13

22.4K 1.5K 188
                                    

Sesine düştüğüm: Günaydın.

Karan: Günaydın.

Sesine düştüğüm: Nasılsın?

Karan: Heyecanlı, sen?

Sesine düştüğüm: Uykum var.

Karan: Şaşırdık mı?

Karan: Tabi ki hayır.

Sesine düştüğüm: Sen niye heyecanlısın bakalım.

Karan: Bugün yeni fizikçiyle ilk dersimiz var.

Karan: Nasıl biri çok merak ediyorum.

Sesine düştüğüm: Anladım.

Görüldü

------

Öğretmen zilinin çalmasıyla telefonu sıramın altına koydum ve çantamdan kitaplarımı çıkardım. Az biraz zeki görünelim ama değil mi fhlklhkşgh.

Kapı açıldı ve içeri otuzlu yaşlarda bir adam girdi gülümseyerek. Daha büyük de olabilirdi bilmiyorum ama genç görünüyordu.

''Günaydın arkadaşlar oturabilirsiniz'' 

''Günaydın hocam'' koro şeklinde konuşmamızla hoca gülümsedi.

''Bu ders tanışalım diğer ders duruma göre ders işleriz olur mu'' 

''Olur hocam'' bu sefer konuşan Mehmetti.

''İsmim Batuhan Altan. Buraya Mersinden geldim. Siz sormadan söyleyeyim evliyim ve sizin yaşınızda bir oğlum var'' bi dakika Batuhan hoca Arın'ın babası mı aq. Olabilir.

'Mersinde halamın yanında yaşıyorum.'

'Batu babamın işi gereği İzmir'e taşındılar bir kaç gün önce.'

'Keşke Batu babama yalvarsaydım biraz daha bana kıyamaz beni de getirirdi'.

Arın'ın yazdığı mesajlar gözümün önüne gelince tahminimin doğru olduğunu anladım.

''Hocam oğlunuzda bu okulda mı?'' konuşan Hatice'ye baktım sanane bacım yani sanane.

''Hayır Oğlum Mersinde halasının yanında. Son sınıf olduğu için düzenini bozmak istemedim''

''Hocam özlemiyor musunuz oğlunuzu?''al işte bir tane daha sanene Aslı sanane yani.

''Onun geleceği daha önemli neyse bırakalım benim oğlumu hadi siz sırayla kendinizi tanıtın.''

''Mehmet Parlar....'' sıra bana gelene kadar kafamı sıraya koydum ve derin düşüncelere daldım. Bu derin düşünceler tabi ki Batuhan hoca ve Arın'ın arasındaki şeyi çözmekti.

''Şhtt Karan sıra sende amk'' dürtükleyen Ezgiyle kafamı sıradan kaldırdım.

''Kusura bakmayın hocam dalmışım. Ben Karan, Karan Özer''

''Sorun yok Karan'' hocanın tebessüm ederek konuşmasıyla bende ona tebessüm ettim. Sevimliy ve sampatikti şimdiden sevmiştim Batuhan hocayı.

Gülümsemesi çok güzeldi acaba Arın'ın ki de böyle miydi? Ben Arın'ı düşünürken çoktan zil çalmıştı bile. Sıranın altından telefonumu çıkardım.

Karan: Batuhan Altan.

Karan: Onu tanıyor musun?

Sesine düştüğüm çevrimiçi

Sesine düştüğüm yazıyor

Sesine düştüğüm: Babamı tanıyor musun?

Sesine düştüğüm: Hassiktir. Yoksa senin yeni fizik hocan babam mı?

Sesine düştüğüm: Tabi ya nasıl düşünemedim anasını satayım ben bunu.

Sesine düştüğüm: Okuduğun okulu da öğrenmiş oldum (:

''Batuhan hoca Arın'ın babasıymış'' diye mırıldandım.

------

Selaam.. Nasıldı bölüm çukulatalarım? Beğendiniz mi? 

Fikirleri alayım..

Gökkuşağını ve Beren reisi sevin..

Rastgele bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin