Bence şarkı mükemmel jknhbgvyfcy.
''Çocuklar biliyorsunuz ki müzik yarışmasını biz kazandık ve ben size bir söz vermiştim. Ve şimdi sözümü tutacağım. Sadece 12. sınıflar için olacağını en başta söylemiştim zaten. Biz hocalarınızla düşündük ve karar verdik. Önümüzdeki hafta İstanbul'a gideceğiz 5 günlüğüne. Pazartesi sabah yola çıkacağız ve cumartesi sabahı geri döneceğiz. Gelmek isteyenler sınıf başkanlarına ismini yazdırsın. Dinlediğiniz için teşekkürler. Hocam törene başlayabiliriz''
Bu gezi işi iyi olacaktı. Hem kafamız dağılacaktı hem de moralimiz düzelecekti. Tabi ki katılmayı düşünüyordum. Bunun için anneme baya yalvarmam gerekecekti.
Yusuf'un beni öptüğü günün üstünden 1 hafta geçmişti. Bu bir haftada Arınla aramızda değişen hiçbir şey olmamıştı. Sürekli beni ısırması dışında. Hatta bir keresinde Arın burnumu ısırırken Batuhan hocaya yakalanmıştık. Normalde utanmamam gerekiyordu ama ben utanmıştım.
Aklıma gelen gelen anılarla gülümsedim. Arın kolumu çekiştirerek ilerletmeye başladı. Oha ne ara tören bitmişti. Sınıfa geldiğimiz zaman Arın kimsenin bakmadığına emin olarak kafasını boynuma gömerek derin bir nefes aldı. Kafasını kaldırmadan hemen önce boynuma sıkı bir öpücük kondurmuştu.
Kafasını boynumdan kaldırarak gülümsedikten sonra sırasına oturarak kafasını bana doğru dönük olacak şekilde yattı. Bende aynı şekilde kafamı ona dönük olacak şekilde sırama koydum. Sıralarımızın arasında bir sıra vardı. Ben cam kenarında son sırada otuyordum. Arında duvar kenarında son sırada oturuyordu.
''Geleceksin değil mi geziye?'' sınıfta çok fazla ses olmadığı için net bir şekilde duymuştum.
''Anneme yalvarmam gerek izin vermesi için'' mırıldanarak konuşmamla güldü.
''Beraber yalvarırız o zaman daha çabuk ikna olur'' kafamı salladım belki daha çabuk ikna olabilirdi.
''Okul çıkışı bize gelirsin o zaman''
''Gelirim tabi. Hem benim ikna kabiliyetim yüksektir. İki dakikada ikna ederim Ayşen teyzeyi'' işte buna gülerim ben. Annem zor ikna olan biriydi.
''Hiç sanmıyorum ama göreceğiz Arın bey''
''Göreceksin Karan bey. İki dakikada nasıl ikna ediyorum anneni'' iddialı konuşmasıyla güldüm.
''Fazla iddialısınız Arın bey'' 'tabi ki' dercesine kafasını salladı. Hocanın sınıfa girmesiyle bizde herkes gibi ayağa kalktık. Pazartesileri ilk ders fizik olduğu için der Batuhan hocaylaydı. Defterlerimi çıkararak dersi dinlemeye başladım.
--------
Arınla bizim eve gelmiş annemin işten gelmesini bekliyorduk. Annemi nasıl ikna edeceğimizi düşünüyorduk. Tabi Arın kendinden o kadar emindi ki. Annemi iki dakikada ikna edeceğini söylüyordu. Ama edemeyeceğine emindim.
Anahtar sesinin gelmesiyle anemin geldiğini anlamıştım. Annem kapıyı çalmazdı hep anahtarla açar girerdi. Arın koşarak annemin yanına gitti. Gülerek bende arkasından gittim.
''Hoş geldin Ayşen teyzeciğim. Ver onları bana ben asarım sen yorulma'' annemin elinden çantasını ve ceketini alarak askılığa astı.
''Hoş buldum Arın oğlum'' Arın annemin koluna girerek onu salona götürdü. Başlasın o zaman komedi.
''Nasılsın Ayşen teyzeciğim? İyisindir umarım. İyi gördüm ben seni''
''İyiyim Arın oğlum sen nasılsın?'' Arın sırıtarak anneme baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rastgele bxb
Teen FictionKim can sıkıntısından rastgele aradığı bir numaranın sahibinin sesine düşer ki.. ''İşletecek başka birini bulamadınız mı anasını satayım uyuyoruz şurda''