Special de Craciun 1 : Aranjamente

788 49 8
                                    

Rozalia se aseza confortabil in canapea , ascultand colindul ce rasuna din boxe , si-si privea co-locatarul cum se chinuia sa atarne beteala deasupra semineului improvizat.

- De ce , mama naibii ,Sakura , vrei beteala deasupra televizorului?

Fata rase si-l privi amuzata.

- Nu e televizor , si sa nu te puna Marele Jashin , sa schimbi de pe Fireplace.
Gata e convertita , nebuna . A stat prea mult cu Hidan.

- La opt incepe Top Gear , manipulatoareo , marai brunetul.

- Eu nu manipulez pe nimeni , se simti ofensata Sakura si pufni in ras.

Soneria suna insistent si enervant de cateva ori.

- Nu ai de gand sa raspunzi?

- Da' tu nu ai?

- De Craciun ,fii mai bun ... incepu sa murmure fals fata ,iar un zambet tamp i se inlantui pe chip.

Barbatul pufni si-si dadu ochii peste cap , apoi, cu grija ,cobori de pe scara instabila , improvizata de binevoitoarea lui prietena.

- Cine poate fii?

- Ce om prost ... , suiera Sakura , jucandu-se cu o suvita de par putin despicata la varfuri.

Persoana de partea cealalta a usii mai suna de cateva ori , pana cand Sasuke sa "isi ia inima in dinti" si sa deschida.
Doamne fereste , poate il mananca lupul.

- Hai , frate , mai cu talent! E frig afara!

- Cine te-a pus sa lasi cheile de rezerva acasa?

Naruto isi facu aparitia de dupa usa , nins , cu nasul si pometii rosii , iar buzele movulii , parca degerate.

- Le-am pierdut , spuse blondul afisand un zambet nevinovat.

- Mort scrie pe tine , Uzumaki , il ameninta brunetul incuind usa la loc. Asta se intampla cand ai incredere in dobitoci.

- De Craciun , fii mai bun...

- Lua-ti-va de mana si arunca-ti-va in lac , il opri Sasuke , gesticuland exasperat.

Barbatul isi arunca bocancii innoroiti pe pres si se tranti in unul dintre fotoliile joase de langa masa , servindu-se cu biscuiti.

- Te simti comfortabil , fraiere? il lua peste picior , nervos , Sasuke.

- Fraier esti tu , i-o intoarse blondul. Ma simt excelent! Da' mai e putin si incepe Top Gear , de ce nu dai pe Discovery?

- Nu vrea Sakura , bolborosi brunetul , lasandu-si capul in jos.

- Uhm , Sakura-chan... stii...

- Nu .

- Dar... , incerca sa continue Naruto , insa ramase cu un deget suspendat in aer.

- Am spus nu. Nu ai ce face acasa?

- M-a dat Hinata afara... Aranjeaza casa sau ceva de genu' .

- Auzi , Sakura! Nu te duci sa o ajuti?

- Du-te dracu' ! rase rozalia , aratandu-i degetul din mijloc pe care avea un inel , special pozitionat. Nu va las sa va uitati la Top Gear.

- Care-i problema ei? il intreba Naruto pe Sasuke , in timp ce-si indesa bezele in gura.

- Vrea semineu , noi n-avem semineu , ea a improvizat un semineu. Asta e problema .

- Haide-ti, baieti! Decoratiunile nu se pun singure!

Femeia enigmaticăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum