39

17.2K 1K 153
                                    

Karan: Çıkışta müzik sınıfına gideceğiz yine.

Karan: Gelecek misin?

Sesine düştüğüm: Gelirim.

Karan: Tamam.

Sesine düştüğüm: Seçtin mi şarkıyı?

Karan: Aklımda birkaç şey var ama.

Sesine düştüğüm: Pekâlâ.

-----

Çıkış ziliyle beraber eşyalarımı hızlıca çantama tıkmaya başladım. Benim aksime herkes yavaş davranıyordu. Diğerleri de hazır olduktan sonra müzik odasına doğru ilerlemeye başladık. 

Dün keşfettiğim şarkıyı bizimkilere göstermek istiyordum ama göstermeyecektim. Yarışmada duysunlar istiyordum. Şarkının benim aşırı hoşuma kaçmasıyla beraber onu söylemeye karar vermiştim. 

Müzik odasına girmemizle Nehir ve Yusuf hemen yanımıza geldiler.

''Karan hadi hemen başlayalım'' Arın'ın göz devirmesiyle güldüm. Kıskanıyordu.

''Ben şarkıyı buldum aslında'' dememle bütün gözler bana döndü.

''Hangi şarkı'' Nehir' heyecanla konuşmasıyla tebessüm ettim

''Yarışmada dinlersiniz artık'' 

''Orta yerimden çatlarım'' diyen Cansu'yla herkes kafasını onaylar şekilde salladı.

''Olmaz sürpriz yapacağım''

''Pislik meraktan çatlayacağız illa demi?'' Cem'in homurdanmasıyla Yusuf'u da alarak onlarda en uzak köşeye geçtim. Yusuf'un merakla bakan yüzüne bakarak telefonu çıkardım ve müziği açtım. Tekrar aşık olmuştum bu şarkıya. Dün bütün gün bu şarkıyı dinlemiş Arınla kendimi hayal etmiştim.

''Güzel şarkıymış, çalışmalara başlayalım o zaman''

''Sen gitarı ayarlarsın o zaman, çalabilirsin değil mi?'' kafa sallayarak telefonundan şarkının notalarına bakmaya başladı. O sırada gözüm bizimkilere kaydı Arın onlara gitar çalmayı öğretmeye çalışıyordu. Aşırı komik görünüyorlardı.

Cem sırf Nehir'i etkileyebilmek için çalabiliyormuş gibi davranıyordu. Arın'ın da yüzünde bezmiş bir ifade vardı. Daha fazla onlara bakmadan önüme döndüm ve şarkıyı açıp dinlemeye başladım. Aslında ezberlemeye çalışıyordum.

------

Nihayet müzik sınıfında işimiz bittikten sonra evlere doğru dağılmıştık. Cem Nehir'i eve bırakmak istemiş ve bizden ayrılmıştı. Ezgi ve Cansu da bir işleri olduğunu söyledikten sonra gitmiştiler. Bunlarda da bir iş var ama hadi hayırlısı. Yusuf'un da evi bize ters kaldığı için o en başta bizden ayrılmıştı.

Şuan Arınla baş başa eve gidiyorduk. Mutlu muydum? Fazlasıyla evet. 

Sessizliği bozan ilk o oldu. ''Yusufla çok yakınısınız bu ara''

''Sadece beraber müzik yarışmasına katılacağımız için'' gözlerimi kocaman açarak ona baktım ''Kıskandın mı yoksa''

''Belki biraz kıskanmış olabilirim'' utanarak söylenmesiyle durdum ve onu da durdum. 'Niye durduk anasını satayım' bakışları atıyordu bana. Uzanıp bir tane öptüm yanağından.

Uzaklaştığım sırada bana şokla bakıyordu. Yanlış bir şey mi yaptım diye kendimi sorguladım birkaç saniye. Ama alt tarafı masum bir öpücüktü. Elini yanağına koyup gülümsedi ve yürümeye başladı. Koşarak ona yetiştim ve eve gidene kadar hiç konuşmadık.

Bizim evin önüne geldiğimiz zaman durduk. ''Görüşürüz sesine düştüğüm bey'' diyerek gülümsedim. Tam arkamı dönmüş gidiyordum ki bana seslenmesiyle durdum.

''Karam'' 

''Efendim'' hızlıca yanağıma bir öpücük kondurarak ilerlemeye başladı. 

Arın beni öpmüştü.

Beni öpmüştü Arın.

Öpmüştü Arın beni.

Elimi yanağıma götürdüm ve gülümsedim. Bir daha bu yanağımı yıkamayacağım.

------

@cansuyu: Ne kadar güzel bir kızım ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@cansuyu: Ne kadar güzel bir kızım ya. Arın'dan bana ego bulaştı aw kmjnhbgvf

769 beğeni yorumlar sınırlandırıldı

@ezgiamashipperolan: Sadece bana güzel ol bebeğim

 -@cansuyu: Sadece sana çiçeğim

---------

Selaam çukulatalarım.. Nasıldı bölüm, beğendiniz mi? Birde akşam bir bölüm daha yayımlayacağım *-*

Fikirleri alayım..

Gökkuşağını ve Beren reisi sevin..

Rastgele bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin