Mana ce imi statu asezata pe ochi, acum era umeda, ei fiind plini de urdori.
Casc somnoroasa si rasuflu dupa, usurata cand realizez ca totul fusese doar un cosmar.
- Un al dracu' cosmar , comentez cu voce tare.
Ma intorc pe partea stanga , unde Sasuke ma privea intr-un fel dubios.
- Ce cauti la mine in camera? ma sperii si il imping cu toata forta pe care nu o aveam defapt , jos din pat.
- M-a trimis Itachi sa te chem la masa.
Imi las capul intr-o parte ,voind sa ma culc la loc.
- Inteleg , dar nu trebuie sa te holbezi la mine ca un psihopat , psihopatule!
Incepu sa rada si se ridica din pat.
- Esti o ciudata care tipa.
- Multumesc , dubiosule.
- Vezi ca poate dubiosul n-o sa te mai ia cu masina.
- Oh , nu! Esti cel mai minunat om pe care nu l-am intalnit, zic pe un ton sarcastic si etalez un zambet fals si stramb.
- Binenteles, pufni brunetul si dadu sa paraseasca incaperea,insa tusesc sugestiv , iar el se uita intrebator la mine.
- Si nu ma ajuti sa cobor ?
- Credeam ca fetele au o rutina complicata de dimineata.
Intradevar , rutina mea era sa ma culc la loc dupa ce ma trezeam.
- Si pana la rutina complicata de dimineata a fetelor ,nu crezi ca ar trebui sa ajung la toaleta?
- Te poti misca si in patru labe. In trei, gomen .
- Esti un dobitoc! exclam amuzata intr-un fel si arunc cu ceva din pat.
Brunetul ia desgustat sutientul alb ce-i atarna pe jumatate de fata si-l apuca cu doua degete de o bretea suspendandu-l in fata ochilor.
Imi acopar gura cu mainile si pufnesc in ras.
- Ce mic e.
- Idiotule , suier si rad si mai tare.
Unde a disparut toata rusinea?
- Hai sa te ajut , ofta el si aseza piesa vestimentara pe birou , iar eu ii zambesc dragut.
Ma apuca de dupa umeri si imi sprijini corpul meu firav de corpul lui.
- E prima si ultima data. Ar trebui sa inveti sa folosesti carjele.
Nu pot sa folosesc alea ,bolborosesc si imi las capul in jos.
***
Imi termin "rutina fetelor de dimineata" si ies din toaleta , uda pe fata si pe maini din cauza ca nu am gasit niciun prosop.
Sasuke statea sprijinit de zid , cu mainile incrucisate si castile in urechi, iar eu il trezesc din transa , atingandu-l pe umarul gol cu mana mea rece.
Isi scoase o casca si chicoti pe infundate.
- Te-a plouat in casa?
- Cati ani ai , Sasuke ? Cinci?
Imi infasor bratele umede in jurul mainii sale si astept.
- Ce faci? ma intreba nedumerit incercand sa ma indeparteze.
- Astept sa ma duci la parter, spun pe un ton evident .
Imi desface degetele inclestate cu usurinta si se indeparteaza de mine.
CITEȘTI
Femeia enigmatică
FanfictionCaptiva in propriile sale principii si teluri , Sakura Haruno isi doreste o noua poveste in care sa-si traiasca restul vietii . Neavand bani si nici mijloace , insa o putere de convingere pregnanta , paraseste orasul natal , in speranta de a ajunge...