Sıkıntıyla yattığım yataktan doğrularak yanımda telefonuyla uğraşan Ezgiye seslendim.
''Çok sıkıldım lan bir şeyler yapalım" hiç istifini bile bozmadan telefonuyla uğraşmaya devam eden Ezgiyi yataktan aşağı iteledim.
''Ne yapıyorsun gerizekalı totişim acıdı'' demesiyle güldüm. ''Benimle ilgilen biraz da geldiğinden beri telefonla uğraşıyorsun'' dememle birlikte telefonu bıraktı ve elini çenesinin altına koyarak düşünmeye başladı.
"Hmm bir düşüneyim neler yapabileceğimizi" gözleri ışıldadı ve bağırarak konuşmaya başladı.
''Buldumm! Senin eski hattın duruyor mu hâlâ?''
''Evet masamın oralarda bir yerlerdeydi en s-'' daha konuşmamı bitirmemi beklemeden Ezgi masamı karıştırmaya başlamıştı bile. Eski hattımı bularak heyecanla yanıma gelen kıza göz devirdim. Sanki mücevher bulmuştu anasını satayım.
''Telefonunu getir şimdi rastgele numaraları arayıp işleteceğiz'' kafamı sallayarak elinden aldığım eski sim kartımı telefonuma taktım. Başlasın eğlence..
''Çalıyor! Açtı'' diyen Ezgiye baktım. Boğazımı temizledim ve konuşmaya başladım.
''İyi günler efendim, öncelikle size kendimi tanıtayım ben Mahmut burada bana mafya derler. Sizin çocuğunuz da benden 10,000 lira borç aldı ve ödemedi. Bilirsiniz bizim elimiz kolumuz uzundur sizi bulmak 2 dakikamı almaz. Ona göre yakın zamanda borcunuzu ödediniz ödediniz. Ödemezseniz gerisini sizin hayal dünyanıza bırakıyorum'' sesimi kalınlaştırarak konuşmamala Ezgi karşımda gülmemek için kendini zor tutuyordu. Ona susmasını işaret ederek karşı taraftan gelecek olan cevabı beklemeye başladım.
''Ulan Kerem yedim seni, ne demek mafyadan 10,000 lira almak lan. Şimdi bittin sen, çiğ çiğ yiyeceğim seni'' demesiyle Ezgi kendini tutamayıp kahkaha atmaya başladı. ''Siz beni mi işletiyorsunuz lan eşşek sıpaları sizi. Boşuna çocuğumun günahını da aldım'' diyerek telefonu yüzümüze kapattı. Ezgiyle göz göze gelmemizle ikimizde gülmeye başladık.
Böyle bir kaç kişiyi daha aradık. Bazıları hiç açmadı, bazıları da küfür ederek yüzümüze kapatmıştı. Artık bundan da sıkılmaya başlamıştım ki Ezgi konuşmaya başladı. ''Tamam bak bu son hadi ara'' demesiyle son kez bir rastgele bir numara yazdım ve arama tuşuna bastım.
''İşletecek başka birini bulamadınız mı anasını satayım uyuyoruz şurda'' karşı taraftan gelen uykulu sesle yutkundum, sesi uykulu olmasına rağmen kulağa çok hoş geliyordu, tıpkı bir şarkı gibi. Ezgi benim konuşmadığımı görünce kendisi konuşmaya başladı. ''Güzel şansı varsa demek ki sende"
"Ayıptır söylemesi çok yakışıklıyım" dedi ve kıkırdadı. İşte ben tam o kıkırdamaya düştüm dostlar kaldırmayın beni..
~~
Selaam.. Umarım beğenmişsinizdir çukulatalarım. Eksiklerim var biliyorum umarım zamanla düzeltirim.
Fikirlerinizi alayım..
Gökkuşağını sevin.. Beren reisi de sevin dglshdldhdkd.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rastgele bxb
Teen FictionKim can sıkıntısından rastgele aradığı bir numaranın sahibinin sesine düşer ki.. ''İşletecek başka birini bulamadınız mı anasını satayım uyuyoruz şurda''