22

21.3K 1.4K 217
                                    

Arınla en son sabah konuşmuştuk hesaplamalarıma göre Şuan İzmir de olması gerekiyordu. Tabi ki bende onu görmek istediğim için Şuan Cansuların evindeydik. 

''Karan lan koş koş geldiler'' Ezginin hönkürmesiyle cama doğru adeta uçtum.

''Baksana şu  arkası dönük olan herhalde senin ki'' Cem'in gülerek konuşmasıyla gösterdiği yere baktım. Arkası dönük olan çocuk ilerledi ve evin kapısını çaldı. Arkasından da Anıl abi ilerliyordu.

Kapı açıldı ve Batuhan hoca göründü. Batuhan hoca çocuğu görmesiyle ona sıkıca sarıldı.

''Boylu poslu bir şeymiş bu ha'' Cansu'nun konuşmasıyla gülümsedim.

''Öyledir benim yiğidim'' dememle bütün gözler şaşkınca bana döndü.

''Benim duyduğumu senden duydun mu Ezgi aşkım'' diye mırıldandı Cansu.

''Duymaz olur muyum çiçeğim duydum'' 

''Sen bu çocuğa baya abayı yakmışsın haa'' gülerek konuşan Cem'e dönüp sırıttım.

''Öyle olmuş sanırım'' gülerek konuşmamla onlarda güldü.

''Çok ship annecim'' diye bağıran Ezgiyi ''Sessiz olsana amk Seda teyze duyacak'' diye uyardım. Seda teyze Cansu'nun annesiydi ve bizi burda ders çalışıyoruz sanıyordu. 

''Tamam ya ne kızıyorsun'' trip atan Ezgiyi kolumun altına aldım ve saçlarını karıştırdım.

''Küsme bana'' saçını karıştırdığım için sinirle yanımdan uzaklaşan Ezgi'ye güldüm.

Kafamı tekrar cama çevirdiğimde çoktan içeri girdiklerini gördüm. Neyse buna şükür en azından yiğidimi arkasından gördük. Bu da bir şey sonuç olarak değil mi.

''Daha ne kadar camın burda duracağız acaba amk'' Cem'in konuşmasıyla beraber gözlerimi karşı evden çekerek Ezgi'nin yanına oturdum.

''Ee ne yapacağız çok sıkıldım ben'' Cansu'nun sıkıntıyla konuşmasına aldırmadan cebimden telefonumu çıkardım.

Karan: Geldin mi.

Sesine düştüğüm çevrimiçi

Sesine düştüğüm: Geldim evdeyim şimdi.

Karan: Yarın okula gelecek misin peki?

Sesine düştüğüm ses kaydediyor..

Sesine düştüğüm: /Ses kaydı/ Yarının günlerden pazar olması dışında hiç bir sorun yok. Beni göreceğin için çok heyecanlısın değil mi? Ama heyecanını bu kadar belli etmeseydin be gülüm. (gülme sesi)

Karan: Doğru.

Karan: Biraz heyecanlı olabilirim.

Karan: Sonuçta uzun süredir konuştuğum ve sesine aşık olduğum kişiyi merak ediyorum.

Sesine düştüğüm: Bilgimi alayım xd.

Karan: Boyum 1.75.

Sesine düştüğüm: Benimde 1.79 xd.

Karan: Çok uzun değilmişsin benden 

Sesine düştüğüm: Evet karam (:

--------

Selaam çukulatalarım.. Beğendiniz mi bölümü? Kendimi tutamadım ve erken yayımladım bölümü. Bir tane de akşam atabilirim (:

Fikirleri alayım..

Gökkuşağını ve Beren reisi sevin..

Rastgele bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin