Orusbi şeytan: Karan.
Karan: Ne var Yusuf?
Orusbi şeytan: Seninle biraz konuşabilir miyiz?
Karan: Söyle ne söyleyeceksen sonra defol git yazma bir daha.
Orusbi şeytan: Buradan olmaz.
Orusbi şeytan: Yüz yüze konuşsak.
Karan: Hayır.
Karan: Buradan söyle.
Orusbi şeytan: Hadi ama Karan lütfen.
Orusbi şeytan: 5 dakikacık.
Orusbi şeytan: Ne o yoksa o sevgilin izin vermiyor mu?
Karan: Arınla bir ilgisi yok.
Karan: Ne konuşacaksın?
Orusbi şeytan: Özür dileyeceğim.
Karan: Tamam neredesin, söyle geleyim?
Orusbi şeytan: Arka bahçedeyim.
Karan: Teneffüste gelirim.
Orusbi şeytan: Dersinizin boş olduğunu biliyorum Karan.
Orusbi şeytan: Şimdi gelsen olmaz mı?
Karan: Tamam lan tamam geleceğim.
Karan: Sadece 5 dakika tamam mı?
Karan: 5 dakika dolunca geri dönerim.
Orusbi şeytan: Tamam sevgilimm. //gönderilmedi
Orusbi şeytan: Tamam.
Sohbetten çıkarak telefonu cebime koydum. Aslında gitmeyecektim ama sürekli rahatsız edeceğinden dolayı gidip konuşup kurtulacaktım. Ders boş olduğu ve sınava az kaldığı için bir kaç kişi hariç herkes ders çalışıyordu. Arında tabi ki uyuyordu. Sıradan kalktım.
''Nereye gidiyorsun böceğim'' göz devirerek konuştum. Meraklı Melahat ya.
''Tuvalete Cem'' kafasını sallayarak önünde ki teste ger döndü. Son kez Arın'a göz atıp sınıftan çıktım. Yavaş adımlarla merdivenlerden indim. Beklesindi umurumda bile değil. Yavaş yavaş yürüyerek arka bahçeye gittim. Bahçeye göz gezdirerek Yusuf'u bulmaya çalıştım. Gördüğüm zaman yine yavaş adımlarla yanına gittim.
Gülümseyerek sarıldı. Onu kendimden iterek ''Ne yapıyorsun sen sana bir daha bana dokunma demiştim'' arkamı dönerek gitmeye hazırlanıyordum ki beni durdurdu.
''Tamam özür dilerim birden oldu'' hızla bende uzaklaştı. Aferin adam ol böyle.
''Ne söyleyeceksen söyle zamanın daralıyor Yusuf'' elini ensesine atarak kaşıdı. Ayağımı sallayarak konuşmasını bekledim. Sıkılmıştım. Daha ne kadar bekleyeceğiz acaba.
''Hadi ama Yusuf saatlerce seni bekleyemem ben'' kafasını salladı ve ağzını araladı konuşmak için.
''Şey ben geçen gün öyle öptüğüm için özür dilerim, hoşuna gideceğini sandım'' şaşkınca ona baktım.
''Neden hoşuma gitsin ki, sana bunu düşündüren ne Yusuf?'' sinirle konuşmamla yüzü düştü.
''Sürekli beraberdik Karan, benim yanımda mutluydun, gülüyordun, eğleniyordun. O yüzden Arın'a olan hislerinin geçtiğini düşündüm. Benden hoşlanıyorsun sandım. O kadar güzel gülüyordun ki ben tekrar kaptırdım kendimi sana. O yeşillerin sadece beni görsün istedim. Kokun sadece benim olsun istedim'' sinirle ona baktım. Nasıl ya?
''Seninle olduğum için değil şarkı söylediğim için mutluydum. Ayrıca benim ne zaman ağladığımı gördün, hep gülen biriyim ben. Babam öldüğü zaman bile ağlamadım ben. O sadece seni görsün istediğin yeşiller var ya bu hayatta tek bir kişiyi gördü ve görmeye de devam edecek. O yeşiller sadece Arın'ı görecek. O kokumu sadece Arın soluyacak. Sen değil'' bağırarak konuşmamla gözleri doldu. Fazla mı ağır konuşmuştum. Umurumda bile değil.
''Yalan söylüyorsun biliyorum öyle bir şey yok'' sinirle güldüm.
''Gerçekler bunlar Yusuf. Ne hayal ediyorsun bilmiyorum ama o hayal dünyandan çık artık'' yüzünü buruşturdu. Arkamı dönmüş gidiyordum kolumdan tutup ağaca yasladı sırtımı. Sinirli gözlerle ona bakmaya başladım.
''Ne yaptığını sanıyorsun sen ya. Bırak kolumu gideceği. En başta gelmem hataydı'' kolumu kurtarmaya çalıştım ama öyle sıkı tutuyordu ki kurtaramadım. Sinirle yüzüne baktım. Ne yapmaya çalıştığını anlamıyordum. Amacı neydi bilmiyordum. Ama çoktan buraya geldiğime bin pişman olmuştum. Yüzündeki büyük gülümsemeyle bana bakıyordu. Yüzümü buruşturdum ve kafamı çevirdim.
Daha fazla onu görmek istemiyordum. Şuan Arın'ın o sevgi dolu sıcak kollarında olmak yerine bu orusbi şeytanın yanındaydım. Elini yüzüme koyarak kendine döndürdü. Yüzümü elinden kurtararak sinirle ona baktım.
''Dokunma bana lan pislik, bırak kolumu da gideceğim'' kolumu daha sıkı tutmasıyla yüzümü buruşturdum. Sonra arkama bakıp gülümsedikten sonra ne olduğunu anlamadan birden dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Şaşkınlıkla gözlerimi kocaman açtım. Hızlıca onu kendim ittim. Gülümseyen yüzü, yüzüne yediği yumrukla bozuldu.
Yumruk atan kişiye baktığımda bu Arın'dan başkası değildi. Sıkıca gözlerimi kapattım ne olmuştu az önce öyle. Arın her şeyi görmüştü. İnanırdı değil mi bana? Benim iznim olmadan öptüğüne inanırdı değil mi?
---------
@nehirimikirletmepaçoz: Sınava az kaldı ):
795 beğeni 45 yorum
@sadececem: İçimizden geçecek
-@cansuyu: Hem de fena geçecek
-@ezgiamashipperolan: Ben geçeceğim onun içinden (:
-@nehirimikirletmepaçoz: Göreceğiz (:
----------
Selaam çukulatalarım.. Nasıldı, beğendiniz mi? Yaşasın kaoss. Burada kestim diye sakın sövmeyin bana haa zxcvbnkjhgfd. Bugün bölümü erken atasım geldi.
Ha birde buraya yazın sohbet edelim ehheheeh.
Fikirleri alayım..
Gökkuşağını ve Beren reisi sevin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rastgele bxb
Teen FictionKim can sıkıntısından rastgele aradığı bir numaranın sahibinin sesine düşer ki.. ''İşletecek başka birini bulamadınız mı anasını satayım uyuyoruz şurda''