25

21.3K 1.4K 114
                                    

Ders boyunca sürekli ona bakarken bulmuştum kendimi. Tabi ki tek değildim sınıftaki kızların çoğu ona bakıyordu. Pis yellozlar her buldukları yakışıklı erkeğe bakacaklar illa. O ise ona bakanları hiç umursamadan dersi dinliyordu. Aferin benim yiğidime. 

Zilin çalmasıyla cebinden telefonunu çıkardı ve birine mesaj yazmaya başladı. O sırada telefonumun titremesiyle bana mesaj yazdığını anlamıştım. Kıskanın şıllıklar.

Sesine düştüğüm: Gördün mü bu üstün yakışıklılığımı.

Karan: Gördüm.

Karan: Kızlar hep sana bakıyor.

Mesajı görmesiyle kafasını kaldırıp etrafa bakındı. Omuz silkip telefonuna geri döndü.

Sesine düştüğüm: Ne o kıskandın mı yoksa (:

Karan: Ne kıskanacağım be.

Sesine düştüğüm: Eminsin yani kıskanmadığına öyle mi?

Karan: Kıskanıyorum ama bunu senin bilmene gerek yok. //gönderilmedi

Karan: Kıskanmıyorum dedim ya.

Karan: Saçların çok şey,

Sesine düştüğüm: Ney kötü mü gözüküyor?

Kafamı kaldırdım ve tekrar saçlarına baktım. Kötü ne demek çok güzel görünüyor, elime içine daldırıp oynamak istiyorum. Allahım şu tipe bak yicem ya. Birde bana mesaj atıyor yiğidim benim be.

Karan: Kötü olduğunu söylemedim.

Karan: Ayrıca saçların çok güzel görünüyor.

Sesine düştüğüm: Dokunmak ister misin (:

Karan: Yemezler canım yemezler (:

Sesine düştüğüm: İyi yesen şaşardım.

Telefonunu cebine koyup yanında ki Bulut'a döndü ve onunla konuşmaya çalıştı. Çalıştı diyorum bakın çünkü Bulut zorunda kalmadıkça konuşmayan biriydi. 

Bulut'un ona cevap vermeyeceğini anlayınca kafasını sıranın üstüne koyup gözlerini kapattı. 

'Bende tam ne zaman uyuyacak diyordum' diyen iç sesime hak verdim.

''Ohoo bu çoktan uçmuş amk baksanıza nasılda bakıyor sevdiceğine melül melül''

''Öyle demesene Cem tabi bakacak bulmuş lokum gibi çocuğu''

''Ne o Cansu şimdi de eniştene mi sulanacaksın''

''Karan'ın sevdiceği olmasa sulanırdım''

''Ben sana daha hiçbir şey demiyorum Cansu''

''Didişmeyin yavrularım sevişin'' Ezgi ve Cansu kocaman olmuş gözlerle Cem'e bakarken gülerek onları izliyordum. Başlasın kaos en sevdiğim.

''Yanlış anladınız beni portakallı pekin ördeklerim. Sevişin derken o anlamda sevişin değil yani. Sevgi bakımından sevişin. Tabi isterseniz o anlamda da sevişebilirsiniz ama ben o anlamda demedim yani sizin bileceğiniz şey'' Cem saçmaladığının farkına varmış olacak ki susmuştu.

Cansu ve Ezgi önce birbirlerine baktılar sonra aynı anda sıradan kalktılar. Cem korku dolu gözlerle onlara bakıyordu ve birden koşmaya başladı.

''Kaçma lan boşuna sanki yakalayamayacağız'' Gülerek onları izlerken üzerimde bir bakış hissettim.

Kafamı çevirdiğimde Arın'ın bana baktığını gördüm. Gözlerinde anlamadığım bir bakış vardı. Yoksa beni tanımış mıydı?

------

Selaam çukulatalarım.. Beğendiniz mi bölümü?

Fikirleri alayım..

Gökkuşağını ve Beren reisi sevin..

Rastgele bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin