"Serbestsiniz çocuklar" Demet hocaya gözlerimden kalpler çıkartarak bakıyordum.
"Knk haftaya onur yürüyüşü varmış biliyor musun?" bana hitaben konuşan Cem'e kafamı onaylar şekilde salladım. Eşcinseldim ve arkadaşlarım bunu biliyordu. İlk başta bana sırt çevirirler diye söylemeye çok korkmuştum ama söyleyince Ezgi üstüme atlamış ve sevinç çığlıkları atmıştı. Çünkü kendisi aşırı şhipper bir insandı.
"Katılacak mısın peki" diye konuya karışan Ezgiye döndüm. Beni en çok destekleyen oydu. Sürekli beni birileriyle shipliyordu.
Bu sefer kafamı hayır anlamında salladım katılmayacaktım. Aklımda dün ki çocuğun sesi yankılanıp duruyordu sürekli. Hani olur ya sevdiğiniz birinin sesini sürekli duymak istersiniz. Benimki de öyle bir şeydi onun hakkında hiçbir şey bilmiyordum ama o sesi tekrar duymak istiyordum.
''İşletecek başka birini bulamadınız mı anasını satayım uyuyoruz şurda''
"Ayıptır söylemesi çok yakışıklıyımdır"
Ben dünki çocuğun sesini düşünürken bizimkiler çoktan başka konuya geçmiştiler bile.
Yazsam mı yazmasam mı diye düşünmeye başladım. Yazsam ne kaybederdim ki. Belki de kazanırdım ha kim bilir..
Düşüncelere dalmışken kolum dürten Cansuya baktım. "Ne oldu çiçeğim durgunsun bugün" benim cevap vermemi beklemeden Ezgi konuşmaya başladı. "Dün rastgele aradığımız bi numarada ki çocuğun sesine aşık oldu" dedi gülerek.
Sinirle ona baktığım sırada "Ne var yalan mı etkilenmedin mi çocuğun sesinden" direkt kendini savundu. Yalan yoktu etkilenmiştim.
"Ne olmuş yani etkilendiysem olamaz mı aga" dememle birlikte gülüşmeye başladılar. Onlar boş yapmaya devam ederken sıradan kalktım ve tuvalete gittim. İşimi hallettikten sonra elimi yıkayıp sınıfa girdim. Girdiğimde bizimkiler telefonda biriyle konuşuyordular.
"Kimle konuşuyorsunuz lan" diyerek ortaya daldım. "Seninkiyle" diyen Cem'e diktim gözlerimi. Nerden benimki oluyormuş alt tarafı sesine düştük o kadar. Ayrıca ne demek onunla konuşuyoruz. Gözlerimi kocaman açarak onlara bakmaya başladım ta ki Cansu'nun sesini duyana kadar.
"Şaka lan şaka bakma öyle" diyen Cansuya göz devirdim.
~~
Selaam.. Umarım beğenirsiniz çukulatalarım..
Fikirlerinizi alayım..
Gökkuşağını ve Beren reisi sevin fgldndmsnd.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rastgele bxb
Teen FictionKim can sıkıntısından rastgele aradığı bir numaranın sahibinin sesine düşer ki.. ''İşletecek başka birini bulamadınız mı anasını satayım uyuyoruz şurda''