22.

705 36 3
                                    














- Tőled már megszoktam Merlin hogy soha nem figyelsz arra amit mondok.. Viszont felség most önben is csalódtam.. Mondtam Merlin hogy vigyáznod kell magadra erre most itt fekszel vérző sebbel.. - igazából ez nem az én hibám volt szóval nem engem kellene le szidni..
- Gaius.. nincs semmi bajom szóval ne kend falra az ördögöt..- ültem fel lassan az ágyon , nem mély sebb de azért nem kicsit fáj.
- Ne haragudj , jobban kellett volna vigyáznom rá .. Innentől nélkülem vagy lovagok nélkül nem fogom sehová engedni ..- na nem még az kellene akkor tényleg gyereknek érezném magamat . Egyedül is képes vagyok megvédeni magamat nem kell nekem védelem..
- Na még az kéne..- puffigtam mint egy gyerek ..
- Vagy jó leszel vagy az fog történni veled mint Luiza-val..- fordult el Gaius , ki az a Luiza...
















- Gaius mégis miről beszélsz , ki az a Luiza?! Csak nem fiatalkori szerelmed??- húzni az agyát csak én tudom.
- Nevess csak .. Luiza története egyáltalán nem boldog ..- rögtön le hervadt a mosolyom , hírtelen kezdet végig járni a hideg.. Rossz közérzet ..
- Ha már bele kezdtél akkor mond is el.. nekem és Arthur-nak boldog életünk lesz .. Ezt ő maga mondta . - bújtam ölelésébe az említett személynek.
- Nem megrémiszteni akarlak te buta ,csak szeretném hogy tisztába legyél a jelenlegi állapotodal..- ült le elénk a székre Gaius.
- Luiza története sokban különbözik mégis aggódok hogy veled is ez fog történni.. Nem attól tartok hogy Arthur teszi majd veled hanem hogy más .. Gwen a barátottok még is megsebzett téged .. Tudom hogy nem volt kiszámítható de akkor is aggódom értetek .- ejtette fejét tenyerébe ..

















Nagyon rossz őt a így látnom olyan mintha az apám lenne .. őszintén így még soha nem látam. Tudom hogy aggódik értem csak azt nem tudtam hogy ilyen szinten ..
- Nem lesz semmi bajom tudod hogy képes vagyok megvédeni magam , amúgy is Arthur és te is mellettem vagy .. Ja és a lovagokról ne is feledkezünk meg !!- térdeltem mellé .
- Tudom - tudom .. mostanában egyre többször gondolok abba bele mi lesz ha tudomást szereznek rólatok és a gyermekről..- ne is mondja minden egyes nap ezen agyalok hogy mégis hogy a fenében kellene ezt megoldanom..
- Ne aggódjatok . Már van tervem , és nem . Nem fogom elmondani ..- persze mert ilyen helyzetekben mindig a titkolózás a legjobb ..
- Ne nézz rám így Merlin. Nem fogom elmondani mert ha mégse jönne össze nem akarok hiú reményeket táplálni !- simitott végig fejemen , most már kutya lettem ..
















- Na de halljuk végre a történetet .- húzott fel magához Arthur majd le ültünk Gaiusal szembe .
- Luiza története igazából merőben más mint a tiétek .. Luiza szerelembe esett egy nála sokkal nagyobb rangban lévő férfiba . Édesanyja ezt ellenezte hiszen nem akarta hogy lánya egy nemesebb emberhez menjen hozzá. Tudni kell hogy a lány nagyon akaratos és önfejű volt . Anya szavai ellen érvelt és férjhez akarta menni nem érdekelte a családja véleménye hiszen az ő életéről van szó. Sajnos a családja nem engedett ilyen könnyen egyik éjjel míg a lány aludt rá zárták az ajtót s addig nem engedték ki míg Luiza meg nem változtatja a véleményét . A lány mint mondtam önfejű évekkel később a férfi megházasodott . Luiza anya viszont nem engedte ki a lányát a bezárt szobából ..- várjunk hogy érti azt hogy nem engedte ki hiszen ez.. egy normális anya nem tesz ilyet. Szerintem az én anyám csak örülne annak ha férjehez mennék egy nemesebb férfihez.. Mondjuk igazából a királynak fogok gyermeket szülni.. de ha nő lennék elfogadható lenne.

















- Mi történt a lánnyal ?! Azt mondod hogy az anyja nem engedte ki a szobából ?! Akkor hogy evet hogy mosdót hogy végezte el a dolgát?! - kérdeztem érdeklődve .
- A lány sajnos elhunyt 40 éves kora körül az anyja 15 évig fogságban tartott . Egy kis padlás szobába volt bezárva 15 évig a maradék ételt kapta .. az anyját miután fény derült erre az egészre felakasztották . Uther uralkodása elején történt ez az egész ..- istenem ez .. hogy ilyet tett vele a saját anya .. sírva Arthur mellkasának borultam . Ez annyira kegyetlen és embertelen .
- Merlin ez a múlt ellene nem lehet tenni csak kérlek nagyon vigyázz magadra és felség te is ! Úgy szeretem őt mintha a fiam lenne !

Nem teheted ezt velem ° Befejezett °Donde viven las historias. Descúbrelo ahora