Harry Styles
Sign Of The Times
*
Karagöl'ün kenarında oturmuş resim çiziyordu Violet Black. Bu sabah Snape'ten ders programını alırken onun bakışları altında kendini çok kötü hissetmiş ve yalnız kalabileceği bir yer ararken burayı bulmuştu. Resim çizmeyi çok severdi, defterini alıp yalnız kalabileceği sessiz, güzel bir yer olarak görmüştü. Kahvaltıya uğramamıştı bile. İnsanların koridorlardaki bakışları yetmişti.
Çizdiği mor menekşeye devam ederken kendi kendine mırıldanmaya başladı. Burada yapayalnızdı. İnsanlar nasıl böyle büyüleyici bir yere gelmezdi ki diye düşünüyordu ama yalnız olmaktan hiç şikayeti yoktu.
Remus'tan öğrendiklerine göre annesi de onun gibi resim yapmaktan hoşlanırmış. Annesiyle ortak özellikleri olduğunu bilmek onu mutlu ediyordu.
Adım sesleri duymasıyla birilerinin geldiğini düşünmesiyle durdu. Hissettiği kadarıyla tek bir kişiydi. Sesin geldiği tarafa baktığında kendi yaşlarında Slytherin cüppeli bir çocuk gördü. "Burayı benden başka bilen birisi olduğunu düşünmemiştim. Özellikle okulda daha ikinci günü olan birisinin." dedi çocuk. Violet'in yanına oturmuştu.
"Konuşmayı sevmiyor musun, Black?"
"Tercihim değil." Violet defteri kapatacakken çocuk onu durdurdu. "Resim mi çiziyorsun? Muggle kalemleriyle?" dedi. Violet kafasını salladı.
"Bakabilir miyim?"
Violet tereddüt etse defterini ona uzattı. Çocuk defterini karıştırırken çok huzursuz hissetmeye başlamıştı. "Salazar aşkına, cidden yeteneğin var."
"Teşekkür ederim."
Çocuk defteri ona uzattı. "Cidden pek konuşken değilsin sanırım?"
"Adını bile bilmediğim birisi ile ne konuşabilirim ki?"
"Ah, haklısın. Ne kabalık ettim kendimi tanıtmayarak. Ben Higgs, Terrence Higgs." Terrence mavi-yeşil gözlerini tamamen ona odaklamış şekilde elini uzattı. Violet defteri verirken ettiği tereddütü elini sıkarken daha az hissetti.
"Ben de Vio-" Terrence onun sözünü kesti. "Bütün okulun konuştuğu kişinin adını elbette biliyorum Violet."
Violet bu kadar kendinden emin konuşmasını küstahça buldu. Çocuğa karşı ısınmasıyla soğuması bir olmuştu. "O zaman bu tanışmak olmaz, Higgs. Sen kendini tanıttın."
"En başta öyle dedim zaten Black. Kendimi tanıtmadım dedim sen de kendi tanıtmalısın demedim."
Violet içten içe gözlerini devirdi. Haklı olması sinirlerini bozmuştu. "Biraz ukalasın sanki?"
"Vay, sen de kabasın anlaşılan."
"Enerjisini beğenmediğim insanlara karşı. Onun dışında naziğimdir, öyle öğrendim."
Terrence, Violet'in aksine görülür bir şekilde gözlerini devirdi. "Pekala, tekrar tanışalım?" Tekrar elini uzattı. "Ben Terrence. Senin adın ne?"
Violet gülümsedi ama elini tutmadı. Önüne dönüp ayağa kalktı. "Ben de Violet." Yine de cevap vermek istemişti. "Saçların çok farklı ve güzel Violet. Nasıl olduklarını sorabilir miyim?"
"Beni Karanlık Sanatlara Karşı Savunma sınıfına bırakırsan neden olmasın?"
Terrence'ta ayağa kalktı. "Güzel anlaşma. Benimle beraber yürürken anlatabilirsin." demeyi ihmal etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet Black
FanfictionSirius Black ve Marlene Mckinnon'ın çocukları olsaydı? Babası Azkaban'dan kaçtığı sırada Hogwarts'a başlayan Violet Black'i neler bekliyordu? Harry Potter kurgusudur. Başlangıç: 2 Kasım 2020 Tamamlanış: 2 Mayıs 2021 - Düzenleme Başlangıcı: 22 Mayıs...