'of hadi ama... Sadece 1 kerecik... Lütfen'
'Jungkook, çocuk muyuz biz? Lunaparka gitmekte nereden çıktı?'
'tamam, madem kabul etmiyorsun. O zaman tedaviyi unut! İlaç falan içmem ben!'
Dudaklarımı büzüp olabildiğince çocuk taklidi yapmaya çalışıyordum. Hastaneden çıktığımızda direkt lunaparka gitmek istemiştim. Fakat Taehyung çocuk olmadığımızı öne sürerek reddetti. Bu yüzden inatlaşıp duruyordum. Benim de hakkım değil mi kendimi eğlendirmek? Altı üstü kötü şeyleri unutmaya çalışıyorum...
'aish! Gerçekten bebek gibisin.'
Söylerken iki elindeki baş ve işaret parmaklarıyla yanaklarımı sıkmıştı. Gözlerimi sonuna kadar kısıp acıdığını belli ettiğimde bırakıp devam etti lafına.
'pekala küçük beyefendi. Tutun elimi de götüreyim sizi...'
1, 2 kez olduğum yerde zıplayıp alkışladım. Uzattığı elini tuttuğum gibi arkamdan sürüklemeye başladım...
EY AHALİ DUYUN BENİ! BİR SONRAKİ İSTİKAMET LUNAPARKTIR!!
-------------------------
'şaka yapıyor olmalısın? Buna binmeyi düşünmüyorsun değil mi?'
İlk önce elimle gondolu göstermiştim. Hiç binmedim ve Taehyung yanımdayken 1 kerecik de olsa binmek istedim. Ama benden daha çok korkan biri var sanırım...
'hayır yani tabi ki korkmuyorum. Ama ben minik aletlere bineriz diye düşünmüştüm sevgilim'
Batmaya başlayan gün ışığı ile gondola binmek... Var mı daha romantiği aaaa. Değerim bilinmiyor :'(
'hadi amaaaa! Binmeyi çok istiyorum Taee~'
't-tamam. O zaman sen bin, ben de seni izliyim. Ne dersin?'
-------------------------
'en son seni izleyeceğimi düşünmüştüm... Gondoldan kusarak ineceğimi değil'
Sadece kahkaha atabiliyordum. Konuşabilsem benden daha korkak olduğunu söyleyecektim. Ama işte...
'hey, ama komik değil Jungkook!'
Böyle diyince daha komik olduğunu düşündüğümden adımlarımla birlikte arttırmıştım kahkahamı.
Şimdi de sırada atlı karıncaaaa...
Sonunda gülmeyi kesip parmağımla atlı karıncayı gösterdim ve dudağımı büzdüm.
'lütfen, lütfen, lütfen şuna binelim'
'oh, hayır hayır. Yeterince kustum jungkook Ayrıca yeter! Senin de miden bulamasın!'
Bıdı Bıdı Bıdı bıdı.
Gözlerimi devirip sırtımı döndüm ve hiç takmadan atlıkarıncaya adımladım. Çünkü biliyordum ki beni yalnız bırakmayacak...
'aish! Tamam dur, geliyorum.'
-------------------------
Taehyung biletleri görevliye uzatırken ben de kendime bir at seçiyordum. Sonunda birisini sevdiğimde üstüne bindim ve Taehyung'a çevirdim bakışlarımı. Elinden geldiğince bana en yakın olanı seçmeye çalışıyordu.
Tamamen yerleşip oturduğumuzda hareket etmeye başladı. Yavaşça dönmeye, midemi de bulandırmaya...
't-tae... İnsem mi acaba?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
save me | taekook
Hayran Kurgu"yardımına ihtiyacım var..bu kadar kötülüğü hak ettiğimi düşünmüyorum." uyarı : şiddet,argo,zorbalık,küfür içerir❗️ bxb rahatsız olanlar okumasın lütfen❗️ Başlangıç : 1 Nisan 2021 Bitiş : 24 Haziran 2021 #37-fanfic /20.07.21 🎉 #18-hayrankurgu /18.0...