Intermezzo : Fragmente din sceneta

451 37 3
                                    

N/A : Fragmentele sunt din sceneta pe care Sasuke, Sakura si Naruto o vor interpreta .
Nu este o piesa de teatru consacrata .
Distributie :
Mikasa - Sakura Haruno
Ryuuji - Sasuke Uchiha
Mosuke - Naruto Uzumaki
SUNT DOAR CATEVA FRAGMENTE! PIESA IN VARIANTA INTEGRALA VA CONSTITUII EPILOGUL POVESTII !

ACTUL I

" [...] Ryuuji : Care e scopul tau ?
Mikasa : De a ma razvrati.
Mosuke : De ce s-o faci?
Mikasa : Ca sa-mi dezvalui puterea.
Ryuuji : La ce te referi?
Mikasa : La puterea ratiunii mele , a gandurilor si a adevarului pe care-mi doresc sa-l raspandesc . (Miscare scenica ,gesticulari)
Ryuuji : Asupra cui te razvratesti? (Isi incruciseaza mainile)
Mikasa : Asupra tuturor care mi-au gresit . (Se aseaza pe bordura , apoi se lasa cu spatele pe asfalt) [...]"

ACTUL II

"Mikasa : Razvratire. Un cuvant spulberator si puternic. Un amalgam de sentimente definite printr-un singur termen.
Tacerea e cea mai simpla razvratire. Cea mai complexa razvratire. Cea mai neinteleasa razvratite.
Gura iti este petcetluita . Nu-ti mai folosesti cuvintele ca arme . Ai intermediari ce graiesc pentru tine.  Tii stiloul in mana si le dai viata , tacut , intr-un colt , asteptand inceperea razboiului.
Iar ei spun ca ti-e frica .
De fapt , le oferi o revolutie eleganta.
Dar ei nu inteleg.
Iar ceea ce nu inteleg ei , considera un fapt de prisos.
Pentru ca tu esti deasupra lor , iar razvratirea ta tacuta se va face simtita cu tact . (Monolog adresat publicului) "

ACTUL V
"[...] Ryuuji : Iti place?
Mikasa : Ce sa-mi placa?
Ryuuji : Lumea in care traiesti , visul devenit realitate.
Mikasa : Nu am visat la asta.
Ryuuji : Nu ai vrut tu iubire?
Mikasa : Am vrut?
Mosuke : Dar? (Intra in camera)
Mikasa : Iubirea cuiva , iubirea unui singur om. Asta am vrut. Nu veneratia si admiratia tuturor.
Ryuuji : Trezeste-te.
Mosuke : Schimba-ti visul. Poti s-o faci . Tu esti absolutul lui. "


ACTUL XX

"[...]
Ryuuji : Esti in regula?
Mikasa : In regula? In regula cu ce? Sunt impacata cu situatia , aproape impacata , deci social sunt in regula. Ma doare capul , deci medical nu sunt in regula. Ma ocolesti . Hai sa tragem o bara si sa adunam. Sunt in regula?
Ryuuji : Imi pare rau.
Mikasa : De ce ti-ar parea rau?
Ryuuji : E complicat.
Mikasa : Intotdeauna e complicat. Raspunsul tau standard . O faci doar ca sa nu-mi reprosezi ca  mi-ai raspuns? Mai bine taci.
Ryuuji : Mikasa...
Mikasa : Implineste-ti dorintele , Ryu. Ai lucrat mult la idealurile tale. Pleaca."

Femeia enigmaticăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum