Karan: Günaydın yakışıklı (:
Sesine düştüğüm: Günaydın.
Karan: Nasılsın bakalım yakışıklı (:
Sesine düştüğüm: İyiyim de,
Sesine düştüğüm: Kafana bir şey falan mı düştü senin?
Karan: Yoo, ne alaka?
Sesine düştüğüm: Bilmem sabah sabah bir iltifatlar falan.
Sesine düştüğüm: Dedim kesin kafasına bir şey düşmüştür.
Karan: Ha ha haa çok komikmiş.
Karan: Bir daha olmasın.
------
Telefonu sıranın altına koydum ve Batuhan hocanın sınıfa gelmesini bekledim. Arın şanslı çocuktu çünkü Batuhan hoca gibi bir babası vardı. Öyle bir baba her yiğidin hakkı değildir.
Batuhan hoca için hayalimdeki baba figürü diyebilirim. Babam yıllar önce alkol komasına girip ölmüştü. Sürekli alkol içer ne annemi ne de beni umursardı. Geceleri geç saatlerde geldiği için bazı günler babamı görmediğim bile olurdu. Ama bu zamana kadar hiç yokluğunu hissettirmedi annem.
Kapı açıldı ve sınıfa kocaman gülümsemesiyle Batuhan hoca girdi. Rutin selamlaşma faslını yaptıktan sonra derse başladı.
Batuhan hocanın tahtaya yazdıklarını defterime geçirirken Batuhan hocanın bilmem kaçıncı kez telefonu çaldı.
-''Arın derste olduğumu biliyorsun neden arıyorsun, hem sen derste değil misin nasıl arıyorsun beni?''
-....
-''Ne demek okuldan kaçtım. Arın sen beni delirtecek misin?''
-.....
-''Anıl'ı nasıl ikna ettin bilmiyorum ama neyse. Eve git eşyalarını hazırla okul işini ben hallederim dikkatli git. Görüşürüz.''
Batuhan hoca telefonu kapatıp konuşmaya başladı.
"Kusura bakmayın çocuklar neyse yazdınız mı bakalım tahtayı"
Ne yani eğer doğru anladıysam Arın buraya mı geliyordu. Hemde bizim okula amk. Oha oha çok heyecanlı..
"Karan dinliyor musun" Batuhan hocanın seslenmesiyle ona döndüm. Aha sıçtım.
"Dinliyorum hocam kusura bakmayın dalmışım"
"Tamam sorun yok, o zaman bize bu soruyu sen çöz" tahtadaki soruya baktım kolaydı.
Soruyu çözüp yerime oturdum. 'Zeki olmak böyle bir şey işte dhskndks'. İç sesime güldüm. Kolay olmasa bok yapardım.
Nihayet zil çaldığında sıranın altından telefonu çıkardım.
Sesine düştüğüm: Bekle beni karam.
Sesine düştüğüm: Seni bulmaya geliyorum.
------
Selaam çukulatalarım.. Beğendiniz mi bölümü?
Fikirleri alayım..
Gökkuşağını ve Beren reisi sevin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rastgele bxb
Teen FictionKim can sıkıntısından rastgele aradığı bir numaranın sahibinin sesine düşer ki.. ''İşletecek başka birini bulamadınız mı anasını satayım uyuyoruz şurda''