Sesine düştüğüm: Heyecan var mı bakalım (:
Karan: Hemde nasıl çok heyecanlıyım seni ilk defa göreceğim. //gönderilmedi
Karan: Var biraz.
Karan: Sende?
Sesine düştüğüm: Ne yalan söyliyeyim heyecanlıyım (:
Karan: Okulda görüşürüz o zaman.
Sesine düştüğüm yazıyor
Karan: Pardon yanlış söyledim ben seni göreceğim sen beni değil xd.
Sesine düştüğüm: Duygularımla oynadın.
Sesine düştüğüm: Gidiyorum ben.
Karan: Yaşasın kötülük nihahaha.
Sesine düştüğüm: Kötü adam kahkahası mı bu xdcftvgjnhb.
Karan: Evet drcftvgybh.
------
"Anne ben çıkıyorum"
"Tamam oğlum iyi dersler" kapıyı çekerek evden çıktım. Okulla evin arası uzak olmadığı için yürüyerek gidip geliyordum. Bazen de annem bırakıyordu arabayla.
Bana doğru koşan Cem'i görmemle adımlarımı hızlandırdım.
"Ama aşkım neden benden kaçıyorsun kırılıyorum bak"
"Kırıl banane"
"Bir tane öp de barışalım hadi" yanağını uzatan Cem'i ittirerek adımlarımı hızlandırdım. Onu göreceğim için heyecanlıydım.
Cem'in boş konuşmalarıyla sonunda okula gelmiştik. Batuhan hocanın arabasının yerine baktığımda hâlâ boştu. Demek ki daha gelmemişlerdi. Ya da yürüyerek gelmişlerdi. Umarım gelmişlerdir çünkü şuan aşırı heyecanlıyım.
Adımlarımı okula doğru yönelttim ve hızlıca sınıfa çıktım.
"Kanka görsen çok tatlıydı birde kıvırcık kıvırcık saçları vardı"
"Sen beni aldatıyor musun Cansu" Ezgi trip kokan sesiyle Cansu'nun yanından kalktı. "Ama bebeğim sen farklı o farklı. O ultra yakışıklı olabilir ama sen hep kalbimdesin bebeğim"
Cansu ve Ezgiyi boş vererek camdan bakmaya başladım. Neredeyse zil çalacaktı ama hâlâ araba görünürde yoktu.
"Kanka boşuna camda bekleme Batuhan hocalar geldi müdürün yanındaydılar en son"
"Niye daha önce söylemiyorsun gerizekalı" homurdanmamla Ezgi'nin göz devirmesi bir oldu.
"Nerden bilebilirdim ben"
Zilin çalmasıyla yerime geçtim ve hocanın gelmesini bekledim ve tabi Arın'ın. Ona anlamadığım bir şekilde bağlanmıştım. Sürekli onunla konuşmak, sürekli sesini duymak istiyordum.
Kapının açılmasıyla nefesimi tuttum ve içeri giren Ahmet hocaya ve yanında ki ultra yakışıklı çocuğa baktım. Arın, o çok güzeldi kıvırcığa benzer dalgalı saçları, uzun boyu, biraz yapılı vücuduyla bütün yakışıklılığıyla tam karşımda duruyordu.
"Günaydın arkadaşlar. Oturabilirsiniz. Bugün yeni bir arkadaşımız geldi. Oğlum tanıt kendini"
"İsmim Arın Altan. Buraya Mersinden geldim" ve işte beklenen ses. Gerçekten de düşmekte haklıymışım dostlar. Bu sese düşmeyende ne bileyim.
"Zehra'nın yanına oturabilirsin" dedi Ahmet hoca Zehra'nın oturduğu yeri gösterirken. Arın sınıfa bir göz gezdirdi ve sınıfın en sessiz çocuğu olan Bulut'un yanını gösterdi.
"Hocam şuraya oturabilir miyim" dedi Bulut'un oturduğu yeri gösterirken.
------
Selaam çukulatalarım.. Nasıldı bölüm beğendiniz mi? Bugün ki sıkıntıdan attığım üçüncü bölüm jnhbgyvf.
Fikirleri alayım..
Gökkuşağını ve Beren reisi sevin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rastgele bxb
Teen FictionKim can sıkıntısından rastgele aradığı bir numaranın sahibinin sesine düşer ki.. ''İşletecek başka birini bulamadınız mı anasını satayım uyuyoruz şurda''