Bunu diğer bölümlerde de defalarca kez söyledim ama başlangıçta da söylemek istiyorum. Oy ve yorum sayısının okunma sayısına göre ne kadar düşük olduğunu görüyorsunuz okuyorsanız en azından oy verin lütfen.
Bunu uzun zaman önce yazmıştım saçma olduysa kb
"Seungmin." İsminin seslenildiğini duyan genç yatağından kalkmış ve odasının kapısını açarak onu çağıran kişiye bakmıştı. "Efendim hyung?"
"Menajer hyung bizi yanına çağırdı. Acil bir şeymiş, hazırlan bir an önce çıkalım."
Seungmin onaylar bir şekilde başını salladı ancak içinde huzursuzlukla dolu küçük bir bulut oluşmuştu. Neden sadece ikisinin çağırıldığını merak etmişti. "Konunun ne olduğunu söyledi mi?"
Chan'ın yüzünde her zamanki güven verici gülümsemesi vardı. "Endişelenme hemen. Konuyu söylemedi, JYP Pd-nim söyleyecekmiş."
Küçük olan bir kendi kıyafetlerine bir de zaten dışarı çıkmaya hazır olan Chan'ın kıyafetlerine kısa bir bakış attı. "Tamam, biraz bekle. Üzerimi değiştirip geliyorum."
Kısa bir süre sonra şirketteydiler. Gördükleri çalışanlara selam vererek JYP'nin odasına doğru ilerlediler. Kapının önünde menajerlerini görmüşlerdi, ona da eğilip selam verdikten sonra beraber odaya girdiler.
Seungmin'in içindeki huzursuzluk tekrar baş kaldırırken bunu dışarı yansıtmadığını umuyordu. Destek almak istercesine büyüğünün koluna dokundu hafifçe. Chan anında ona dönmüş ve gülümsemiş, bu Seungmin'i rahatlatmaya yetmişti.
Yerlerine oturduklarında kısa bir selamlaşma faslından sonra konuşmaya başladı Park Jinyoung.
"Bu sene grubun 5.yılı oluyor. İlk zamanlardan beri çok ilerleme kaydettiniz, isminizi tüm ülkeye ve dünyaya duyurdunuz. Bununla birlikte fandomunuzda da ciddi bir artış yaşandı."
İki genç başını salladı. Bundan çok memnunlardı.
"Bilirsiniz, her fandomda shipper adı verilen, iki idolü birbiriyle yakıştıran büyük bir kesim vardır. STAY'ler arasında da yakın davranışlarınızdan dolayı aranızda bir şey olduğunu düşünen, sizi birbirinize yakıştıran fanlar var."
Seungmin'in kaşları çatıldı. Böyle bir kesimin olduğunu biliyordu ama JYP'nin konuyu nereye getireceğini anlamıyordu ya da anlamamazlıktan gelmek istiyordu.
"Son zamanlarımızda hisse senetlerimizde ve şirket gelirlerimizde bir düşüş var. Aranızda çıkacak bir ilişki haberinin bunları bir hayli arttıracağını düşünüyoruz."
"PD-nim. Ne dediğinizin farkına mısınız?"
"Farkındayım Chan. Sahte bir sevgili haberi yayınlayacağız. Bir kaç ay kamera önünde birbirinize olduğundan daha da yakın davranacaksınız ve sonra işinize odaklanmak istediğinizi söyleyip ayrılacaksınız."
"Sevgi aldığımız kadar hatta ondan da fazla nefret alacağız ama." Seungmin bu işi hiç ama hiç sevmemişti.
"Ne derler bilirsiniz, reklamın iyisi kötüsü olmaz. Ayrıca merak etmeyin, hakkınızda kötü ithamlarda bulunan kişiler için yasal işlem başlatacağız."
Grupta onlardan daha çok yakıştırılan çiftler olduğunu içinden geçirdi Seungmin. Ama bunu dillendirip sadece kendini düşünüyormuş gibi görünmek istemiyor, üzerlerinde olan ateşi arkadaşlarına da sıçratmak istemiyordu.
Seungmin ve Chan'ın reddetme çabaları her şeye bir cevabı olan patronları yüzünden sonuçsuz kalmıştı ki reddetme gibi bi şansları da yoktu aslında, JYP ne derse o olurdu.
Şimdi ikisi de arabada sessizce oturuyor, az önce söylenenleri düşünüyorlardı. Endişelilerdi, kızgınlardı, garip hissediyorlardı. Kimsenin onların özel hayatlarına karışmaya hakkı olmadığını söylüyorlardı kendi kendilerine. En azından Seungmin böyle düşünüyordu.
Yurda geri dönene kadar hiç konuşmamışlardı. Yurt kapısından içeri adım attıkları andan itibaren tutuldukları soru yağmuru yüzünden de her şeyi diğerlerine anlatmışlardı.
Odanın karşısındaki yatakta uzanan büyüğünün duyabileceği şekilde hayıflandı Seungmin. "Seni abim gibi görürken nasıl sevgiliymişiz gibi davranmamızı isteyebilirler ki? Fanlarımız için her şeyi yapabilirim ama bu bizim özel hayatımız, bu kadar karışmaları da fazla değil mi?"
Bang Chan'ın tavana diktiği gözlerindeki kırık duyguyu bir tek Seungmin fark edemiyordu galiba. Kardeşten daha fazlası olmak istediği çocukla sonunda küçücük bir şansı olabileceğini düşünmüştü ancak bu ihtimal de Seungmin'in sarf ettiği sözcükler yüzünden rüzgara kapılan küller gibi dağılmıştı.
"Haklısın" diyerek onayladı onu.
Başka bir şey konuşmadan geceyi böyle geride bıraktılar. Yarın gerçekten bambaşka olacaktı.
Klasik bir kurgu olduğunu biliyorum ama bir süredir aklımaydı, yazmadan edemedim.
Beğenilmezse silerim zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake || Chanmin
FanfictionŞirketlerinin çıkarları için iki idol arasında başlayan sahte bir ilişki nasıl sonuçlanabilir? En yüksek sıralama: #1- Chanmin 🥳 #1- Seungchan #1- Seungmin #2- Bangchan