38.Bölüm | VII

725 66 95
                                    

Selena Gomez

Nobody

*

Gryffindor ortak salonu, fazlasıyla sıcak ve rahat bir yerdi. Violet burada takılmaktan hoşlanırdı. Öğrenciler Başkanı olduğundan beri girmesi de hiç zor değildi. Fakat yine de onun gözünde aynı derece de yasaklı ve cezbediciydi.

Fred ve George, yeni ürünleri Bayıltan Lezzetler'i tanıtırken oturan öğrencilere şekeri uzattı. Panzehirini de şekerin kendisini de çok rahat bir şekilde yapmıştı. İşe yarayacaklarından, bir sorun çıkmayacağından emindi.

"O kadar çok beğeneceksiniz ki, bayılacaksınız." diye espri patlattı George. "Bu espriyi bir daha yapma, Georgie." George, Violet'e göz kırptı. Kese kağıdını havada salladı. "Şeker almayan var mı?"

"Yeter!" Hermione oturduğu masadan kalktı ve sert adımlarla onlara yaklaştı. "Size broşürleriniz için kızalı çok az bir süre geçti ve siz küçük çocuklara mı denetiyorsunuz?!" Burnundan duman çıkabilse çıkardı. O kadar sinirliydi ki alnında bir damarın attığı belli oluyordu.

"Evet, haklısın." dedi George başını sallayarak. Violet'e baktı. "Bu doz yeterli değil mi?" Yerde baygın yatan çocuklara bakıp güldü. Cebinden panzehir şekerlerinin bulunduğu keseyi uzattı.

"Sakin ol, Granger. Karşılığında onlara ödeme yapıyoruz." Fred'in elindeki Bayıltan Lezzetler kesesini alıp yere fırlattığında Fred pişkin pişkin gülmeyi bırakmıştı. "Umrumda değil! Bu çok tehlikeli!"

"Bunları o hazırlıyor." Parmağıyla Violet'i gösterdi. "Güvenliler, yani bizim istediğimiz kadar. Çocuklara cidden bir şey olsa kahrolur." Hermione ona saldıracakmış gibi davranıyordu.

Birinci sınıflar kendilerine gelmeye başladığında panzehirler verildi. Vücutlarında hiç etki kalmaması için tasarlanmıştı. Ayaklarının dibindeki bir kıza, "İyi misin?" diye sordular. "Sa-Sanırım." dedi küçük kız.

"Harika!"

"Harika falan değil!"

"Hala hayattalar öyle değil mi?" dedi Fred, o da kızmaya başlamıştı. "Ya hastalandılarsa?"

"Panzehiri süs diye mi verdik? Ayrıca şekerleri Violet'ten aldığımız gibi kendi üzerimizde denedik." Violet öğrendiği yeni bilgiyle kaşlarını çattı. "Gerizekalılar."

"Sağolasın." dediler aynı anda.

Üçü tekrar Hermione'ye döndü. "Bir daha böyle bir şey yaşanmayacak yoksa-"

"Yoksa ne? Bize ceza mı verirsin?" George gülümseyerek Hermione'nin saçlarını karıştıracak iken eline bir tokat yedi. Hermione daha da sinirlenmemeye çalışarak (ki pek mümkün değildi) "Sizi annenize söylerim."

"Yapamazsın." Fred dehşete dönmüştü. "Yapmazsın."

"Öyle bir yaparım ki, sizin o salak şeyleri yemenize engel olamam. O, Vi'nin işi ama birinci sınıflara yedirmeyeceksiniz, tartışma burada bitti." Gryffindor kızlar yatakhanesine çıkarken adımları sert sesleri de toktu. İkizler ofladı. Violet morallerinin altüst olduğunu bildiği için konuşmadı, o da üzülmüştü. Şekerleri ilk önce kendi üzerlerinde denedikleri için onlara daha sonra da kızabilirdi.

-----

Sihir Tarihi öğrenciler tarafından sevilen bir ders değildi. Genellikle hepsi Profesör Binns'in kurduğu ilk kelimeden sonra uyur, uyumayan var ise notları onlardan alırlardı. O derste uyumayan da okul sınırları içerisinde sadece dört kişi vardı ve biri mezun olmuştu bile.

Violet BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin