- Hinata , esti in regula? o intreb pe fata ce acum statea intinsa pe o banca.
Ma privi oarecum uimita si ofta zgomotos dand sa se ridice.
- Te ajut?
Aproba cu o usoara inclinare de cap ,iar eu ii intind mana.
- Te-a strans Naruto prea tare sau s-a lasat cu greutatea pe tine?
- N-Nu , zise cu o voce inceata , ca a unui clopotel.
Imi dau ochii peste cap si pufnesc .
- Te simti bine? Putem merge la ore?
- S-Sak-kura-chan , incerca aceasta sa imi pronunte numele. N-nu tr-tre-b-buia s-sa...
- E okay . Ino a promis sa ne scuteasca la profesori. Nu puteam sa te las asa. Acum esti bine? Poti merge in clasa?
- D-da , raspunse tremurat , iar eu o apuc de dupa umeri. A-am in-inf-for-m-matica .
- Si eu , o anunt si zambesc larg pornind spre intrarea in cladire.
***
Cabinetul de informatica era la stanga dupa ce urcai la etajul unu, prima incapere.
Inca stateam amandoua in fata usii intrebandu-ne daca mai are rost sa intram sau nu.
- Hinata , cat e ceasul? ii soptesc , iar fata isi apropie mana delicata ce purta un elegant ceas de culoare alba, incrustat cu strasuri de ochii mei nu prea buni.
9: 15 .
Nu a trecut nici macar jumatate din ora.
- Acum ori niciodata , zic ganditoare si-mi apuc colega de brat , apoi apas pe clanta lasand usa sa se deschida.
Profesorul de la catedra isi indrepta atentia spre noi. Ne zambi intelegator cand o vazu pe Hinata atarnata de gatul meu , iar mana mea dreapta strangandu-i talia.
- Sakura Haruno si Hinata Hyūga , banuiesc , spuse facandu-ne semn sa ne apropiem. Might Guy , se prezenta si ne arata o banca cu doua calculatoare libere pe randul de la usa, nu foarte in spate.
- Acum ca suntem intr-o formula intreaga , am putea incepe ora in adevaratul sens al ei , vorbi Guy-sensei si deschise proectorul potrivindu-l pentru a da o imagine cat mai clara.
Imi rotesc privirea prin incapere pentru a o zari pe Ino.
Rasuflu usurata cand o vad stand in penultima banca cu o roscata ce purta ochelari. Parea destul de concentrata la predare , asa ca ma hotarasc sa nu-i atrag atentia in niciun fel.
- Ati inteles? ne intreba profesorul ce inca zambea.
- Da , se aud toti studentii in cor , chiar daca majoritatea inca se uitau chioras la ecranele calculatoarelor.
Guy isi indrepta privirea spre pendula de pe peretele nordic si ne spus ganditor:
- Mai sunt doar cateva minute si e prima ora din acest semestru ... Puteti intra pe ce vreti voi, adauga , iar multi rasuflara usurati pentru ca nu mai voiau sa auda despre cum se intra in movie maker.
Imi deschid si eu chat-ul si ma fac comoda in scaun chiar daca nu mai era mult si trebuia sa ma ridic.
anonim012606 : Ce faci?
SakuraH. : Ne cunoastem?
anonim012606 : Nu stiu , sincer.
SakuraH. : Si atunci? Am si eu cateva minute libere , asa ca gaseste-ti pe altcineva.
CITEȘTI
Femeia enigmatică
FanfictionCaptiva in propriile sale principii si teluri , Sakura Haruno isi doreste o noua poveste in care sa-si traiasca restul vietii . Neavand bani si nici mijloace , insa o putere de convingere pregnanta , paraseste orasul natal , in speranta de a ajunge...