on

5.9K 726 390
                                    

2 gün önce gerçekleşen gerçekleşen geri dönüşleri yüzünden fazlasıyla yorgun olan üyeler yurda döndüklerinde bir şeyler atıştırıp yataklarına çekilmişti.

Seungmin yanında uzanan, uyuduğundan çok da emin olmadığı hyunguna sıkıca sarılırken gözlerini kapatıp uyumaya çalışsa da iki gündür olduğu gibi bu gece de çok başarılı olduğu söylenemezdi çünkü onu rahatsız eden, içini sıkan bir şeyin varlığını hissediyordu. Bunun Bang Chan ile alakalı olduğunun az çok farkındaydı, ne zaman Chan'ı görse içini eskisinden farklı bir duygu kaplıyor, sevgisindeki değişim kendini belli ediyordu. Özellikle de Jisung'un anlattıklarından ve Chan'ın da kendi ağzıyla birinden hoşlandığını söylemesinden sonra hisleri keskinleşmiş, yanlarına bir de kıskançlık eklenmişti.

Sessizce oflarken hyungunu rahatsız etmemeye çalışarak, yavaş hareketlerle doğruldu ama Chan anında bunu hissederek küçüğünün beline sardığı kolunu sıkılaştırmış, kendine çekerek gencin göğsüne düşmesine neden olmuştu. Bilinçsizce tişörtünün sıyrılarak açıkta bıraktığı beli okşarken anlamsız bir mırıldanma döküldü dudaklarından.

Seungmin belindeki dokunuşlar yüzünden donmuş, derin bir nefes alma ihtiyacı hissetmişti. Hyungunun uyuduğunu ve uyandırırsa bir daha tekrar uyumasının çok zor olacağını, yoğun programları arasında bunun onun için tamamıyla bir eziyet olduğunu biliyordu ancak biraz daha bu şekilde kalırsa en başından bitirmesi gereken hisleri ona hiç yardımcı olmayacaktı.

Vücudunu hafifçe kaldırmayı denese de Chan buna izin vermedi, aksine daha çok sarıldı küçüğüne. Düzenli nefes alış sesleri ve başının altındaki huzurla inip kalkan göğüs Seungmin'i sonunda tüm çabalarından vazgeçirdi. Gözlerini kapatıp büyüğünün sıcaklığıyla mayışıp uyumayı bekledi.

Ertesi gün geri dönüş şovları için performans sergileyecekleri sahnenin arkasında bekliyorlardı.
Saçı ve makyajının yapımı biten Seungmin çoktan tüm hazırlığı tamamlanmış hyungunun yanına gitmek istese de tereddüt etmiş, birkaç adım ilerisindeyken başka bir üyeyle takılmak için ona sırtını döndüğünde aniden elinde kamerayla Jisung gelmişti yanına.

"Merhaba Seungmin bey! Ben JYPE muhabiri Han Jisung. Sizinle herkesin çok merak ettiği bir konuda röportaj yapmak için buradayım. Değerli vaktinizi bana ayırabilir misiniz biraz?"

Jisung'un gerçek bir muhabir edasıyla hızlı hızlı konuştuğu cümlelerden sonra talker çektiğini anlayan Seungmin de anında onun gibi role girmiş meraklı ve ciddi bir ifadeyle "Tabiki, buyrun." demişti.

"Öncelike bunun bir çift röportajı olduğunu belirtmeliyim." Sözlerinin hemen ardından, kulaklığını takmış, telefonuyla ilgilenirken dış dünyadan soyutlanmış gibi duran Chan'a yaklaştı.

Seungmin'e yaptığı girişin aynısını tekrarlamasıyla Chan telefonunu yanına bırakıp kulaklığını çıkardı, kameraya gülümseyerek selam verdikten sonra pembe saçlı gence döndü.

"Fanların bunu çok merak ediyor çünkü daha önce bu konuda hiçbir açıklama yapmadınız."

Seungmin ayakta durmak istemediği için büyüğünün yanına oturduğunda Chan aralarında mesafe bırakan genci kendine çekip beline sarıldı. Bu hareketle sırıtan Jisung sözlerine biraz ara vermiş, kendince küçük bir heyecan yarattıktan sonra devam etmişti.

"İlk sorum; Birbirinizden nasıl hoşlandınız?"

Seungmin Chan'a baktığında Chan'ın da ona dönmesiyle gözleri kesişti ve ilk hamleyi yapan beklenildiği gibi Chan oldu. Küçüğünün elini tutup gülümsedi.

"Açıklaması biraz zor... Seungmin ilk gördüğüm an dikkatimi çekmişti, başından beri benim için diğer üyelerden biraz farklıydı. Ancak bu farklılığın benim için ne ifade ettiğini anlamak biraz zor oldu, sonuçta grup arkadaşı olarak onu kendime böylesine yakın hissetmem çok normal bir şeydi. Yine de zamanla ondan daha çok etkilendim. Güzelliği başımı döndürdü, bazen onu başkalarından kıskandım ve bunlar hislerimin farkına varmamı sağladı."

Fake || ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin