Selena Gomez
Kill Em' With Kindness
*
Draco'nun söylenmeleri kesildiğinden beri için Merlin'e, Salazar'a, aklına gelen herkese şükretmişti Violet. Asla söylenmeyi bırakmıyor ve kaba saba konuşuyordu. Bu onun çıldırması için yeter de artardı bile ama dahası da vardı. Bağımlı gibi sürekli Harry hakkında konuşuyor, çocuk burada olmamasına rağmen ona laf atıp duruyordu.
'Potter o dağınık saçları ile hava atarken çok kolay görünüyordu. Nereden bilebilirdim ki o koca tavuğun bana saldıracağını? Aziz Potter, her şeyi halleder zaten...' Violet'in canına tak etmek üzereydi. Onu sadece Madam Pomfrey yemek getirdiğinde görse bile hastane kanadında sadece ikisi vardı. Draco'nun sesini duymamak imkansızdı zaten.
Genç kız öğlen yemeğini yerken hızlı davranıyordu. Belki çabuk bitirirse Draco konuşmaya başlamadan önce uykuya dalabilirdi. Tabii, bu planları yıkılacak gibiydi. Draco Malfoy onu izliyor, onun hakkında kısık sesle yorum yapıyor, hiç konuşmamış gibi davranıyordu. Violet yemeğini bitirdiğinde ona baktı, hala tavuğunu kesmekle uğraşıyordu.
"Fazla kaba ve hiç susmayan birisi olduğunun farkında mısın?" dedi Violet. Kendisince gayet düzgün bir cümle kurmuştu. Ne çok kabaydı ne de çok naifti. Konuşurken kullandığı ses tonu ile de sanki havanın nasıl olduğunu sormuştu.
Draco burnunu kıvırarak baktı, "Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun sanırım." dedi. "Ben Draco Malfoy. Senin için bir anlam ifade etti mi? Etmediyse de etmeli. Bir daha benimle bu şekilde konuşur isen babamın, Lucius Malfoy'un haberi olacak."
"Senin ya da babanın kim olduğu umurumda bile değil. İnsanlar hakkında bu şekilde konuşamazsın. Bu şekilde devam edersen çevrende kimse kalmaz."
"Sen naziksin de ne oluyor? Çevrende insanların pervane olduğunu görmüyorum?" Tek kaşını kaldırarak sormuştu Draco. Violet bozulsa da belli etmedi. Kendisinin durumu farklıydı. Bundan olduğunu biliyordu, değilse de böyle düşünmek istiyordu.
"Asıl benim babamın herkes tarafından tanınmasına rağmen üç günde arkadaş edinmeyi başaran birisiyim. Belki aksaklıklar oldu ama en başta nazik olmasaydım hiç arkadaşım olmazdı. İnsanları tehditle, kabalıkla, zorla arkadaşın yapamazsın Malfoy."
Bu sefer Draco bozulmuştu ve bu çok net bir şekilde belli oluyordu. Bir daha konuşmadı. Yemekler bitince, akşam olunca ikizler Violet'in yanına geldiğinde bile sessizce üçünü izledi. Keşke daha önce yapsaydım bu konuşmayı diye düşündü Violet.
-----
Hastane kanadından ertesi sabah çıkabilmişti ikisi de. Madam Pomfrey, Violet'in başındaki sargıyı çıkarmıştı. Draco da rol yaparak, sahte inlemelerle koluna bir bandaj almıştı en sonunda.
Yatakhaneden İksir kitaplarını alıp hemen yakınlardaki İksir sınıfına girmişti. Burası soğuk ve bir o kadar da kasvetliydi. Cedric'in, Profesör Snape'ten hiç haz etmediğini biliyordu ama başka kimsenin fikrini dinlememişti. Bir sınıf biraz dağınık diye hemen yargılamak istemiyordu.
Tek başına oturabileceği bir köşe bulduğu zaman oraya kuruldu. İksirde kimsenin yardımına ihtiyacı yoktu, Profesör Snape istediği zorlukta iksiri yapması için söyleyebilirdi. Tek başına halledebilirdi. Violet konu herhangi bir iksiri yapmak olduğunda çok ince çalışırdı. Her şeyi dikkatle ölçerek ekler, kaç kez ve hangi yönde karıştırılacağına her zaman dikkat ederdi. Deneye yanıla ilerler kıvamları her zaman kontrol ederdi. Beauxbatons'taki İksir öğretmeni her zaman her şeyin kolay yolunu da öğrettiği için onları kullanmaktan gocunmazdı. Böyle dikkatli olduğu için Kurtboğan İksiri gibi zor iksirlerin altından kolayca gelirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet Black
FanfictionSirius Black ve Marlene Mckinnon'ın çocukları olsaydı? Babası Azkaban'dan kaçtığı sırada Hogwarts'a başlayan Violet Black'i neler bekliyordu? Harry Potter kurgusudur. Başlangıç: 2 Kasım 2020 Tamamlanış: 2 Mayıs 2021 - Düzenleme Başlangıcı: 22 Mayıs...