Bu kitabı yazarken bana ilham veren şarkıyla final yapmak istedim (:
''Daha hızlı'' gülerek söylediğim şeyle hızını daha da arttırdı. O kadar eğleniyordum ki.
''Bu mu hızlı Arın. Daha hızlı'' homurdanmamla güldü.
''Hiç mi değişmez bir insan, eskiden de hızlı severdin'' hız sevmem benim suçum değildi.
Gözlerimi kapattım ve anın tadını çıkarmaya başladım. Şuan Arınla beraber ilk tanıştığımız yerdeydik. Aradan geçen onca yıl olmasına rağmen çok değişmemişti. Sadece oyuncaklar biraz eskimişti o kadar.
''Her şey eskisi gibi baksana''
Görmesem bile gülümsediğini hissetmiştim. Aşk böyle bir şeydi sanırım.
Arın ve Karan 8 yaşındayken
Arın heyecanla ellerini pantolonuna silerek salıncakta tek başına oturan çocuğa yaklaştı. Ne zaman görse tek başına oturuyordu yeşil gözlü çocuk. Yaklaştı yaklaştı ve yeşil gözlünün tam yanında durdu.
''Neden tek başına oturuyorsun, diğer çocuklarla oynamak yerine?'' dedi Arın.
''Sana ne'' dedi yeşil gözlü. Tanımıyordu Arın'ı yoksa böyle konuşmazdı.
''Çok kabasın sadece küçük bir soru sordum'' Arın yüzünü eğerek ayağıyla terdeki kumları eşelemeye başladı. İlk defa böyle hissediyordu. Yeşil gözlü çocukla konuşmak için çok heyecanlıydı.
''Annem kötü çocuklarla oynamam gerektiğini söyledi. Onların ağzı çok bozuk sürekli kötü sözler söylüyorlar'' masumca konuşmuştu yeşil gözlü olan. İlk defa onunla konuşmak için biri geliyordu yanına ve istemeden heyecanlanmıştı.
''Ben kötü bir çocuk değilim. Hiç kötü söz söylemem. Benimle oynayabilirsin'' Arın'ın heyecanına karşılık verdi yeşil gözlü çocuk. En çok istediği şeydi bir arkadaşının olması.
''Gerçekten mi?'' yeşil gözlü çocuk heyecanla salıncaktan inip Arın'ın boynuna doladı küçük kollarını. Arın yeşil gözlü çocuğu bekletmeden hemen sardı kollarını karısındaki çocuğun beline. İkisi de heyecanlıydı. Arın yeşil gözlü çocuğu tekrar salıncağa bindirerek arkasına geçti.
O küçük kollarıyla salıncağı sallamaya başladı. Yeşil gözlü olan ise anın verdiği mutlulukla gözlerini kapatmış, anın tadını çıkarıyordu.
''Daha hızlı'' dedi yeşil gözlü olan. Arın ise mutlulukla daha hızlı salladı salıncağı.
Yeşil gözlü olan ilk defa bir arkadaşı olduğu, tek başına oynamak yerine sürekli onunla oynayacağı için mutluydu.
Arın ise uzun zamandır bu yeşil gözlü çocuğun tek başına oynamak yerine kendisiyle oynayacağı için mutluydu. O, küçük kalbine kendi gibi küçük olan yeşil gözlü bir çocuğu sığdırmıştı. Nerden bilebilirdi ki o yeşil gözlü çocuğun ilerideki aşkı olacağını.
Arın ve Karan 9 yaşındayken
Ağlamaktan gözleri kızarmış olan yeşil gözlü çocuğa baktı uzaktan Arın. Yanına giderse onu bırakmayacağını biliyordu. Ama son bir kez sıkıca sarılıp o tombik yanaklarından öpmek istiyordu. O da istemiyordu gitmeyi. Babalarına o kadar ağlamıştı ki gitmeyelim diye ama olmamıştı. Babalarını ikna edememişti. Gitmek zorundaydılar Arın'ın iyiliği için. Sitedekiler onlardan şüphelenmeye başlamıştı.
Arın elindeki kutuyu sıkıca tutarak hızla koşmaya başladı. Yeşil gözlü olanın yanına gelince elindeki kutuyu yere bıraktı hızla. Yeşil gözlünü çocuğun bir şey demesine izin vermeden sıkıca sarıldı ona. Bırakmak istemezcesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rastgele bxb
Teen FictionKim can sıkıntısından rastgele aradığı bir numaranın sahibinin sesine düşer ki.. ''İşletecek başka birini bulamadınız mı anasını satayım uyuyoruz şurda''