Ochii sai mari- negri -ma urmareau atent , acoperiti artistic cu cateva suvite de par brunete.
- Cat mai dureaza discursul motivational? Nu putem sa facem ceva normal ce face deobicei un cuplu?
- Vrei sa te pup? Mai incolo .
Ma asez pe marginea patului , tuguindu-mi buzele si-mi proptesc capul in palmele facute caus.
- De ce?
- Poftim?
- De ce? Biletelele , mesajele , ID-ul anonim? Puteai la fel de bine sa vii si sa-mi trantesti in fata o amarata de replica siropoasa si iti picam in brate.Ti-am spus ca pe mine nu ma place nimeni.
- Eu te plac, se repezi , afisand un zambet triumfator.
- Nu te comporta de parca ai fi primit un premiu .
- Cre' ca o sa fim un cuplu misto, isi dadu cu parerea , cantarind in maini rama ce inconjura o fotografie.
Oftez si ma duc langa el , luandu-mi o pozitie degajata pe podea , picioarele formand un X turcesc.
- Nu te astepta sa te tin in brate , esti prea grea.
Mormai cateva injuraturi si ranjesc prosteste.
Inchise ochii pentru cateva secunde si inspira adanc , apoi isi scoase din buzunarul blugilor, telefonul , si scrise un mesaj.
- Ne vedem mai tarziu , spuse barbatul si se ridica .***
Ma trantesc pe abdomen in pat , infasurandu-mi piciorul de-abia sudat cu o fasie de tifon .
Casc obosita si deschid laptop-ul, luminozitatea puternica deranjandu-mi privirea . O reglez cat se poate de mica si scot din bara casuta de mesaje a messenger-ului.anonim012606 : Vreau sa te privesti in oglinda.
SakuraH : Nu vad rostul.
anonim012606 : Uita-te in oglinda si spune-mi ce vezi.
SakuraH : Unde bati , Sasuke?
anonim012606 : La naiba .Era pentru prima data cand ii spuneam pe nume in mesajele anonime.
"Farmecul sta in mister." , imi spusese odata . Acum , misterul s-a risipit . Anonimul are un nume. Si o fata.
Imi dau ochii peste cap cu aroganta si caut prin geanta o oglinda .
"Uita-te in oglinda si spune-mi ce vezi."
SakuraH : O fata naspa . Asta vad.
Tastez raspusnul rapid si apas casuta de trimitere.
SakuraH : Ma simt al dracului de vinovata .
anonim012606 : Nu stiu de ce ti-as raspunde cu asta,insa asa este . Nu sunt un tip compatimitor.
SakuraH : Tot nu-ti inteleg spilu'.
Statusul ID-ului se schimba din on-line in off-line si-mi las un tipat scurt -frustrat- sa-mi paraseasca buzele.
Ma oglindesc din nou .
As fi vrut sa-i fii raspuns altceva. Sa-i fii spus ca-s frumoasa. Ca ochii mei verzi ma incanta . Ca nu ma deranjeaza cearcanele si nici varfurile despicate ale parului roz.
"Iubire de sine. Despre asta e vorba."***
Imi pregatesc in lene raportul ce trebuia predat impreuna cu inregistrarea interviului.
Leg curelusa sandalelor , apoi imi pun pe umeri un sacou negru si parasesc locuinta.
-Da-mi si mie masina ta azi , te rog , zic cu privirea atintita pe pantofii Louboutin .
Mi-era greu sa-l privesc in ochi. Ma simteam usor stanjenita de privirea sa .
Sasuke imi intinse cheile lui Ao si se apleca spre mine.
- Data viitoare sper sa-mi dai un raspuns mai bun .
Imi saruta obrazul si raman indiferenta , rece - pur si simplu asta am simtit ca trebuia sa fac.
- Ne vedem mai tarziu , sopti . Pe veranda din spate . Trebuie sa vorbim.
- Ja ne.
CITEȘTI
Femeia enigmatică
FanfictionCaptiva in propriile sale principii si teluri , Sakura Haruno isi doreste o noua poveste in care sa-si traiasca restul vietii . Neavand bani si nici mijloace , insa o putere de convingere pregnanta , paraseste orasul natal , in speranta de a ajunge...