- Misca-te , Sakura! ma striga pentru a cinea oara , Sasuke .
- Dar nu pot ! Unde sunt carjele alea nenorocite?
- Ce ma intrebi pe mine? Ametito!
- Daca m-ai luat asa de dimineata cu cearta , eu nici nu pot gandi limpede!
- Tu gandesti vreodata , ciudata tipatoare?!
- Amandoi tipam , idiotule!
Din spatele casei se auzi un ras abtinut care ma face sa imi dau ochii peste cap.
Ma grabesc sa imi iau geanta pentru laptop ce acum o foloseam pentru scoala, si din greseala piciorul rupt trase dupa el ceva.
- La naiba cu voi , bete medicale , pufnesc si zambesc compatimitor, apoi ma aplec pentru a le aduna de pe podea.
Mi le potrivesc pe brate , incercand sa imi dau seama cum sa le misc fara sa alunece pe parchet si sa ma aleg si cu celalalt picior infunctional .
Cand ajung in fata scarilor ce imi inspirau numai nesiguranta , realizez ca moartea mea era asta si ca nu aveam cum sa cobor fara sa imi rup capul.
Ma asez in sezut pe prima treapta si cobor incet in aceasta pozitie.
- Ce dracu' faci ? ma intreba Sasuke indignat, ce tocmai intra pe usa si totusi mai avea putin si izbucnea in ras.
- Cobor , raspund simplu si imi continui activitatea.
Barbatul isi scoase telefonul din buzunarul inferior al blugilor mulati si il deschise indreptandu-l spre mine.
- Asta e pentru ca ti-ai batut joc de mine .
Ma uit nedumerita la el incercand sa realizez ce spusese , dar nu am reusit.
- Mi-am batut joc de tine? Eu? rad si ma arat cu degetul aratator.
Isi dadu ochii peste cap si iesi pe usa.
Cat de gentil...***
- Ai aparut ! exclama fals fericit Sasuke , in timp ce isi punea centura de siguranta.
- Nu mai spune ... , mormai si ma asez pe bancheta din spate , intinzandu-mi piciorul ranit de-alungul ei.
- Ce crezi ca faci? se rasti brunetul la mine si intoarse mana sa imi atinga membrul inferior.
- Stau , ce ti se pare ca fac?
- Da-ti chestia jos de pe canapeaua lui Ao .
- Dar nu are loc gips-ul pe jos.
- Atunci vino in fata.
- Nu vreau in fata.
Dadu sa mai zica ceva ,dar rasufla incercand sa se calmeze , apoi porni motorul ce torcea ca o pisica.
- Miau !
- Te simti inregula , Sakura?
Incep sa rad si imi asez capul pe portiera.
- Extraordinar ... , oftez si imi inchid ochii.
O durere imi strapunse lobul occipital al capului , si incet se extinse peste tot.
Sasuke ma privi prin oglinda retrovizoare si facu ochi mari.
- Lasand gluma la o parte , chiar te simti bine?
- Ma doare capul , dar e in regula.
- Vrei sa mergem sa te consulte un medic.
- La naiba , Sas'ke , e doar o durere de cap !
CITEȘTI
Femeia enigmatică
FanfictionCaptiva in propriile sale principii si teluri , Sakura Haruno isi doreste o noua poveste in care sa-si traiasca restul vietii . Neavand bani si nici mijloace , insa o putere de convingere pregnanta , paraseste orasul natal , in speranta de a ajunge...