusem in multime de Sasuke acum ceva timp , insa lasasem la o parte posibilitatea de a-l cauta.
Sa ma caute el pe mine.
Satul era aranjat festiv , ciresi infloriti formand un tunel de basm , pamglicile rosii atarnate in ei simbolizand dorintele oamenilor.
Dorintele oamenilor.Sterg teatral cu varful unghiei pictata in , o lacrima inexistenta , apoi ma asez pe unul dintre scaunele neocupate din primul rand .
Un zambet cretin mi se intinse pe fata . Asteptam acest concert mai mult ca orice episod nou aparut din serialul preferat.
De fapt , nu este o comparatie buna . Asteptam concertul ca inceperea unei noi vieti diferite.
- Sakura , imi sopteste cineva la ureche . De ce nu mi-ai pastrat si mie un scaun? ma intreba pe un ton plangacios.
Ma intorc zambind spre brunetul din spatele meu , pictat cu diferite motive pe fata.
- In ce ai cazut cu fata?
- Nu sti ce e aia arta , isi dadu ochii peste cap, impingandu-ma de pe loc , asezandu-se in locul meu.
Incerc sa-i dau o palma , insa ma prinde de talie si ma trage in bratele sale.
- Sasuke , marai usor nervoasa de atitudinea barbatului.
- E vina ta , imi reproseaza ,incepand sa rada .
Accept situatia si ma fac comoda in bratele brunetului, lasandu-ma pe pieptul sau .
Luminile de pe scena nu foarte inalta se stinsera , doar lumina amurgului facand atmosfera , trimitand raze colorate intunecat .
Inchid ochii.
- Doar n-o sa-mi adormi cand incepe spectacolul , ma ironiza Sasuke .
- Da , defapt , asta aveam de gand sa fac , i-o intorc .
Poate , intr-o lume a meditatiei , as fi putut recunoscu chitaristul fara a-l vedea. As fi stiut exact cine este persoana.
Dar , intr-o lume a povestii , as putea sa-mi imaginez eu cum arata chitarsitul ; sa creez o imagine perfecta a lui.
Sau aproape de perfectiune , pentru ca acest termen poate exista doar in ganduri.
Daca traiam in ganduri ,lumea ar fi fost , pentru fiecare dintre noi , definitia cuvantului "perfect".Insa nu traim in ganduri ,iar realitatea este monotona ,fara aventuri si intamplari exagerate. Traim cursul vietii si ne acceptam destinul.
Un ropot de aplauze impanzii locul , facandu-ma sa tresar , ca mai apoi sa aplaud si eu.
Pasi repezi , leganati , se auzeau pe podeaua scenei , iar un scaun isi facu auzit scartaitul.
- Nu cred ca vrei sa-ti deschizi ochii , ma sfatui barbatul.
- Nici nu aveam de gand sa fac asta! exclam strangandu-l de mana.
Inca o sesiune de aplauze se auzi ,iar artistul isi acorda chitara .
Brunetul imi simti agitatia necontrolata si absurda , si-mi stranse si el mana .
Parca eu eram pe scena , inima imi batea puternic , ca atunci cand in scoala primara aveam accese de tahicardie . Si totusi , respiratia mea era inceata , fara palpitatii , calma.
Prima nota suna ca o harpa , o introducere minunata pentru ceea ce va veni.
Apoi , acea melodie isi urma cursul ,iar eu ma intorsesem la balansoarul din fata casei portocalii.
- El e , spun soptit.
- Chitaristul ?
- Da ,Sasuke , chitaristul. Deschid ochii? Ii cer parerea putin indoielnica.
- Doar fa ceea ce simti , ma indemna , iar eu ii urmez sfatul .
Trebuia sa-l vad.
Si-l vad mangaind corzile cu o pana stralucitoare . Era asezat pe scaun , picior-peste-picior , imbracat intr-un costum negru ,la gat camasa fiind legata cu o cravata portocalie.Isi ridica ochii de la chitara pentru cateva secunde . Aceeasi ochi albastrii blanzi ca in prima zi cand ne-am reintalnit . Acelasi par blond ciufulit .
Il vad . Pentru prima oara cu adevarat.
Il vad. E el . Chitaristul.
Il vad. Ceea ce nu ma asteptam sa se intample.
Il vad. Si sunt intrigata.◇
Fiecare viata are o coloana sonora.
O coloana sonora bine compusa de mult.
Si ce daca o viata are o coloana sonora confuza?
Ce daca viata mea dansa pe acordurile unei chitari?
Ce daca viata mea baleta pe muzica dulce a unui violoncel?
Chitara nu intra in orchestra ,e mereu ea cu sine-si .
Violoncelul . Violoncelul e mereu intr-o orchestra , cantand impreuna cu alte instrumente cu coarde .
Mie imi plac doua instrumente cu coarde . Insa mi-ar placea ca cel de pe coloana sonora a vietii mele sa nu fie singur.Eu , de fapt , nu stiu ce-mi place.
Singurul lucru de care sunt sigura este piesa pe care aveam sa o joc.
A/N : Si ... uitati next-ul .
Uhm , scurt , scurt .
Data viitoare ma revansez!
CITEȘTI
Femeia enigmatică
FanfictionCaptiva in propriile sale principii si teluri , Sakura Haruno isi doreste o noua poveste in care sa-si traiasca restul vietii . Neavand bani si nici mijloace , insa o putere de convingere pregnanta , paraseste orasul natal , in speranta de a ajunge...