anonim012606: M-am indragostit de o impiedicata. De impiedicata de acum patru ani , din liceu , pe care o vedeam mereu plangand in spatele clasei , cu privirea goala ,inexpresiva , cateodata . M-am indragostit de fata pe care niciodata nu am avut curajul sa o abordez , aratandu-mi adevaratul "eu" interior . Nu am avut curajul , si nici nu am , sa ii bat macar un apropo , cu privire la existenta fiintei mele.
Stii de ce , Sakura? Pentru ca mi-e frica.
SakuraH. : Ti-e frica?
anonim012606 : Binenteles . Mereu mi-a fost teama sa fiu cunoscut asa cum sunt , din pricina rautatii si a criticilor . Dar uite ,acum fata din liceu s-a schimbat . A venit indrazneata si a pasit in necunoscut de una singura , apoi a patruns in viata mea , a fostilor colegi .
SakuraH. : Si nu mai ai aceleasi sentimente . Inteleg. E normal.
anonim012606 : Contrar! Ma sperie comportmentul ei radical , replicile ei superioare . Insa sentimentul de acum patru ani este ...
SakuraH. : ...mai puternic.
anonim012607 : Mai puternic.
SakuraH. : Cine esti?
anonim012606 : Daca ti-as spune , nu ar mai fi niciun farmec. Iar farmecul sta in mister.
SakuraH. : Poate ...
anonim012606 : Poate?
SakuraH. : Nu esti asa rau .
anonim012606 : Nu intentionam sa fiu.
SakuraH. : Insa ma tem .
anonim012606 : De ce te temi?
SakuraH. : De necunoastere. Poate de omul din spatele biletelelor ascunse in carti . De persoana ce imi destainuie dragostea lui pentru o fata , parca cerandu-mi ajutorul , parca spunandu-mi mie . Mi-e frica sa nu ma trezesc.
anonim012606 : Nu dormi.
SakuraH. : Nu stiu. As scrie.
anonim012606 : Compui?
SakuraH. : Nu am fost niciodata buna la asa ceva.
anonim012606 : Daca este doar aprecierea ta , fara sa citesc , iti pot spune ca te inseli.
SakuraH. : Oricum nu conteaza.
anonim012606 : Vreau sa lecturez scrierile tale.
SakuraH. : Nu. Spune-mi cine esti. Vreau sa te cunosc , asa cum nu o sa te pot cunoaste prin bilete. Vreau sa te vad.
anonim012606 : Ma vezi.Ma intriga . Conversatia. Atitudinea. Replicile. Totul .
Il vad?
Nu stiu.Uite ca a venit next-ul mai repede !
Adica nu e chiar un capitol in adevaratul sens al cuvantului , e o conversatie.
Cate capitole ati vrea sa aiba aceasta carte? ^^
CITEȘTI
Femeia enigmatică
FanfictionCaptiva in propriile sale principii si teluri , Sakura Haruno isi doreste o noua poveste in care sa-si traiasca restul vietii . Neavand bani si nici mijloace , insa o putere de convingere pregnanta , paraseste orasul natal , in speranta de a ajunge...