14

22.5K 1.4K 97
                                    

"Hadi canım daha neler" ilk konuşan Ezgi olmuştu.

"Sen nerden biliyorsun amk"

"Arın'ın bana attığı mesajlarla Batuhan hocanın dediklerini birleştirince tahmin ettim. Emin olmak için Arın'a mesaj attım"

"Ee ne dedi?" soruyu soran Cansuydu.

"Babamı nerden tanıyorsun dedi"

"Tesadüfe bak anasını satayım" Cem'in söylenmesiyle kafasına vurdum bir tane.

"Senin vurduğun yerde gül biter aşkım bir daha vur" Cem'in kafasını uzatarak konuşmasıyla güldüm.

"Ne kadar mal bir çocuksun Cem ama seni seviyorum" gülerek konuşmamla o da güldü

"Bende seni seviyorum aşkım"

"Geçen gün grupta dedim ya hani bizim karşı eve birileri tanışındı diye'' bu sefer konuşan Cansuydu.

''Evet dedin'' dedi Cem

''Hah işte tahmin edin o kişi kim?''

''Müneccim boku yemedik biz çiçeğim nerden bilelim kim taşındı'' Ezgi'nin homurdanmasıyla güldüm.

''Batuhan hoca ve bir adam taşındı'' Arın'ın diğer babası. Arın'ın iki babası olduğunu bizimkilere söylememiştim. Söylemeyi de düşünmüyordum şahsen.

''Vay amk olaya bak, kim ki o adam acaba''

''Sanene Cem o adamın kim olduğunu öğrensen ne olacak'' Cem'e dönerek konuşmamla susmuş ve başka konu açmıştı bile çoktan.

Telefonumu çıkardım ve sesine düştüğüm şahısa mesaj attım.

Karan: Okuduğum okulu öğrenmiş olabilirsin.

Karan: Ama sınıfımı bilmiyorsun ne de olsa.

Sesine düştüğüm: Sınıfını öğrenmem iki dakika mı alır.

Karan: Nasıl lan.

Sesine düştüğüm: Babamdan ders programını istemem yeter sınıfını öğrenmek için.

Karan: Doğru.

Sesin düştüğüm: Ama merak etme istemeyeceğim.

Sesine düştüğüm: Ne de olsa seni bulmamı istemiyorsun.

Karan: Teşekkür mü etmem gerekiyor bu kısımda?

Sesine düştüğüm ses kaydediyor

Sesine düştüğüm: /Ses kaydı/ Teşekküre gerek yok karam.. Sen benim seni bulmamı isteyene kadar seni bulmayacağım. Bu arada bugün ki bilgimi alayım..

Karan: Hım.

Karan: Sesimin güzel olduğunu söylüyorlar.

Sesine düştüğüm: Bir ara banada şarkı söylersin o zaman (:

Karan: Söylerim tabi neden olmasın (:

------

Selaam.. Bölüm nasıldı çukulatalarım? Beğendiniz mi?

Fikirlerinizi alayım..

Gökkuşağını ve Beren reisi sevin..

Rastgele bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin