45

14.6K 897 142
                                    

Karan: Heyecanlıyım.

Sesine düştüğüm: Normal, yarışma bugün.

Karan: Evet.

Karan: Sen nasılsın?

Sesine düştüğüm: İyiyim.

Karan: Peki.

Karan: Napıyorsun?

Sesine düştüğüm: Canla konuşuyorum.

Karan: Bizde şarkıya çalışıyoruz Yusufla.

Karan: Sormadın ama söyleyeyim.

Sesine düştüğüm: Sormama gerek var mı Karan.

Sesine düştüğüm: Cumartesi gününden beri tek yaptığın şey Yusufla şarkıya çalışmak.

Sesine düştüğüm: Kaç gündür buluşalım diyorum ve sen beni sürekli geçiştiriyorsun.

Karan: Bir sorsana amk niye. //gönderilmedi

Karan: Biliyorum, üzgünüm.

Karan: Ama bu yarışmayı kazanmam için bana güvenen çok kişi var biliyorsun Arın.

Sesine düştüğüm: Biliyorum, üzülme.

Sesine düştüğüm: Neyse sen çalışmaya devam et, az kaldı yarışmaya.

Karan: Sen ne yapacaksın?

Sesine düştüğüm: Yusufla beraber olduğun için sinir krizi geçireceğim. //gönderilmedi

Sesine düştüğüm: Nehir'e gitar çalıştıracağım.

Karan: Kolay gelsin sesine düştüğüm bey (:

Sesine düştüğüm: Sana da.

Karan: Sana da ne anasını satayım küfür gibi. //gönderilmedi

--------

Yarışma başlayalı epey olmuştu. Kuliste sıranın bize gelmesini bekliyorduk. Çok heyecanlıydım. Aslında heyecanım yarışmadan dolayı mıydı bilmiyorum? Ama daha çok yarışmadan sonra Arınla konuşacağım içindi sanırım. Bana karşı hisleri olduğunu az çok anlamıştım. Özellikle konu Yusuf olunca kıskanıp sinirleniyordu. 

''Karan'' ismimi sesine düştüğüm beyin ağzından duymamla o tarafa döndüm. Şimdi değil yiğidim. Şimdi zamanı değil.

''Efendim'' bana daha fazla yaklaşarak tam karşımda durdu. Aramızda bir adımlık mesafe vardı. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu.

''Ben sana bir şey söyleyeceğim'' mırıldanmasıyla heyecanım kat be kat artmıştı.

''Söyle'' bir yandan söylemesini istiyordum diğer yandan istemiyordum. Çünkü söylerse ne sahneye çıkıp şarkı söyleyebilirdim ne de başka bir şey yapabilirdim. 

''Ben çok düşündüm ve emin oldum her şeyden'' kalbim yerinden çıkacaktı resmen. Devam etmesi için kafamı salladım. Elini saçlarına atıp karıştırdıktan sonra boynuna götürüp boynunu kaşıdı. Stresli olduğu zamanlar hep böyle yapıyordu.

''Ben senden-'' tam söyleyecekti ki ağzına sıçtığımın Yusuf'u yanımıza geldi. İyi anların katili yemin ediyorum. Şimdi Arın'ın neden Yusuf'u sevmediğini anlamıştım.

''Bundan sonra sıra bizde hadi'' Arın derin bir nefes alıp göz devirerek arkasını döndü ve gitti. Sinirlenmişti hem de fazlasıyla. Bende sinirlenmiştim amk. Tam bana olan hislerini söylüyordu ki Yusuf ortamın içine sıçmıştı.

''Karan hadisene ne dikiliyorsun orda'' oflayarak Yusuf'a döndüm.

''Tamam geliyorum lan patlama hemen'' sinirle homurdanarak arkasından ilerlemeye başladım. Salondan büyük bir alkış sesi geldiğinde sıranın bize geldiğini anlamıştım. Heyecanla terleyen elimi pantolonuma sürterek sildim. 

Sahneye çıktığımız sırada bizimkiler ayağa kalkarak alkışlamaya başlamıştı bile. Mikrofonu elime aldım ve sandalyeye oturmuş elinde ki gitarıyla bana bakan Yusuf'a bakarak kafa salladım. Bu çalmaya başla demekti. Önüme geri dönerek derin bir nefes aldım ve söylemeye başladım.

Let me tell you a story
About a boy and a girl 
It's kinda short kinda boring 
But the end is a whirl 
They were just sixteen 
When the people were mean 
So they didn't love themselves
And now they're gone 
Headstones on a lawn

(Şarkı medyadaki şarkı, hepsini yazmak istemedim uzun olur diye. Anlamı da çok hoş. Ben bu şarkıyı keşfettiğimden beri sürekli bunu dinliyorum eheheh)

Şarkı bittiğinde salonda büyük bir alkış tufanı koptu. Yusuf yanıma gelince sahnede küçük bir selam verip sahneden indik. Başarmıştım, başarmıştık. Heyecanla Yusuf'un boynuna atlamamla o da gülerek sarılışıma karşılık vermişti. Uzaktan bana gururla bakan Arın'ı görünce ona gülümsedim ve Yusuf'tan ayrılarak Arın'a doğru koşmaya başladım. 

Kollarını açmış ona sarılmamı bekliyordu. Hızlıca gelip ona sarıldığımda kollarını sıkıca belime sardı. İşte benim için huzur buydu.

''Seninle gurur duyuyorum karamım''

--------

@ezgiamashipperolan: Yeni favori şarkım belli oldu @karamdeğilkaran

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ezgiamashipperolan: Yeni favori şarkım belli oldu @karamdeğilkaran

980 beğeni yorumlar sınırlandırıldı

@karamdeğilkaran: Keşfettiğimden beri dinlediğim tek şarkı (:

 -@ezgiamashipperolan: Artık benimde öyle (:

-------

Selaam çukulatalarım.. Beğendiniz mi bölümü? Beren yap artık şunları dediğinizi duyar gibiyim nhbgvfcdx. Az kaldı merak etmeyin (: Şarkıyı beğendiniz mi peki? Ben aşık oldum aw. Ezgi'nin ki gibi favori şarkım jhuygbtfvr. Bir de çok minnacık kaldı (:

Fikirleri alayım..

Gökkuşağını ve Beren reisi sevin (:

Rastgele bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin