59.Bölüm*

316 31 36
                                    

Sasha Alex Sloan

Dancing With Your Ghost

*

Martın biri geldiğinde Ron Weasley ayak ucunda bir sürü hediyeyle uyanmıştı. Gün içerisinde yapılan küçük kutlamalarla Gryffindor kulesi için hayli eğlenceli bir gündü.

Harry ve Ron günün sonunda yatakhanelerine çıktıklarında Harry günlük aktivitesini yapmak için bavuluna yöneldi: Çapulcu Haritası'ndan Draco Malfoy'u gözetlemek.

"Annemler birkaç şey daha yollamış olmalı." dedi Ron, yatağının üstündeki bir tane kutuyu gördüğünde. "Ah, bir o kutu Çikolata Kazan. Sabah fark etmemiş olmalıyım." Ron hızla yatağına oturup kutunun içerisinden bir tane Çikolata Kazan alıp ağzına attı. "Harry, sen de ister misin bir tane? Harry?" Fakat Harry, Ron'a cevap vermedi. Valizinden çıkardığı haritada Draco'yu aramakla meşguldü. "Bak! Yine ortalıkta yok. Ne yatakhanesinde ne de ortak salonda, bu işte bir iş var demiştim."

Harry dönüp aniden sessizleşen Ron'a baktı. "Kaç tane yedin o çikolatadan sen?" diye sordu melül melül pencereden bakan arkadaşına. "Ver bakayım bir tane bana da." Ron kutuyu yatağın üstüne bırakıp kalktı. Pencerenin önüne gidip, iç çekerek "Ay ne güzel değil mi?" diye sordu. Harry, Ron'un garipliği ile ağzına atacağı çikolatayı geri kutuya bıraktı. "Sen iyi misin?"

"Dayanamıyorum, Harry."

"Neye?" Harry kaşlarını çattı. Ne oluyordu tam olarak?

"Onu düşünmeden duramıyorum." Harry ağzı açık bakakaldı. Bunu beklemiyordu, Ron'un her an 'Lav-Lav' deme olasılığı midesini bulandırmaya başlamıştı. " Hani sinirlerini bozmaya başlamıştı?"

"O asla benim sinirlerimi bozmaz." dedi Ron, gücenmişçe. Harry'e yaklaştı. "Sanırım onu seviyorum." Harry garip garip Ron'a bakmaya devam etti. Cidden midesi bulanmıştı. "Aferin sana Ron."

"Benimle dalga geçme." Ron inleyip kendini yatağına attı ve bir tane daha çikolata yedi. "Sence varlığımın farkında mıdır?"

"Bir zahmet, üç aydır öpüşüp koklaşıyorsunuz." Ron doğrulup oturdu ve kaşlarını çattı. "Öpüşüp koklaşmak mı? Kimden bahsediyorsun sen?"

Harry ise şokla kaşlarını kaldırdı. "Asıl sen kimden bahsediyorsun?"

"Romilda elbette, Romilda Vane." dedi usulca. Ron'un bu cevabıyla Harry'de taşlar yerine oturdu. Bu kız Hermione'nin ona bahsettiği, kendisine aşk iksiri vermek isteyen kızdı. Sonunda Romilda bu isteğini yerine getirmişti anlaşılan. "Çok komiksin, Ron."

Yatağın üzerindeki çikolata paketini alıp atacakken kafasına bir yastık darbesi yedi. "Bu da neydi şimdi?"

"Şaka yapmıyorum! Ona aşığım!" Harry çikolataları yok etmeyi başarıp tüm konsantresiyle Ron'a döndü. "Tamam, en aşık sensin. Onu tanıyor musun ki?" Ron'un yüzü bariz bir şekilde düştü. "Hayır..."

Sonra hevesle zıpladı. "Bizi tanıştırabilir misin?" Odanın içinde atlayıp zıplayarak dolaşmaya başladığında içerde Dean, Seamus ve Neville olmadığı için memnun oldu. Ron'un bu halini kimse görmemeliydi fakat ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Daha önce hiç Amortentia kurbanı birisiyle karşı karşıya gelmemişti.

En sonunda onu Profesör Slughorn'a götürmeyi akıl etti. Hem böylece onunla da konuşmaya bahanesi çıkmış oluyordu. "Hadi gel, Ron. Seni Romilda Vane ile tanıştıracağım." Mutlulukla Harry'nin peşine takıldığı zaman Harry gülmemek için kendisini zor tuttu.

Violet BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin