- Arthur ..?! Merlin .. Mi történt ?- kérdezte Gwen és egyre közelebb került hozzánk. Próbáltam magam mellől el lökni a királyom.
- Minden rendben van . Tudom milyen béna vagyok és Arthur csak segített hogy ne esek el. - mondtam és közelebb léptem a lányhoz.
- Mint mindig !- mondta olyan hangon ami azért meglepet . Tudom hogy az utóbbi időben valami nincs rendben bele . Mégis én nem csináltam semmi rosszat ellene .
- Megyek segítek anyának . - mondtam és már el is indultam befelé .
- Merlin !- szólt utánam Arthur mire felé fordultam.
- Ne csinálj hülyeséget !- mondta mire csak mosolyogtam , majd elindultam a házba....
- Mi bánt fiam ?!- ült le mellém anya és arcomra simitottot. Nem tudom hogy honnan tudja amikor bajom van . Mindig is tudta ha problémám volt , viszont nem hiszem hogy ezt pont neki kellene elmondani. Vagyis az egész Arthur dolgot hiszen mégis ki az az idióta aki egy fiúba , másrészt magába a királyba szerelmes..
- Nincs semmi baj anya . Csak olyan különös itt lenni , most hogy haza jöttem nem akarok vissza menni . - mondtam enyhén fülentve . Igaz hogy jó itthon lenni de képtelen lennék elhagyni Arthurt .
- Nekem nem tudsz hazudni !- mondta anya lágy hangon.
- Tudom hogy bánt valami , viszont nem erőltetem rád hogy mond el . - mondta és arcomra puszilt majd bement a házba.Egy ideig még egyedül ültem és ahogy sötétedni kezdet végül tüzet raktam .
- Hát itt vagy !- hallatszott mögülem egy igen ismert hang . Nem értem miért nem pont az a személy béke hagyni aki miatt a szívem fáj.
- Hol máshol lennék !?- kérdeztem arrébb húzódva a földön .
- Mi a baj Merlin ?- kérdezte közelebb ülve hozzám .
- Igazán semmi , csak furcsa itthon lenni úgy hogy itt vagy . Tudod az lenne a legjobb ha vissza...- nem tudtam végig mondani mert idegesen közbe vágott.
- Nem fogok vissza menni , azért jöttem hogy segítsek. - mondta idegesen .
- Miért jöttél el ? Soha nem törődtél eddig a problémámal .- mondtam felállva a földről.- Mindig is törődtem veled !- mondta olyan hallkan a király hogy a mellette lévő személy nem hallotta.
YOU ARE READING
Nem teheted ezt velem ° Befejezett °
FanfictionA sors mely össze fonódott már a kezdetektől .